Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan ujolta naiselta kakkosta?

Vierailija
08.07.2015 |

Ollaan tapailtu jo useampi kuukausi, mutta ei ole suostunut vieläkään anaaliseksiin. Tiesin kyllä suhteeseen mennessä, että ujot naiset ovat usein vähän estyneitä myös seksuaalisesti, mutta en minä tässä kuuta taivaalta ole pyytämässä. Kerta pari kuukaudessa takamusta riittäisi itselleni oikein hyvin, mutta hän ei edes tuohon suostu. 

Vinkkejä?

M25

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä lämmitellä naista pikkuhiljaa pepputouhuihin. Mä lämpesin kans siihe hommaan, vaikka ennen ajattelin että ikinä en peppua tuu antamaan.

Tee vaikka niin, kun nainen on sun päällä ja huomaat että alkaa olla lähellä orgasmia, niin kostuta sormea vähän pimppilimoissa ja hivuta peppureikään. Katso miten käy, loppuuko hommat siihen vai saako nainen elämänsä parhaimman orkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisesi ei ole mikään harvinaisuus. Entä itse, oletko sitten joskus päässyt kakkospesälle saakka, vai miksi sitä kinuat?

Itse en anna laittaa sinne sormeakaan ja onneksi mieskään ei sellaista halaja. Nämä paskapuolen jutut puhuttiin selväksi jo ennen ensimmäistä seksikertaa, kummallakaan ei tuosta reiästä kokemusta ollut ja tuskin tuleekaan. -vanha pari

Vierailija
24/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:19"]

Jos nainen tahtoo panna sua tripalla perseeseen annatko? vai oletko tosiaan niin estynyt seksuaalisesti ettet suostu hyvä ap?

[/quote]

Eri juttu. Miehen ei kuulu olla se, ketä penetroidaan seksissä.

[/quote]

Aika estynyt käsitys vuonna 2015.

Vierailija
25/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:41"]

Yritä lämmitellä naista pikkuhiljaa pepputouhuihin. Mä lämpesin kans siihe hommaan, vaikka ennen ajattelin että ikinä en peppua tuu antamaan. Tee vaikka niin, kun nainen on sun päällä ja huomaat että alkaa olla lähellä orgasmia, niin kostuta sormea vähän pimppilimoissa ja hivuta peppureikään. Katso miten käy, loppuuko hommat siihen vai saako nainen elämänsä parhaimman orkun.

[/quote]

Hyi. Onko teillä käsienpesumahdollisuus makkarissa vai desipyyhkeet sängyllä?

Vierailija
26/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut siirtymistä miehiin?

Vierailija
27/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo ujo nainen ymmärtää omaa parastaan ja löytää itseään kunnioittavan miehen.

Vierailija
28/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi on helposti kivuliasta ja jopa vaarallista. Jos joku haaveri sattuisi, ajattele miten noloa olisi joutua jakamaan asia vielä lääkärissäkin. Joillakin suoli ei myöskään tyhjene täydellisesti, vaan peräsuolen tienoilla voi olla aina vähän ulostetta ja se ei ole kovin eroottista toimissa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
29/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkosta haluat, niin hommaa mies. Kukaan oikeasti seksuaalinen nainen ei halua olla kuin homo.

Vierailija
30/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, haluaako peppuseksiä vai ei.

Ja sitten itse "ongelmaan": jos nainen ei halua niin ei halua, piste. Jos kakkareikään paneminen on sinulle noin iso juttu, niin täytynee vaihtaa kumppania. Mutta pakkoa sanoa että on vaikea ymmärtää, mikä siinä anaalissa niin paljon teikäläistä viehättää.

Nimim. kokeiltu on useempaankin kertaan ja ei ollut niin ihmeellistä että olisi jäänyt vakiokalustoon -M & N 23v.

Vierailija
31/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tahtoo panna sua tripalla perseeseen annatko? vai oletko tosiaan niin estynyt seksuaalisesti ettet suostu hyvä ap?

[/quote]

En ole ap mutta jos tripa on strapon niin mikäs siinä. Se ei kuitenkaan ole sama asia koska siinä on kysessä roolivaihto eikä pelkkä reiänvaihto. Mies vastaanottavana osapuolena on edelleen sosiaalisesti tabu ja mukamas uhka miehisyydelle, vanhoillisemmat (jälkeenjääneet?) luulevat sen olevan merkki seksuaalisesta suuntautumisesta.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:00"]

Jos kakkosta haluat, niin hommaa mies. Kukaan oikeasti seksuaalinen nainen ei halua olla kuin homo.

[/quote]

Tilastollisesti 1/4 naisista ja 9/10 miehistä haluaa/nauttii siitä, nainen vastaanottavana osapuolenam Muistaakseni 18-44 vuotiaista, oli joko UK tai US tilasto. Tuskin poiketaan paljoakaan siitä.

Vierailija
32/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää anaalijuttu on nykyään niin pakkomielteistä?
Jos mulle rupeaa tunkemaan takamukseen yhtään mitään, suoli alkaa reagoida ja kohta on pakko mennä vessaan. Jos sinne survaisisi yllärinä peniksen (tosin tuskin se menisi tuosta vain, mutta jos), saisi varmaan välittömästi aikaan hirveän sotkun.
Kaikille tuo ei vain käy, IBS esimerkiksi voi toimia esteenä. Ja jos siitä ei muuten vain pidä niin sekin on tarpeeksi hyvä syy.

Vierailija
33/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi kiinnostua, jos ostat hänelle strap-onin ja annat hänen naida itseäsi perseeseen pari kertaa kuukaudessa näyttäen, miten hyvältä se tuntuu?

Vierailija
34/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Jos ei halua niin ei halua. Ei se terveellistäkään ole.

Vierailija
35/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

Vierailija
36/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa persettä, niin voisi kokeilla joskus itsekin. Miehillä se taitaa tuntuakin kivammalta, kun siellä on rauhaset valmiina ottamassa munaa tai tekopenistä. Mistä tiedät vaikka haluaisitkin itse tunna peppunaiduksi? Nainen voisi rohkaistua siihen paljon helpommin.

Vierailija
37/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee itse olet valmis ottamaan myös ahteriisi? Ei se estyneisyydestä ole kiinni jos jotain ei halua. Äläkä helvetti lähde pakottamaan naista. Voihan se suostua tietenkin jos mielestään sua rakastaa ja haluaa sut tyydyttää ja jaksat painostaa ja jankata. Exä joskus painosti niin pitkään että suostuin (toki, kun halusin miellyttää). Mutta jumalauta että oli raiskattu olo sen jälkeen ja se teki kipeää vaikka kaikki oli oikein tehty, sen jälkeen suoraan vessaan itkemään. Pikkuhiljaa rupes etomaan koko seksi kun tuo tuntu toiselle niin pakkomielteeltä. Etsi itelles tuommosesta innostuva nainen jos se on sulle niin tärkeää, niitäkin on olemassa.

Vierailija
38/51 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:56"]

Miksi

[/quote]

Jotenkin alistavampaa ja nöyryyttävämpää naiselle kuin normi seksi.. Tämä tietysti kiihottaa monia miehiä, sille emme voi mitään.

Vierailija
39/51 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] mulle käy ! M23

Vierailija
40/51 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No tottakai annan ja saan siitä itseasiassa jopa multiorgasmin (on näet tullut kokeiltua useamman kerrankin)