Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta, lastenhuoneeseen maalattu paperipussi 20 e :D

Vierailija
08.07.2015 |

Oikean reunan bloggaaja on ihan innoissaan, kun on saanut lastenhuoneeseen "ihania" säilytyspussukoita, eli ihan tavallisia paperipusseja, joihin on sudittu valkoista maalia ja vähän kuvioita mustalla (http://www.vauva.fi/artikkeli/blogit/eppusen_kaapilla/tellkiddo). Muut kuin ilmaiskamabloggaajat voivat sitten ostaa näitä ihanuuksia verkkokaupasta ja hina on vaivaiset 20 e. Siis 20 e PAPERIPUSSISTA, joka kestää lastenhuoneen säilytysrumbassa ehjänä ehkä noin kaksi tuntia. :) http://www.lillacompany.fi/fi/shop/muuttuotteet/kotisisustus/paperbag+bear+face+black

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ostitte? Mie aattelin viedä häälahjaksi, kun pyysivät kohtuuttoman kalliita häälahjoja. :)

Vierailija
2/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen materiaali on kyllä tosi sitkeää, ei se repeä helposti. Mutta en mä kyllä tuommoista silti ostaisi, epäkäytännöllinen säilytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo repeää nopeasti suuaukon sahalaita kuviosta!!

Vierailija
4/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh... On kyl paperisäkillä hintaa :D Pitäiskö ostaa kissalle piilopaikaksi?

Vierailija
5/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lehmien ja vasikoiden rehusäkki! Maalta saa noita ilmaiseksi jos nätisti osaa pyytää joltain maajussilta.

Vierailija
6/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hullu ole joka pyytää...

Vierailija
7/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säkki varmaan säilytystä kestää, kun kestää esim. 20 kg perunoita, mutta en minä sellaista silti lastenhuoneen säilytyskalusteeksi laittaisi. :) Etenkään tuolla hinnalla... Ilmaiseksi voisin ottaa pussin ja maalata itse, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
8/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg Pottusäkki

Vierailija
9/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myydä teille halvemmalla, sovitaan vaikka 5e pussi. Meillä leipomolle tulee esim. Vanilijakreemijauhe tollaissa pusseissa. Voin samaan hintaan maalta silmiä ja suit siihen kylkeen.

Vierailija
10/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:23"]

Tuommoinen materiaali on kyllä tosi sitkeää, ei se repeä helposti. Mutta en mä kyllä tuommoista silti ostaisi, epäkäytännöllinen säilytin.

[/quote]

Ei taida olla aivan tavallista paperia, vaan pikemmin sellaista sitkeämpää paperia, jollaista käytetään mm. perunasäkeissä. Maalattu paperinen perunasäkki! Löysin paperisia perunasäkkejä myyvän firman, mutta missään ei ollut näkyvissä hintaa. PS. Sieltä löytyi myös kahvallinen käpykakkulaatikko :)

Vierailija
11/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäkö söpö!

Vierailija
12/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kivannäköinen ja tuo sisustus miellyttää muutenkin.

Vierailija
13/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin painajaisia jos joutuisin nukkua ton tapetin kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
14/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkasin blogiin ja lasten hyväksikäyttö oksetaa.. nyt sekkarit päälle että kauanko kestää että tämä ketju/kommentti poistetaan.

Vierailija
15/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:50"]

vilkasin blogiin ja lasten hyväksikäyttö oksetaa.. nyt sekkarit päälle että kauanko kestää että tämä ketju/kommentti poistetaan.

[/quote]

Tuohon blogiinkaan ei saa kirjoittaa mitää kriittistä, enkä tarkoita mitään paskaaniskaan-tyyppistä settiä, vaan ihan tavallista "kauankohan tuollainen kestää ehjänä lastenhuoneessa" -pohdintaa.

Vierailija
16/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä ole blogi vaan joku mainostekstiä suoltava saitti. Jossa ilmaiskamoja esitellään omien lasten pärstäkuvilla. Mitä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi