Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MITEN te pystytte pompahtamaan raivoamisesta taas rakastavaksi äidiksi???!
08.07.2015 |
Mulla on tämän kanssa paha ongelma. Lapsi saa lämmitettyä mutkin niin hyvin, että mun on tosi vaikeaa kiukkukohtauksen jälkeen palata hyväksi äidiksi. Olen yksin, en oikein pääse rauhoittumaan minnekään.
Kommentit (2)
Sinun on hallittava oma kiukunpuuskasi. Et voi lähteä samalle tasolle kuin lapsi. Sillä silloin sinun auttoriteettisi murenee koko ajan. Mene vaikka kylppäriin rauhoittumaan ensin ja vasta sitten käsittele ongelma. Harjoitus tekee mestarin. Murkkuikään mennessä sun on se kuitenin opittava, sillä silloin saatat joutua tosi koitukselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minulla on kaksi lasta, n 10v välillä syntyneet. nuorempana kiehahtelin helposti enkä todellakaan leppynyt heti. nyt en kiehahda juuri ollenkaan. eli kuopuksella on tosi paljon helpompaa.
on eri asia kiehua raivosta kuin olla jämäkkä. vanhempi lapsi tuntuu arvostavan myös tätä.
eli miten? no siten ettei kehitä sitä kiukkua. laske kymmeneen tai viiteentsiljoonaan. muistele omaa lapsuutta.
jos sulla on tuossa hankaluuksia niin mieti onko sulla masennusta tms, koska mulla raivonpuuskiin tms oli syynä (nuoruuden kärsimättömyyden lisäksi) keskivaikea masennus joka aiheutti vuorottain masennuksen, ilonpuuskat ja raivokohtaukset.
mietin että onkohan mun äidillä ollut myös samaa koska muistan miten se raivosi kun olin teini, en tehnyt "mitään" oikein ja siitähän seurasi etten viitsinyt yrittää koska huutoa tuli kuitenkin.