Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona on aivan helvettiä

Vierailija
08.07.2015 |

Isäni käyttää jatkuvasti henkistä väkivaltaa minuun, mm. kiristää. Se on todella ahdistavaa. Olen muutenkin herkkä, ja tällainen ottaa tosi koville. Onneksi pääsee pian pois täältä, kunhan kämppä löytyy. Nytkin särkee päätä kun ajettu niin koville tänään, ja ihan turhasta. Henkeä ahdistaa.

Kunhan avauduin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:17"]

Minkä ikäinen olet?

[/quote]

19 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin, millä tavalla kiristää ja miksi niin hankalaa?

Vierailija
4/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi saatana. Tsemppiä

Vierailija
5/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:19"]

Kerro tarkemmin, millä tavalla kiristää ja miksi niin hankalaa?

[/quote]

Vaatii tekemään asioita, ja jos en juuri sillä sekunnilla jaksa tehdä, seuraa rangaistus (esim. netti pois). En tiedä miksi, aina se on sekopää ollut mutta pahentunut vuosien myötä. En ole tehnyt mitään pahaa. Mikään tekemäni ei riitä, aina on jotain valitettavaa. En jaksa tätä.

Vierailija
6/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eh...oot 19 v, itse muutin jo 18 v pois kotoa, nyt vain etit sen kämpän ja häivyt. Oma rauha parasta.

Vierailija
7/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
8/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka muuttaisit?

Vierailija
9/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa muuttaa pois kotoa, jos ei ole yhtään rahaa. Siis en ole ap, mutta olen aikuinen. Eihän sitä kadulle voi muuttaa enkä suosittele asuntolaakaan.

Jotkut vanhemmat ehkä tekevät nuoren elämän kotona vaikeaksi juuri sillä taka-ajatuksella, että nuori itsenäistyisi nopeammin ja muuttaisi pian omaan kotiin. Mutta eihän se ilman rahaa onnistu.

Opiskelupaikan kautta saattaa löytyä opiskelukämppä.

Mutta jos muuttaa asumaan niin, että sossu maksaa vuokran, niin sehän tarkoittaa, että siirtyy yhteiskunnan elätettäväksi...

Vierailija
10/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä se riittävän oman tilan puute? Mun mies on samanlainen lapsille ja mullekin, kai mäkin oon, itse olen sitä mieltä että eletään vaan liian ahtaasti. Lapset esiteinejä ja yksi napero. Tänäänkin riideltiin lasten huonejärjestelyistä, mies ja minä. Eihän tässä mitään järkeä ole että eron partaalla keikutaan vaan koska ei ole tarpeeksi tilaa kotona. Mies on sitä mieltä että ei me voida ja ei ole varaa kun yritän jotain ehdottaa, itse olen valmis vaikka mihin velkaloukkuun yhdeksi vuosikymmeneksi kunhan saisin lapsille omat huoneet :/ sitten kun yritän perustella alkaa perheistä. Paikoilleen jumahtanut ukko :/
Mut hei sä oot ap sen ikäinen että äkkiä vaan oma pieni luukku jostain, yksin ei isoa asuntoa tarvitse.

Vierailija
11/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#alkaa perheriita# siis

Vierailija
12/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vaatii sut tekemään?oletko koulussa tai töissä?

Vierailija
13/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot on just tollasia. Kauas on unohtuneet ne omat nuoruusvuodet, eikä sympatiaa löydy. Pieni herätys olisi paikoillaan, mutta minkäs teet. Olet täysi-ikäinen, on aika muuttaa.

Vierailija
14/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta äkkiä pois. Pärjäät kyllä. Miehen veli on samanlainen "kasvattaja". Sääliksi käy heidän lasta. Keksiii just tuollaisia tempauksia, joita lapsi sitten joutuu nopeasti toteuttamaan. Esim lapsi leikkii pihalla niin yhtäkkiä isä on siinä raivoamassa vsstetuksesta "kun oli tullut pilvistä eikä lapsi ollut heti hakenut takkia". Kuka helvatti muka tuollaista huomaa jos ei palele! Lapsi tosi ahdistunut näistä tempuists.

Vierailija
15/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että faijas on kyllästynyt sun "makaamiseen" kotona. Mitään se ei tee, kun pyydetään nätisti?

Teillä pitäisi olla keskustelun paikka, mutta ymmärrän, jos et halua häntä lähestyä keskustelulla.

Onko hänen vaatimukset sitten vaikeita, vaiko ihan perus kotitöitä? Tiskiä, imurointia, ruuanlaittoa, kaupassakäyntiä, pyykkäystä... jne? Jos näin on, niin sanot ihan reippaasti, että sovitaanko, että teen kohta. Ja sitten teet ne oman aikataulun mukaisesti saman vuorokauden aikana? Eikö joo?

Hänen taas pitäisi relata tuon ajan kanssa. Kaiken ei tarvitse tapahtua JUST NYT! Koska hän niin sanoo. Mun mies aikoinaan sanoi (kun lapset olivat pieniä, nyt teinejä), että mihin teillä naisilla on aina kiire, kun asioiden pitää tapahtuu samalla kellon lyömällä. Tuonkin sanoi naapurin rouvalla, joka omaa teiniänsä käskytti takapihalla.

Mä opin siinä uutta ja tuo naapurikin on kiitellyt, että hänellä avautui silmät omasta aikataulutuksestaan. Kullakin perheenjäsenellä on omatila ja aikansa. Vitkutella ei saa. Ei nää meille aikuisillekaan niin kivoja ole, mutta pakollisia kaikille. :)

Kunhan oletan kaikenlaista, kun vähän laitoit yksityiskohtia.

Tsemppiä! Omassa kodissa sitten saat touhottaa miten lystäät. :)

Vierailija
16/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy

Vierailija
17/17 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee esim edellisenä päivänä suunnitelma heidän kanssaan mitä kotitöitä teet ja sitten teet ne. Tuo on outoa, että netti pois uhkailu toistuu kuin jollekin pikkulapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän