Kun pesette hiuksia, onko kallonne jostain kohdasta arka, vaikka ette ole lyöneet päätänne?
Kommentit (16)
Kyllä on. Ei kallossa itsessään ole tuntoa eli kyse on todennäköisesti lihasperäisestä oireesta.
Kyllä. Takaraivossa keskellä on sellainen kohta ollut jo vuosia. En tiedä miksi.
Kyllä mulla on aina kipeitä kohtia päänahassa kun tunnustelee. Mulla se johtuu kyllä jännitysniskasta.
Johtuuko liian kireästä ponnarista? Itse en pysty pitämään koko päivää mitään kireää ponnaria tai tiukkaa nutturaa, tuntuu inhottavalta.
Kipeä kallo on migreenin aikana, mutta hiuksia pestessä tunnistan esimerkiksi ohimoluun kohdan herkempää. Samoin takaraivoluun alapuolelta niskaan mennessä tuntuu hierominen erikoisen hyvältä. Olen joskus vähän näitä kallon luita lueskellut, kun hierominen niiden välistä tuntuu jotenkin hyvältä juuri hiuksia pestessä. Ei siis satu.
Kyllä on aina joskus. Olen ajatellut, että päänahka on ollut jotenkin puristuksessa esim. juuri tiukka ponnari ym. Lienee aika yleistä.
On. Mulla sattuu jopa otsalamppu päässä, ihan kun se painaisi johonkin kipeästi.
Joo, silloin jos olen joutunut pitämään koko päivän töissä ponnaria. Just se kohta missä ponnari on ollut.
siellä on verisuoni katki, verta vuotanut. Luin just aivoverenkiertohäiriöistä ja tämmönen oire mainittiin yhtenä, pää tuntuu päältä kipeältä koskettaessa. NO joke.
Vierailija kirjoitti:
siellä on verisuoni katki, verta vuotanut. Luin just aivoverenkiertohäiriöistä ja tämmönen oire mainittiin yhtenä, pää tuntuu päältä kipeältä koskettaessa. NO joke.
selvennän "No joke" tarkoitin EI OLE VITSI!!
On! Johtunee mulla fibrosta. Kipeitä pisteitä siis ympäri kehoa muutenkin.
Kyllä on silloin tällöin,en oo suuremmin huolestunut, vaikka helposti sairauksia pelkään.