Huolestuttaa riutuva työkaveri.
Tsiigaan hänet, joka päivä päästä varpaisiin ja tuntuu, että vain päivä päivältä laihtuu. On hoikka jo valmiiksi. Epäilen, että ei syö mitään. Nyt ei enää tulee edes kahville. Olen päivystänyt päivästä toiseen ja yrittänyt nähdä hänen syömisiään. Kääntyy jo ovelta pois, kun näkee minun istuvan sielä.
Olen huolissani. Anoreksia ei ole leikin asia. Väittää syövänsä kotona.
Kommentit (8)
En tule syömään niin kauan, kun en pääse sinne ilman, että istut sielä!
-työkaveri
Kuulostat hullulta stalkkerilta ja varmaan olet syy, miksi ei syö töissä.
Plaah provo, mutta sanonpa vain, että on raivostuttavaa jos työpaikalla puututaan toisten syömisiin tai syömättömyyteen. Olen itse laiha ja kahdessa eri työpaikassa on asia otettu esiin, kun en syö töissä. Ei vaan ole nälkä silloin ja mitä se kenellekkään edes kuuluu.
En minäkään syö töissä, koska en jaksa kuunnella niitä kommentteja. Jotenkin, jos avaat rahkapurkin niin se on lupa arvioida päästä varpaisiin ja syömiset ja koko elämä. Jösses.
Minäkin tein kurjaa työtä ja jätin syömättä. Se toi jonkinlaista kontrollin tunnetta ja auttoi selviämään.
Laiton ja perusteeton muutto! Muuta takaisin sinne toimistoosi. Ihme, ettei kukaan puutu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Laiton ja perusteeton muutto! Muuta takaisin sinne toimistoosi. Ihme, ettei kukaan puutu tuohon.
Tulee mieleen se Office-sarja. Olisit hyvä Dwight. Ehtaa toimistodraamaa.
Olen väliaikaisesti siirtänyt jopa työpisteeni taukotiloihin. Tämä on vain hänen parhaakseen.
T. Ap