Mitä kaikkea olet paloitellut/pätkinyt roskikseen? sukset oli toisessa ketjussa
Mulle ei ole koskaan tullut mieleen että jotain voisi tosiaan paloitella roskikseen, kun nyt odottaa kaikenlaista varastossa kaatopaikalle,
Kommentit (26)
Sohvan ja runkopatjan. Sopivia paloja vie huomaamatta taloyhtiön roskikseen ja kukaan ei huomaa mitään..
Eräs tuttuni pilkkoi vanhan kokopuisen vaatekaapin.
Rottinkisohvan ja 2 tuolia. OMAAN ROSKIKSEEN. Taloyhtiön pönttöihin ei mokomia pilkota senkin tahvot.
Sohvan, oli tiensä päässä. Pistin paloiksi ja vein sen paloina vähitellen viikon aika roskiin.
Lassila & Tikanoja noutaa kotoa ja kierrättää huonekalut. Noudon voi tilata netitse. Mä hommasin sillä tavoin divaanisohvan hittoon kerrostalosta.
200x160 runkopatjasänky. Pikkuhiljaa pienissä erissä. Jouset vielä oikein metallikeräykseen.
Pari tuolia, työpöydän, viimeisimpänä sängynpatjan ja vuodesohvan patjan.
Mielestäni parempi pilkkoa ja viedä pienissä erissä roskikseen kuin jättää taloyhtiön pihalle pyörimään. Joka kuun alussa ja lopussa piha on kuin kaatopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Lassila & Tikanoja noutaa kotoa ja kierrättää huonekalut. Noudon voi tilata netitse. Mä hommasin sillä tavoin divaanisohvan hittoon kerrostalosta.
Maksaa aivan helvetisti.
Sängyn rungon.
Entisen poikaystävän luona.
Sen äiti käski viemään sen roskakatokseen. Antoi sahan mukaan, että saadaan pienemmiksi paloiksi. Voin sanoa, että kyllä hävetti, kun oltiin työn touhussa ja se roska-auto kurvaa juuri silloin tyhjentämään roskiksia.
No vissiin koki syvää sympatiaa se roskakuski teinejä kohtaan ja auttoi meitä saattamaan työn loppuun. Me sitten yhdessä saatettiin ne palat sinne roska-autoon 😳
Tuosta sängyn pilkkomisessa on kauan, eikä silloin ollut mitään haku/kuljetusmahdollisuuksia. Kierrätys Ei huolinut ja kaatopaikalle vienti olisi maksanut tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pari tuolia, työpöydän, viimeisimpänä sängynpatjan ja vuodesohvan patjan.
Mielestäni parempi pilkkoa ja viedä pienissä erissä roskikseen kuin jättää taloyhtiön pihalle pyörimään. Joka kuun alussa ja lopussa piha on kuin kaatopaikka.
Sitä minäkin. Törkeimmät kippaavat kamat roskiksen viereen varmaan yösydännä, kun koskaan ei näy tekijää itse teossa.
Vierailija kirjoitti:
Sohvan, oli tiensä päässä. Pistin paloiksi ja vein sen paloina vähitellen viikon aika roskiin.
Viikon aikana?
Maksatat muutenkin kaiken toisilla?
Tulispa takaisin sellaiset määritelmät kuin esimerkiksi loinen. Kaltaisillesi voisi lätkäistä sen virallisiin papereihin.
Autorenkaat, akkuja, jäteöljyt, maalienloput, sitävarten ne roskikset on siellä pihalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa aivan helvetisti.
Elämä maksaa. Miks naapureille pitää tulla sinunkin elämäsi vielä helvetin kalliiksi?
Opintoajan ostamaan sellaisia laatutuotteita, joita ei tartte hävittää.
Nojatuolin