Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet: kyllästyykö siihen blowjobiin???

Vierailija
08.07.2015 |

Mietin että tympiintyykö mieheni minuun kun olen alinomaa tarjoamassa poskihoitoa.
Vaikka keksin kyllä siihen välillä uusia konsteja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisikö pitää taukoa suihinoton antamisesta jotta se taas tuntuisi kivemmalta?
Onko se tarpeen?
Ap

Vierailija
2/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan saanut keneltäkään naiselta.

26v neitsyt vanhapoika

Vierailija
4/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllästy. meilläkin nykyvaimo saa imeä aamulla kerran, päivällä ruokiksella, illalla kun tulen töistä se imee ja sen jälkeen pannaan että päät kolisee. joka päivä.

Vierailija
5/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllästy ei. Oma vaimoni lutkuttaa vain pyynnöstä, ja silloinkin aika huonosti. Ei ikinä loppuun asti, mikä harmittaa minua. Olen pyytänyt että saisin laueta suuhun, muttei halua. Joka tapauksessa ajattelen että se satunnainenkin lyhyt munan imeminen on parempi kuin ei mitään. Kerran olen elämäni aikana saanut hoidon loppuun asti ja orkku oli räjähtävä. Samana yönä, jolloin prinsessa Diana kuoli.

Vierailija
6/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että on olemassa entinenkin vaimo.

Vierailija
7/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"]

Ei kyllästy ei. Oma vaimoni lutkuttaa vain pyynnöstä, ja silloinkin aika huonosti. Ei ikinä loppuun asti, mikä harmittaa minua. Olen pyytänyt että saisin laueta suuhun, muttei halua. Joka tapauksessa ajattelen että se satunnainenkin lyhyt munan imeminen on parempi kuin ei mitään. Kerran olen elämäni aikana saanut hoidon loppuun asti ja orkku oli räjähtävä. Samana yönä, jolloin prinsessa Diana kuoli.

[/quote]

Se ei ole hänelle varmaan luonnollinen tapa toimia. Ei mullekaan. En voi ymmärtää, miksi mun pitäis ottaa miehen elin suuhuni.

Vierailija
8/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"]

[/quote]

Miksi kukaan haluaisi saada spermaa henkitorveensa? En voi kuvitella mitään paljon yököttävämpää seksin saralla. Olkoonkin sulle suihinotto nautinto.

Vierailija
9/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. :D

Vierailija
10/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"]

[/quote]

Miksi kukaan haluaisi saada spermaa henkitorveensa? En voi kuvitella mitään paljon yököttävämpää seksin saralla. Olkoonkin sulle suihinotto nautinto.
[/quote]

Henkitorveen? Sen voi joko ottaa suuhun ( poskien väliin) ja sylkäistä vaivihkaa pois tai sitten nopeasti nielaista. Niin tai näin tuon jälkeen nopsaan mehua lasillinen perään niin maku peittyy ja suu kostuu taas.

Vierailija
11/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"]

[/quote]

[/quote]

Henkitorveen? Sen voi joko ottaa suuhun ( poskien väliin) ja sylkäistä vaivihkaa pois tai sitten nopeasti nielaista. Niin tai näin tuon jälkeen nopsaan mehua lasillinen perään niin maku peittyy ja suu kostuu taas.
[/quote]Hyi saatana, kerran maistoin ja toista kertaa ei tule, niele ite mällis, ni tiedät mitä oksettavaa liejua se on.

Vierailija
12/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllästyisi. Vaimo antoi aikanaan suuta ihan kivasti vaan nykyään ainoa suuseksiä antava olen minä....

Vierailija
13/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"] Ei kyllästy ei. Oma vaimoni lutkuttaa vain pyynnöstä, ja silloinkin aika huonosti. Ei ikinä loppuun asti, mikä harmittaa minua. Olen pyytänyt että saisin laueta suuhun, muttei halua. Joka tapauksessa ajattelen että se satunnainenkin lyhyt munan imeminen on parempi kuin ei mitään. Kerran olen elämäni aikana saanut hoidon loppuun asti ja orkku oli räjähtävä. Samana yönä, jolloin prinsessa Diana kuoli. [/quote] Miksi kukaan haluaisi saada spermaa henkitorveensa? En voi kuvitella mitään paljon yököttävämpää seksin saralla. Olkoonkin sulle suihinotto nautinto. [/quote] Henkitorveen? Sen voi joko ottaa suuhun ( poskien väliin) ja sylkäistä vaivihkaa pois tai sitten nopeasti nielaista. Niin tai näin tuon jälkeen nopsaan mehua lasillinen perään niin maku peittyy ja suu kostuu taas. [/quote]Hyi saatana, kerran maistoin ja toista kertaa ei tule, niele ite mällis, ni tiedät mitä oksettavaa liejua se on.

[/quote]

Ilmeisesti sinäkin kärsit siitä yleisestä naisten harhaluulosta, että pillusi erittää jonkinlaista hunajaa kun sitä nuollaan? Ei se pillulimakaan mitään herkkua ole, mutta eipä ole kertaakaan tarvinnut pitkin lakanoita syljeskellä tai kesken kaiken kurlaamaan lähteä. 

Vierailija
14/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"] Ei kyllästy ei. Oma vaimoni lutkuttaa vain pyynnöstä, ja silloinkin aika huonosti. Ei ikinä loppuun asti, mikä harmittaa minua. Olen pyytänyt että saisin laueta suuhun, muttei halua. Joka tapauksessa ajattelen että se satunnainenkin lyhyt munan imeminen on parempi kuin ei mitään. Kerran olen elämäni aikana saanut hoidon loppuun asti ja orkku oli räjähtävä. Samana yönä, jolloin prinsessa Diana kuoli. [/quote] Miksi kukaan haluaisi saada spermaa henkitorveensa? En voi kuvitella mitään paljon yököttävämpää seksin saralla. Olkoonkin sulle suihinotto nautinto. [/quote] Henkitorveen? Sen voi joko ottaa suuhun ( poskien väliin) ja sylkäistä vaivihkaa pois tai sitten nopeasti nielaista. Niin tai näin tuon jälkeen nopsaan mehua lasillinen perään niin maku peittyy ja suu kostuu taas. [/quote]Hyi saatana, kerran maistoin ja toista kertaa ei tule, niele ite mällis, ni tiedät mitä oksettavaa liejua se on.

[/quote]

Ilmeisesti sinäkin kärsit siitä yleisestä naisten harhaluulosta, että pillusi erittää jonkinlaista hunajaa kun sitä nuollaan? Ei se pillulimakaan mitään herkkua ole, mutta eipä ole kertaakaan tarvinnut pitkin lakanoita syljeskellä tai kesken kaiken kurlaamaan lähteä. 
[/quote]Senpä takia mä en nuoletakkaan pilluani kellään.

Vierailija
15/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt jos vastaisitte originaaliin kysymykseen?

Vierailija
16/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla kyllästyny, sama ku harrastais lähetyssaarnaaja pimeässä jokaikinen kerta.

Vierailija
17/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

Pärjännet sen kanssa kun sitä ei ruiskauteta ruokalusikallista suuhusi?

Vierailija
18/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:53"]Voihan se olla kyllästyny, sama ku harrastais lähetyssaarnaaja pimeässä jokaikinen kerta.
[/quote]

Eikö edes erilaiset variaatiot auta asiaa?

Vierailija
19/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi että mies kyllästyy siihen sillä itse en voisi kyllästyä siihen koskaan.
Ap

Vierailija
20/24 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:12"]Samana yönä, jolloin prinsessa Diana kuoli.[/quote]

:D