Bloggaajia jotka vastaa kommentteihin?
Tykkään paljon seurata bloggaajia ja lemppareita on ne, jotka vastaa kommentteihin. Bloggaajasta tulee silloin lukijaa arvostava inhimillinen vaikutelma, eikä tule kuva uraa suorittavasta mielipidevaikuttajasta.
Jaetaan siis tässä linkkejä blogeihin, joissa kirjoittaja vastaa yleensä kommentteihin. Sitten mennään urakalla kommentoimaan blogeihin:)
Kommentit (22)
Täältä löytyy:
Ennen kommentoitiin enemmän ja bloggaaminen oli vuorovaikutteisempaa. Eipä tee edes mieli kommentoida, kun kukaan ei vastaa. Nykyään bloggaajilta saattaa pukata sisältöä ajastimella, vaikka tyyppi olisi lomalla.
Oman havaintoni mukaan pienemmät bloggaajat vastaa todennäköisimmin
Julia Thuren vastaa usein. juliathuren.fi
Rita Niemi ainakin näyttää vastailevan usein Instan kommentteihin vaikkei nyt mikään bloggaaja olekaan.
Lähiömutsi vastaili ennen ahkerasti, nyt en tiedä julkaiseeko edes kommentteja vai onko jengi vaan lakannut kommentoimasta.
www.lahiomutsi.fi
Koitetaas uudemman kerran
Herää nykyaikaan ap, se vuorovaikutusta on siirtynyt ig:n puolelle.
Mulle ei vastata edes av:lla:( Yksinäistä on. Pitää olla joku provosoiva aloitus että vaivaudutaan kommentoimaan
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei vastata edes av:lla:( Yksinäistä on. Pitää olla joku provosoiva aloitus että vaivaudutaan kommentoimaan
Jos vaikka yrittää kysyä neuvoa arkisissa asioissa niin ei kukaan vastaa. Niin. Sitä tämä on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka yrittää kysyä neuvoa arkisissa asioissa niin ei kukaan vastaa. Niin. Sitä tämä on...
Mitä vikiset, tässä sulle linkkejä missä vastataan!
Vierailija kirjoitti:
Ap aloittaa: Puutalobaby vastaa _aina_ kommentteihin.
Ot, mutta olipa taas omituinen kirjoitus ilman telkkaria elämisestä. Kuitenkin katsotaan ihan samoja asioita tietokoneen näytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta olipa taas omituinen kirjoitus ilman telkkaria elämisestä. Kuitenkin katsotaan ihan samoja asioita tietokoneen näytöltä.
Jep:D Tv:hän on ergonomisempi jos kuitenkin jotain tuijottaa.
Vaadin, että aloittaja kommentoi jotain vauva.fin jokaiseen keskusteluun.
Ai, onko niitä liian monta? Äläpä valita vaan ryhdy hommiin. Koska Minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin, että aloittaja kommentoi jotain vauva.fin jokaiseen keskusteluun.
Ai, onko niitä liian monta? Äläpä valita vaan ryhdy hommiin. Koska Minä haluan.
Huilaa vähän. Pieni tauko av:lta vois tehdä sulle hyvää?
https://www.puutalobaby.fi/