Kauniista läskiksi h**raksi - mikä joitain miehiä vaivaa?
Nyt alkaa oikeasti ärsyttämään. Mikä joitakin miehiä oikeasti riivaa? Taas kävi kohdalle niin, että olin ensin miehen mielestä kaunis ja mukava. Kun juttu ei toiminutkaan, niin muutuin heti läskiksi huoraksi, joka ei kelpaa kenellekään. Häntäkin on koko ajan oksettanut mun rumuus.
Mistä tälläinen käytös oikein kumpuaa? Ymmärrän, että mies saattaa pettyä kovasti, mutta ei kyllä itselle tulisi mieleenkään rueta haukkumaan toista pakkien takia. Varsinkaan, kun olen yrittänyt antaa pakit toista kunnioittavalla tavalla.
Mitä kokemuksia ja ajatuksia teillä on asiasta? Mulle tää on tapahtunut todella monta kertaa...
Kommentit (27)
Johtuu siitä, että luulet olevasi 10/10 täydellisyys vaikka miehet näkevät toisin. Vaikutat ylimielisenä ja annat vailutuksen, et olisit jotenkin parempi. Mut ymmärrän sua. Itse en ole niitä miehiä ketkä ajattelee "reikä se on rinkelissäkin" tai "ronkelit runkkaa". Katselen itsekin niitä kauneimpia vaikka ei paljoa mahdollisuuksia olisi.
Mun ex sanoo aina selitykseksi, että mä suututan sen ja sitten se haluaa vaan loukata mua ja suoltaa ulos mitä sylki tuo.
Toimii homma toiseenkin suuntaan. Annoin pakit, nainen aloitti homohuhut. Jätin, olin pienipeniksinen ja huono sängyssä, vaikka suhteen aikana hän oli usein aloitteen tekijä.
Kun pillun saamisen todennäköisyys lähestyy nollaa, mies tulee rehellisemmäksi ja rehellisemmäksi.
Oot läski koko ajan mutta silloin alussa se läski näytti viehättävältä. Oksetat nyt koko ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:25"]
Johtuu siitä, että luulet olevasi 10/10 täydellisyys vaikka miehet näkevät toisin. Vaikutat ylimielisenä ja annat vailutuksen, et olisit jotenkin parempi. Mut ymmärrän sua. Itse en ole niitä miehiä ketkä ajattelee "reikä se on rinkelissäkin" tai "ronkelit runkkaa". Katselen itsekin niitä kauneimpia vaikka ei paljoa mahdollisuuksia olisi.
[/quote]
Ei ainoastaan täyden kympin naisella ole "oikeutta" antaa pakkeja. Minä en todellakaan ole mikään täydellisyys enkä mitenkään ihmeellisen nättikään, mutta aion silti antaa pakit miehelle, joka ei minua yhtään kiinnosta.
Tyypillinen luuserimies.
Olen törmännyt vastaavaan useita kertoja. Ensin olin kaunis, ihana, seksikäs ja viehättävä. Seuraavasi olin lihava lesbo rumilus...
Harmi, että sinä olet kokenut tuollaista. Onneksi normaaleja ja mukavia miehiä on olemassa.
Eiköhän nuo kommentit kerro siitä "miehestä" enemmän kuin sinusta.
Raukka luuseri, ei muuta.
Vaikka se nainen tai mies on näyttäny toisen mielestä koko ajan läskille, ja silti pitänyt pillun/kullin toivossa mölyt mahassa, niin mitö sillä saavuttaa, että rupeaa sitten raivoamaan ja huutamaan toiselle niitä haukkumia jälkikäteen? :D
mulle eräs sankari laittoi parin viikon ajan näitä haukkumaviestejä whatsapissa, kun muutamien treffien jälkeen tultiin yksissä tuumin siihen johtopäätökseen, että ollaan niin erilaisia, ettei juttu toimi. Minä vain mietin, että häh!? :D
Yritetäänkö siinä jotenkin kohottaa omaa itsetuntoaan kun on saanu rukkaset? Tinderissä on monikin tuota taktiikkaa käyttäny. Tosi ärsyttävää.
