Miten saan ujolta naiselta kakkosta?
Ollaan tapailtu jo useampi kuukausi, mutta ei ole suostunut vieläkään anaaliseksiin. Tiesin kyllä suhteeseen mennessä, että ujot naiset ovat usein vähän estyneitä myös seksuaalisesti, mutta en minä tässä kuuta taivaalta ole pyytämässä. Kerta pari kuukaudessa takamusta riittäisi itselleni oikein hyvin, mutta hän ei edes tuohon suostu.
Vinkkejä?
M25
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"]
Peppureiän nuolenta on parasta mitä tiedän...ja sormi sisään..välilihaa saa nuolla ja kieli sisään takaapäin. Patukkaa en sinne halua,se sattuu
[/quote]
Oletko mies vai nainen? Antava vai ottava osapuoli?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"]
Peppureiän nuolenta on parasta mitä tiedän...ja sormi sisään..välilihaa saa nuolla ja kieli sisään takaapäin. Patukkaa en sinne halua,se sattuu
[/quote]
Oletko mies vai nainen? Antava vai ottava osapuoli?
[/quote]
nainen olen..
mielestäni olen kumpaakin,mies nauttii nuolla
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"] Peppureiän nuolenta on parasta mitä tiedän...ja sormi sisään..välilihaa saa nuolla ja kieli sisään takaapäin. Patukkaa en sinne halua,se sattuu [/quote] Oletko mies vai nainen? Antava vai ottava osapuoli? [/quote] nainen olen.. mielestäni olen kumpaakin,mies nauttii nuolla
tätä komppaan - meillä sama juttu. Minua kiihottaa sairaasti kun mies nuolee mun anusta - saan isot orkut kun mies dildottaa minua samalla kun kieli on pyllyssä. Penistä sinne en siis halua
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:19"]
Jos nainen tahtoo panna sua tripalla perseeseen annatko? vai oletko tosiaan niin estynyt seksuaalisesti ettet suostu hyvä ap?
[/quote]
Eri juttu. Miehen ei kuulu olla se, ketä penetroidaan seksissä.
[/quote]
Sama juttu. takapuoli ei ole se, jota kuuluu penetroida seksissä.
Meillä ainakin toimii hyvin niin että ollaan lusikassa, liukkaria laitettu pyllyn ja pilluun reilusti, pikkuhiljaa peruutan itse peppureikää kovaa kullia vasten, ihan varovasti sentti kerrallaan...on todella nautinnollista ja voin itse määrätä kuinka kovaa ja kuinka syvälle... Sitten kun tuntuu että ei pysty enää kauaa niin sanon miehelle että voi laueta sinne jos haluaa.. Yleensä kyllä tulee sillä sekunnilla kun saa "luvan" :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"] Peppureiän nuolenta on parasta mitä tiedän...ja sormi sisään..välilihaa saa nuolla ja kieli sisään takaapäin. Patukkaa en sinne halua,se sattuu [/quote] Oletko mies vai nainen? Antava vai ottava osapuoli? [/quote] nainen olen.. mielestäni olen kumpaakin,mies nauttii nuolla
[/quote]
Saako mies samanlaista käsittelyä?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:53"]
tätä komppaan - meillä sama juttu. Minua kiihottaa sairaasti kun mies nuolee mun anusta - saan isot orkut kun mies dildottaa minua samalla kun kieli on pyllyssä. Penistä sinne en siis halua
[/quote]
[/quote]
Eihän miehelle ole tuosta mitään iloa, ellei kyrpää saa laittaa sisään. Ja hyi helv... jos joku oikeasti työntää kielen paskareikään.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:02"]
Et mitenkään.
t. Ujo nanen
P.S. En ole estynyt seksuaalisesti
[/quote]
Et ole estynyt, mutta ajatuskin yhden yleisemmän miesten fantasian toteuttamisesta saa sinut voimaan pahoin?
Kyllä nainen, joka ei 2015 vuonna ota kakkoseen, on auttamatta hieman estynyt.
[/quote]
HHAHAHAHAHA mä ainakin oon hyvin avoin sängyssä kokeilemaan asioita, on sitomisleikkejä ja piiskaamista ja ties vaikka mitä. peppuseksikin kiinnostaisi ihan vaan kokeilemisen tasolla, mutta hygieniasyistä ja siitä myöhemmin aiheutuvista mahdollisista terveyssyistä en tahdo.
ja ap:n "muutama kerta kuussa" kuullostaa kyllä aika paljolta.
pakarahieronta jonka jälkeen sormet lähemäks aina vaan välilihaa ja aukon ympäriltä, sit pillun nolentaa alemmmaks aina vaan varovasti mut sormil pitää enste hieroo aukon mpäriltä sit lähset kielelä varovasti. näin pääsin kielellä lopulta sisään asti a kielellä naimaan. nainen oikein kumartu un tuntu ok. sit kalulla nki helppo jatkaa..kelpaisko taitoni teille ihanat naiset?
Näytät esimerkkiä nautinnosta. Työnnä kakkosnelonen perseeseesi ja voihki nautinnosta. Toinen esimerkki on pyytää Jormaa kylään ja näyttää ihastuttava lemmenhetki Jorman jorma hanurissa. Kyllä se siitä lähtee.