Kuumeeton flunssa, mitäs ny?
Mitä me nykyään oikein tehdäänkään jos on kuumeeton flunssa päällä?
Pikatesti ja jos ei korona niin lähitöihin köhimään vai kuinka?
Kommentit (8)
Mulla on korona eikä ole ollut kuumetta. Suosittelen menoa pcr-testiin. Kotitesteihin ei voi luottaa paitsi jos se on positiivinen
Kokemuksen perusteella älkää luottako sokeasti kotitestiin. Näyttää varmemmin positiivisen kun oireet on ollut jo useamman päivän
Minulla on melkein aina kuumeeton flunssa: Kurkku helvetin karhea, päätä särkee, nenä tukossa tai vuotaa, kehno olo, mutta vain pikkasen lämpöä, ei kuumetta.
Siis näin jo ennen koronaakin. Oon viskannut Buranan poskeen ja mennyt töihin, kun ei jaksa kuunnella sitä pomon valitusta, että kun ei saa ketään sijaista.
Miten se kuume tähän liittyy? Jos on hengitystieinfektio niin pysytään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä mietin. Kurkku on karhea, veto pois ja päätä särkee. Kotitesti negat. Huomenna töihin?
No ei hengitystieoireisena mennä töihin!
Mulla kanssa flunssa, onneksi ei tarvitse miettiä töihin menemistä. Kela maksaa joka tapauksessa.
Minulla oli juuri kuumeeton flunssa, kova kurkku kipu ja kuumeinen olo, silti mittari näytti vain 36,6. Tein huvikseen koronatestin, kappas olikin positiivinen, olipahan muuten toinen korona jo vuoden sisään 😅
Samaa täällä mietin. Kurkku on karhea, veto pois ja päätä särkee. Kotitesti negat. Huomenna töihin?