"EN OISI HALUNNUKKAA TYHMÄ HUORA!" <--- fiksun ihmisen merkki todellakin.
Ja näin osaavat käyttäytyä sekä naiset että miehet.
2 vaihtoehtoa:
1) Jos saadut kritisoinnit (ruma, etc) totuudenmukaisia pakit saadessa miehen mielestä, niin mies on itse arvoton ällötys vailla standardeja, koska olisi ollut valmis nussimaan omastakin mielestään niin rumaa ja hirveää naista, joka ei muillekaan miehille kelpaa.
2) Jos saadut kritisoinnit (ruma, etc) epärehellisiä pakit saadessa miehen mielestä, kertoo se miehen kyvystä ottaa pakit vastaan ja halusta olla valmis loukkaamaan naista.
Johtopäätöksenä: käytös kertoo vain ja ainoastaan miehestä itsestään.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:39"]
Kun pillun saamisen todennäköisyys lähestyy nollaa, mies tulee rehellisemmäksi ja rehellisemmäksi.
[/quote]
Mitä se kertoo sen miehen tasosta, joka ei saa seksiä edes naiselta, joka on hänen mielestään läski huora?
Oikeastihan haukkuminen on reaktio ja vallankäyttöä, yritetään iskeä oletetusti naisten yleisesti arkoina pitämiin kohtiin kuten painoon, seksuaalisuuteen ja ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:56"]
Yritetäänkö siinä jotenkin kohottaa omaa itsetuntoaan kun on saanu rukkaset? Tinderissä on monikin tuota taktiikkaa käyttäny. Tosi ärsyttävää.
[/quote]
Kuulostaa lapsen kiukuttelulta kun ei saa mitä haluaa. Ilmeisesti jotkut ei vaan osaa suhtautua pettymyksiin ja siiten se purkautuu kuten kuvasit.
Kyseessä on defenssimekanismi nimeltä arvon kieltäminen eli devaluointi.
Näitä juttuja kun lukee, koen tyytyväisyyttä siitä että olen keskivertoa mitättömämmän näköinen rumilukseksikin titueerattu nainen. Tiedämpä ainakin että ne harvat miehet jotka minusta kiinnostuvat kiinostuvat minusta eikä ulkonäöstäni.
Ota tuo koheliaisuuten. Miestä jurpii kun ei päässyt kyntämään sinua. Pettymyksestähän se kertoo, vrt. happamia sano kettu pihlajanmarjoista.
Jotkut eivät vain kasva aikuisiksi...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:56"]
[/quote]
Kuulostaa lapsen kiukuttelulta kun ei saa mitä haluaa. Ilmeisesti jotkut ei vaan osaa suhtautua pettymyksiin ja siiten se purkautuu kuten kuvasit.
[/quote]
Teen tahalteen tuota kun haluan vittuilla ihmisille. En nyt noilla samoilla sanoilla. Jos otat tosissasi niin se on sinun ongelmasi. Oikea tyyli on vittuilla takaisin, lopuksi saa minun arvostuksen. Ne ketkä kirjoittaa tunteella on helppo rikkoa. Lähinnä huvittaa kun itkee ja uhkaa tappaa.
[/quote]
Tykkäätkö siis siitä vittuilun sanataituruudesta vai onko homman juju se, että saat lytätä muita?
Jos kyse on ensimmäisestä, niin kannattaa varmistaa, että keskustelukumppanill on samankaltainen huumorintaju ja kiinnostus nokkelaan sanankäyttöön. Jos rupeat täysin puskista (mukavan käytöksen jälkeen) haukkumaan, ei keskustelukumppani välttämättä älyä jatkaa keskustelua haluamallasi tavalla eli vittuilemalla.
Itseironia ja toisten nokkela piikittely on hauskaa, mutta jos se alkaa yhtäkkiä täysin tuntemattomalta ihmiseltä, voi homma tyssätä alkuunsa.