Elämäsi viimeinen matkakohde, juoma ja jätettävä henkilö?
Sadepäivän ajatusleikki:
1. Saat viimeisen mahdollisuuden matkustaa ihan mihin tahansa maapallolla (ilmaiseksi). Ehtona on se, ettet voi palata sinne enää ikinä. Viimeinen matkakohde, jonne ei ole matkan jälkeen enää mitään asiaa. Saat matkustella muihin maihin.
2. Saat viimeisen mahdollisuuden juoda jotain juomaa viimeisen kerran, jonka jälkeen juomasta nauttiminen ei ole enää mahdollista. Mitä juot?
3. Saat viedä kohdan 1 matkalle jonkun henkilön, joka jää sinne, eikä palaa mukana. Et näe tätä henkilöä enää ikinä, hän jää elämään sinne matkakohteeseen. Kenet valitset? (Tämä on kompa - jos matkustat unelmakohteeseen ja haluat jostain ikävästä tyypistä eroon, se saa ihanan loppuelämän.)
Kommentit (28)
1. Grönlanti. Olen aina halunnut sinne, enkä varmaan toista kertaa sinne kaipaisi.
2. Coca Cola. Olen koukussa ja haluaisin eroon. Olisi ihanaa juoda viimeisen kerran hyvällä omallatunnolla ja jättää se taakseni.
3. Veisin rakkaan kälyni Grönlantiin. Sinne se saisi jäädä vikisemään pakkasesta ja atooppisesta ihostaan niille grönlantilaisille. Ei tarvitsisi enää kuunnella sen narinoita.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:19"]
1. Afghanistan tai Irak 2. Tequila 3. Miehen ex-vaimo ;)
[/quote]
Anteeksi, nauroin ääneen ;)
T. Kälynsä Grönlantiin vievä #3
Menisin Antarktikselle ja veisin sinne entisen esimieheni Laurin. Hahahaa. Juhlisin juomalla elämäni viimeisen kylmän kaljan.
1. Uusi-Seelanti
2. Whisky
3. Miley Cyrus
1. Goa. Kuuluu kohteisiin joka olis kiva kokea ennen mummoutumista, mut jäis vielä tuhansittain paikkoja maailmassa nähtäväksi.
.
2. Kalja. Inhoan sitä eikä tarvis juoda jatkossakaan.
.
3. Valikoisin lehti-ilmoituksella kiinnostavimman tyypin joka haluaa jättää lopullisesti kaiken taakseen.
1. Syyria (jos olisin itse turvassa sillä matkalla).
2. Piimä.
3. Vladimir Putin.
1. Kirgistan.
2. Olut.
3. Veljen vaimo.
Ex-poikaystäväni jättäminen pysyvästi Isiksen kalifaattiin olisi sen arvoista, että uskaltautuisin itse pikaisesti käväisemään siellä, jos se olisi jotenkin mahdollista tehdä itseni kannalta turvallisesti. Koska tämä ei varmaan kuitenkaan olisi realistista, parempi kohde voisi olla vaikka Pnom Penh tai Kabul.
Juhlistaisin asiaa kotiin palattuani millä tahansa väkevällä alkoholilla; loppuelämä ilman esim. konjakkia sujuisi helposti.
onpas pahantahtoisia ihmisiä, eli mielummin näköjään negatiivisen kautta, no mutta tällaisia nää suomalaiset on. Ite halauaisin ainakin jonnekin kiinnostavaan paikkaan esim kiinaan ja sinne voisi viedä jonkun joka täällä ei tunnu viihtyvän.
1. Kanada
2. Ouzo
3. Enpä keksi ketään.
Noilla valinnoilla tuskin menettäisin mitään suurta. Kanadassa voisi käydä, tuskin olisi asiaa toista kertaa. Mutten millään keksi ketään, josta haluaisin eroon.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:16"]1. Kanada
2. Ouzo
3. Enpä keksi ketään.
Noilla valinnoilla tuskin menettäisin mitään suurta. Kanadassa voisi käydä, tuskin olisi asiaa toista kertaa. Mutten millään keksi ketään, josta haluaisin eroon.
[/quote]
Tosin ystävä ehkä haluaisi asua Kanadassa, voisin hänet viedä sinne, jos tahtoo.
Veisin äitini Barcelonaan ja juhlistaisin tilaisuutta pikakahvilla.
1. Bora Bora 2. Salmari 3. Timo Soini
1. Joku tosi pieni ja minulle merkityksetön maa, vaikka Vatikaani.
2. Yrttitee, järkyttävän pahaa.
3. Poikakaverini eksän, jäisi harhailemaan sinne :DD
1. Somalia 2. olut 3. miehen sisko
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:16"]
1. Kanada 2. Ouzo 3. Enpä keksi ketään. Noilla valinnoilla tuskin menettäisin mitään suurta. Kanadassa voisi käydä, tuskin olisi asiaa toista kertaa. Mutten millään keksi ketään, josta haluaisin eroon.
[/quote]Olin juuri Kanadassa; äärimmäisen kaunis maa! Käypä joskus British Columbiassa. Tosi yllättävää, että joku valitsisi juuri Kanadan paikaksi, johon ei kiinnosta mennä uudestaan. Meidän perhe muuttaisi sinne heti huomenna, jos olisi työluvat ja -paikat.
Hah, Vatikaani on ihan paras! Mäkin otan sen:
1. Vatikaani
2. Olut
3. Isosiskoni
1. Filippiinit. Olisi jännä nähdä sekin osa tropiikista, mutta kaikki siellä käyneet sanovat että paikkana ihan hirveä, nimenomaan paikalliselle väestölle sen kaiken köyhyyden ja likaisuuden takia. Ruoka on hirveää einestä eikä vettä uskalla juoda. Tuskin kaipaisin takaisin.
2. Sitä Ahvenanmaalta hylystä löydettyä antiikkisamppanjaa. Hyvä jos kerran elämässään sitä saisi. :)
3. Björn Wahlroos lähtisi mukaan Filippiineille ja tietysti ilman omaisuuttaan. Seuraisin mielenkiinnolla koti-Suomessa hänen kolumnejaan siitä miten toiset hikipajan kerjäläiset tonkii kaatopaikkaa ihan väärin.
1. Tristan de Cunha:n saaret Atlantilla
2. Aasinmaito tai vaihtoehtoisesti mezcal
3. Saako ottaa eläimen? Yläkerran räksyttävä puudeli lähtis heti matkaseuraksi! Jos eläimiä ei sallita, veisin mukanani naapurin äijän, joka ajaa nurtsileikkuria joka s*n aamu mun ikkunan alla.
1. Afghanistan tai Irak
2. Tequila
3. Miehen ex-vaimo ;)