Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa treffit lauantaina Helsingissä. Ehdottakaa tekemistä+ruokapaikka!

Vierailija
08.07.2015 |

Asutaan molemmat Keski-Suomessa ja ollaan tapailtu muutama kuukausi. Nyt satutaan molemmat omilla kesälomareissuillamme Helsinkiin lauantaina ja ajateltiin mennä päivätreffeille :) Mä tunnen kaupungin paremmin ja osaan liikkua siellä, joten lupasin keksiä ohjelmaa. Kaipaisin kuitenkin vähän uusia ideoita.

Jos on hyvä ilma, keksin kyllä tekemistä (mennään mm. Suomenlinnaan, mies ei ole koskaan käynyt siellä). Toki kivoja käyntikohteita voi vinkata lisääkin. Mutta mitä tehdään jos sataa? Kiasma ja Ateneum ei käy, mä oon nähnyt nykyiset näyttelyt enkä halua mennä uudestaan. Ei shoppailua. Ei myöskään oteta hotellihuonetta ja mennä panemaan, sillä panna voidaan kotonakin :)

Entäs minne kannattaisi mennä syömään? Ei ketjupaikkoja, muttei mitään superhienoakaan. Syömään oltaisiin menossa lauantaina ehkä n. 16-18 välisenä aikana, sillä illalla molemmilla on jo omia menoja omien kavereidensa kanssa. Tornin Ateljee-baarissa käydään varmaan drinkillä.

Auttakaa! Tää mies vaikuttaa todelliselta kultakimpaleelta ja haluan suunnitella meille kivan päivän!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilana Kluuvikadun Fazer on klassikko.

Mites Kaisaniemen kasvitieteellinen puutarha? Siellä on sekä ulko- että sisäalueita, joita ihastella. 

Vierailija
22/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ruokapaikaksi Mayaa  http://www.maya.fi/

Pieni ja tunnelmallinen, aika täynnä yleensä, joten paikkaa voi joutua odottamaan. En teidä ottavatko pöytävarauksia. 

Vierailija
24/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan toki auttaisi jos avaisit hiukan kiinnostuksen kohteitanne ylitpäätään, ja minkä tyylisestä ruoasta pidätte. Eli onko rajoituksia vai kelpaako vain lihapullat?

Vierailija
26/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulan ostarilla on kiva ruokaravintola

Vierailija
27/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:39"]

Muista maksaa oma osuutesi kuluista. Ellet sitten ole lompakkoloinen.

[/quote]

Ja jo kuusi lompakkoloista alapeukuttanut. Taattua av-palstaa.

Vierailija
28/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:07"]Hiukan toki auttaisi jos avaisit hiukan kiinnostuksen kohteitanne ylitpäätään, ja minkä tyylisestä ruoasta pidätte. Eli onko rajoituksia vai kelpaako vain lihapullat?
[/quote] hiukan turuusta

Vierailija
29/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Patronaan syömään. HYVÄÄ meksikolaista ruokaa ja ihania drinkkejä. Kannattaa tehdä pöytävaraus.

Vierailija
30/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilta menee ainakin ens vkl niin et ensin fazer salaattilounas sit shoppaa sit hotskuun (tällä kertaa valittiin vaihtelun vuoks haven)laittautuu ja teatteriin syömään josta sit vippipuolelle bailaa! Jeah! :) riippuu minkä tyylisii ootte mä ja mun mies mennään ens vkl mun mielen mukaan näin! Mies jos valitsis niin mentäs varmaan akvaarioon,hotelliin päikkäreille ja jonneki urheilupubiin:Dddd

Vierailija
31/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonnan saarelle (vaihtelua Suomenlinnalle) piknikille:

http://www.lonna.fi/

Vierailija
32/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet hänet ensiksi Kiasmaan muutamaksi tunniksi ja sen jälkeen Amarilloon illalliselle :)

Vierailija
34/34 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidehallissa on ainakin mielenkiintoinen näyttely: Julian Opie, sopii teknisellekin miehelle, koska teoksissa on monia kiinnostavia teknisiä yksityiskohtia. Sen yhteydessä on myös Ravintola Farang (en itse ole käynyt, mutta sitä on kehuttu). Keilata voi Töölössä tai Kampin kauppakeskuksessa.