Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko teidän miehet joka päivä kaljaa?

Vierailija
08.07.2015 |

Miehestä tullut kauhea juoppo enkä enään jaksa tätä paskaa.. Mitään mun toiveita ei voi kunnioittaa.. Ennen saattoi viikonloppuisin ottaa vaan muutaman saunakaljan.. Onko elämä tosiaan mun kanssa niin perseestä että ei pysty olla juomatta :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se, son paska mies. Sano ehdot, jos kalja voittaa, niin haluatko todella olla sellaisen miehen kanssa joka valitsee kaljan sun edelles?

Vierailija
2/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eips.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinusta johdu. Valitettavasti toiset alkoholisoituvat helpommin kuin toiset..

Mieti tarkkaan jaksatko elää sellaista elämää kenties koko loppuelämäsi ajan jossa lupaukset rikotaan, sinua ei kunnioiteta ja se näkyy monella tavalla, mukaan saattaa tulla henkisen väkivallan lisäksi fyysistä väkivaltaa..

Jos miehesi ei itse halua apua ja lopettaa juomista ei ole kovin valoisa tulevaisuus edessä teillä :(

Vierailija
4/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vittu ongelmat.

Vierailija
5/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta lonkeroa kyllä. Ja joku päivä mulle riittää toi jatkuva tissuttelu.

Vierailija
6/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies on samanlainen. Tissuttelee melkein joka ilta. Olen raskaana ja vetoaa aina siihen että nyt pitää ottaa kun kohta ei voi. Tosi raivostuttavaa.

Vierailija
7/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:55"]

No on vittu ongelmat.

[/quote]Kuule kyllä ne on. Jos ei ole sellaista itse kokenut tai onkin itse se "harmiton" kaljottelija ei tietysti voi kuvitellakaan mitä helvettiä se saattaa läheisten elämästä tehdä.

Vierailija
8/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan juo - se ei ole normaalia.

Vierailija
9/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo. Ei tosin yhtä enempää. Joskus lounaalla, joskus grillatessa ja toisinaan taas illalla. Mutta kuitenkin. Siinäpä juo.

Vierailija
10/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä, on kuulemma kova kesämies. LOMA!

Vierailija
11/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tissutellut koko kesälomansa. Harmittaa kun aamuisin on niin kireenä ja tuntuu et kaikesta tulee riitaa. Lapsikin jo laskee isin juomia oluita. Ite en ota kuin joskus saunan jälkeen siiderin.

Vierailija
12/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi vielä joku hetki sitten. Aikani paasasin siitä ja tajus itsekin ettei siinä ole ideaa. Nykyään juo muutaman saunakaljan joka päiväisen tissuttelun sijaan. Niin ja saunassa käydään kerran viikossa.

Vierailija
13/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei juoda kuin silloin tällöin lasi tai pari viiniä tai saunaolut.

Vierailija
14/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alkoholiongelmaiset juovat joka päivä.

Vierailija
15/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi, kunnes ilmoitin että mun kotona ei juoda, että muutan vaikka sit muualle. Mutta en mä voi miestäni muuttaa etkä säkään omaasi. Sain siippani lääkärin mukaan tukemaan niin nyt on vähentynyt se juominen.

Vierailija
16/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miespuolisen ystäväni on pakko juoda kaljaa joka päivä. Ja humalaan asti viikottain. Ei ole enää hanskassa se juominen.

Alkoholi menee sinun edellesi suhteessanne. Se menee kaiken edelle.

Vierailija
17/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään juo! Varo vaan, kohta on kunnon alkoholisti siellä, sinuna heittäisin jo pihalle.

Vierailija
18/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo. Ja kyseessä on koulutettu ja hyvässä asemassa oleva mies. Et edes wt.

Vierailija
19/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ei hänelle muutenkaan alkoholi maistu. Jotkut on sellaisia. Ostaa kyllä joskus olutta, mutta vajaana saattaa pullo sitten olla jääkaapin ovessa kuukauden tai yli. Lopulta heitän pois väljähtyneenä. Nyt näyttää ovessa olevan Daas Blond premium Belgian Organic. Karvasta tekee hänen mieli välillä, siitä kai kuitenkin ajoittainen käyttö. Itselleni olut maustuu hirveältä, ei mun juttu. 

Mutta ennenkuin teet mitään lopullisia päätöksiä yhteiselämänne suhteen, punnitse hyvät ja huonot puolet. Koettakaa ensin yhdessä tehdä jotain niille heikommille puolille, asiat voivat aina muuttua myös parempaan päin. 

Vierailija
20/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo, enkä katselisikaan sellaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän