Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniista läskiksi h**raksi - mikä joitain miehiä vaivaa?

Vierailija
08.07.2015 |

Nyt alkaa oikeasti ärsyttämään. Mikä joitakin miehiä oikeasti riivaa? Taas kävi kohdalle niin, että olin ensin miehen mielestä kaunis ja mukava. Kun juttu ei toiminutkaan, niin muutuin heti läskiksi huoraksi, joka ei kelpaa kenellekään. Häntäkin on koko ajan oksettanut mun rumuus.

Mistä tälläinen käytös oikein kumpuaa? Ymmärrän, että mies saattaa pettyä kovasti, mutta ei kyllä itselle tulisi mieleenkään rueta haukkumaan toista pakkien takia. Varsinkaan, kun olen yrittänyt antaa pakit toista kunnioittavalla tavalla. 

Mitä kokemuksia ja ajatuksia teillä on asiasta? Mulle tää on tapahtunut todella monta kertaa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:56"]

Yritetäänkö siinä jotenkin kohottaa omaa itsetuntoaan kun on saanu rukkaset? Tinderissä on monikin tuota taktiikkaa käyttäny. Tosi ärsyttävää.

"EN OISI HALUNNUKKAA TYHMÄ HUORA!" <--- fiksun ihmisen merkki todellakin. 

Ja näin osaavat käyttäytyä sekä naiset että miehet.

[/quote]

Kuulostaa lapsen kiukuttelulta kun ei saa mitä haluaa. Ilmeisesti jotkut ei vaan osaa suhtautua pettymyksiin ja siiten se purkautuu kuten kuvasit.

[/quote]

Teen tahalteen tuota kun haluan vittuilla ihmisille. En nyt noilla samoilla sanoilla. Jos otat tosissasi niin se on sinun ongelmasi. Oikea tyyli on vittuilla takaisin, lopuksi saa minun arvostuksen. Ne ketkä kirjoittaa tunteella on helppo rikkoa. Lähinnä huvittaa kun itkee ja uhkaa tappaa.

Vierailija
22/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miesten reaktioita on kerätty Bye Felipe -sivustolle. Melkein huvittavaa, mutta kuitenkin enemmän säälittävää ja kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittava käytös toista kohtaan on paikallaan eronkin jälkeen.  Ihan noin omaa menttaalihygieeniaa ajatellen...

Vierailija
24/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa on hyvää se, että jos on ollut pienintäkään epäilystä siitä olivatko pakit väärä ratkaisu, tällaisten kommenttien jälkeen ei ole enää epäilyksen häivääkään. Näitä sankareita harvemmin tulee myöskään suositeltua kavereille. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Useammin kuin uskoisi.

Vierailija
25/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lueskelemassa noita Bye Felipe -juttuja ja ovet ihan hulvattomia, vaikka tosi inhottavasta asiasta on kyse :D

Vitsi, mitä taivaan lahjoja naisille. Eikä mitään vikaa itsetunnossa :D

Vierailija
26/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mistäköhän tuo johtuu, kun mua ei ole kukaan alkanut haukkumaan jos oon antanut pakit. Yleensä vaan idiootit kysyy "miks oot noin ylimielinen" yms. ja sillä tavalla kääntää sen mun syyksi ettei itse kelvannut.

Vierailija
27/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:39"]

Kun pillun saamisen todennäköisyys lähestyy nollaa, mies tulee rehellisemmäksi ja rehellisemmäksi.

[/quote]

Niin, parisuhteessa. Mutta yhden illan suhdetta metsästäessä tilanne on täysin päinvastainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan