himoitsen ex-miestä edelleen
Olen ollut jo kahdeksan vuotta naimisissa ihanan miehen kanssa. Ex-miehen kanssa oli lyhyt suhde 12 vuotta sitten, sellainen lyhyt ja intohimoinen. Hän oli himokas ja taitava seksissä, mutta muutoin meillä ei arki toiminut. Olemme kuitenkin pitäneet yhteyttä sähköpostilla ja muutaman kerran käyneet syömässä ulkona. Jotenkin valtava himo ja halu entiseen mieheen syttyy aina, kun kirjoittelemme, puhumme puhelimessa tai tapaamme. Joudun taistelemaan sitä vastaan etten menisi sänkyyn hänen kanssaan, vaikka kai se tuhmien puhuminen ja kiihkeät suudelmat ovat jo osa pettämistä. Olen monta kertaa yrittänyt lopettaa yhteydenpidon, mutta jotenkin hän aina lähestyy minua uusin keinoin. Tuntuu kurjalta, että toimin mieheni selän takana noin, mutta joku ihme siinä edelleen kiehtoo. Onko kokemuksia vastaavasta?
Ymmärrän tilanteesi. Itse vähän samanlaisessa tilanteessa. Suhde ohi, kun jäätiin kiinni salaisesta suhteesta, mutta silti haluasin seksiä miehen kanssa. Miten voikin niin erottaa seksin ja kaiken muun, haluta seksiä totaalisen kusipään kanssa. Jos sinulla on hyvä suhde mieheesi, niin älä pidä enää mitään yhteyttä tähän exään, niin et vaaranna nykytilannettasi. Seksin voima on suuri, niin hyvässä kuin pahassakin.