Perusterve rokottamaton tuttava makaa nyt sairaalassa viitä vaille teholla
Olisiko ehkä kannattanut ottaa ne piikit. Minä olin hänen kanssaan tekemisissä ja olen vakavasti sairas. Kuulun pahimpaan riskiryhmään ja olen oireeton.
Kommentit (13)
Olisiko rokote hänet pelastanut, mikä on lähtötilanne?
Kaksi piikkiä ottanut sukulainen kuoli syksyllä koronaan. Kolme piikkiä saanut tuttava sairasti koronan ja nyt kärsii viikkojen jälkeenkin hirveistä päänsäryistä.
Kolmesti piikitetty tuttavamme kuoli koronaan. Piikittämätön sairasti koronan pelkkänä nuhaflunssana. Näin me ollaan erilaisia kaikki.
Painukaa jo kuuseen näitten lobbauksienne kanssa
Tänäänkin intiassa kuolee viisisataa ihmistä liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin intiassa kuolee viisisataa ihmistä liikenteessä.
Eikä näitä muista edes suomalainen vihervassu, tuo maailman vastuullisin ihminen.
Kyllä kannattaa ottaa ne piikit, rokotetut ovat saaneet enemmän tartuntoja ja ovat nyt selvästi yliedustettuna koronakuolemissa. Toki koronakuolematilastot aikanaan korjataan, vuoden 2021 kuolleiden osalta joulukuussa 2022 ja tämän vuoden tilastot oikaistaan todellisen kuolinsyyn mukaisiksi joulukuussa 2023.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa ottaa ne piikit, rokotetut ovat saaneet enemmän tartuntoja ja ovat nyt selvästi yliedustettuna koronakuolemissa. Toki koronakuolematilastot aikanaan korjataan, vuoden 2021 kuolleiden osalta joulukuussa 2022 ja tämän vuoden tilastot oikaistaan todellisen kuolinsyyn mukaisiksi joulukuussa 2023.
Sinä et oikeasti tiedä/et ole oikeasti etsinyt tilastoja ja todennut itse.
Kiitos kysymästä. En ole ottanut piikkejä ja selkeästi ei olisi edes kannattanut. Kun sairastuin makasin hetken aikaa sohvalla ja katselin telkkaria. Seuraavana päivänä sitten jatkoin etätöitä.
Kolmesti piikitetty tuttu jolta taudin sain yskii vieläkin. Kuinka se on mahdollista? Ainiin kaikki ovat erilaisia eikä niillä piikeillä ole mitään merkitystä. Sen on jokainen järjissään oleva jo huomannut.
Joku tuttava ja vielä viittä vailla teholla. Just joo.
Tuntuu, että ap on myös jotakin vailla.
Elämä on valintoja.