Mitä tarkoittaa ''lypsäminen''?
Nuori tyhmä nainen täällä kyselee, että mitä tämä kuuluisa useissa seksikeskusteluissa esiin tuleva sana ''lypsäminen'' tarkoittaa seksiä harrastaessa? Mä en oo sitä ikinä seksiä harrastaessa tehnyt (puolivuotta seksielämää tässä vasta takana), enkä ymmärrä muuta kuin että jotain lihasten jännittämistä tms. tarkoittanee? Kiitos ystävällisestä vastauksesta!
Kommentit (6)
Oletko koskaan lypsänyt miestäsi loppuun asti?
Seksissä lypsäminen tarkoittaa samaa kuin se, mitä tehdään, kun lypsetään lehmää. Kun siitä harvalla on kokemusta, ehkä valaisen asiaa hieman. Paras asento lypsämiseen naisella on ratsastus, sillä siinä nainen liikkuu itse, miehen on paras olla silloin paikallaan. Kun nainen nousee ylös, hän supistaa täysillä emättimen suuaukon lihaksiaan niin, että veri siittimessä nousee pakosti kohti terskaa. Kun nainen laskeutuu, hän rentouttaa alapään lihaksensa ja varoo antamasta veren virrata alas. Kun tulee alimpaan pisteeseen, hän jännittää taas alapäänsä lihakset uutta nousua varten. Tällä lypsämisellä veri ei pääse virtaamaan pois siittimestä vaan sinne virtaa koko ajan uutta verta ja paisuttaa siittimen kivikovaksi ja äärimmilleen täyteen verta. Lopuksi, kun mies purkautuu, täytyy lypsämistä jatkaa sillä näin mies lypsetään kuiviin spermasta. Miehen orgasmi jatkuu useita sykäyksiä pidempään lypsämällä ja nainen saa kaikki sperman sisälleen (tai kondomiin, jos sellaista käytetään).
Jos luet "Sinuhe egyptiläisen", huomaat, että lypsäminen on jo vuosituhansia vanha taito naisilla, jotka haluavat tulla huomatuiksi sänkytaitureina. En tiedä, mitä silloin käytettiin apuvälineitä harjoittelussa, nythän halukkaat voivat ostaa geishakuulia.
N43
Mene kuule N43 Sinuhes kanssa siitä.
Olen itse kuvitellut lypsämisen vaan liittyvän intensiiviseen seksiin ja runkkailuun. Pitääkin kokeilla tuota miehen kanssa tänään, pakkautuuko se veri oikeasti noin.
Oikein taitavat geishakuulien käyttäjät osaavat kuulemma liikuttaa kuulia vaginassa ylös ja alas vaginan lihasten avulla. Jos osaa liikuttaa kuulia ylös, voi lypsämistä siis harjoittaa ilman, että penis liikkuu vaginassa. Mutta kun minä en osaa, nyyh. Osaako joku todella, vai onko tämä legendaa?
Miehen runkkaamista loppuun asti