Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Jessica Fletcher ilmestyisi kanssasi samaan seurueeseen, pelkäisitkö joutuvasi

Vierailija
21.02.2022 |

kohta murhan uhriksi?
Minne Jessica vain meni, siellä aina joku murhattiin. 😳

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi olla rouva itse todennäköisin seuraava vainaja. Angela Lansbury on kuitenkin jo 96-vuotias.

Vierailija
2/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaisi olla rouva itse todennäköisin seuraava vainaja. Angela Lansbury on kuitenkin jo 96-vuotias.

En puhunut mitään Angela Lansburystä vaan Jessica Fletcheristä, joka lienee 60-70v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan joo :) Hankin juuri DVD-boksin, jossa on kaikki Murhasta tuli totta -jaksot, aah...

Vierailija
5/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää rauhassa. Parhaimpia sarjoja kautta aikojen

Vierailija
6/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt parin muunkin kohdalla. Lähdet seuramatkalle ja havaitset, että samalla seuramatkalla on Hercule Poirot tai Miss Marple. Kyllä siinä alkaisi kylmänhiki nousta, ettei vain kenelle kävisi huonosti!

On näitä muitakin, joku voisi kuvitella, että lomaansa voi turvallisesti ja rauhallisesti viettää Englannin maaseudulla, niin kuin esimerkiksi Midsomerissa. Olen oppinut, että totuus on ihan muuta, idyllisissö pienissö maaseutukylissä murhataan mitä kauheimmilla tavoilla useita ihmisiä viikossa kohtalaisen pienellä alueella!

Vierailija
7/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mutta vituttais sekin että se on aina jossain oven takana kuuntelemassa.

Vierailija
8/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne sydämen asialla -kyläänkään haluaisi mennä. Jokunen asukas ja rikoksia jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi