Tykkäätkö hiihtää?
Kommentit (13)
En. Pakkohiihtämiset koulussa vei viimeisetkin hiihtohalut.
Kyllä tykkään. Lapsena ei päästy, koska isä inhosi hiihtämistä, niin nyt olen aikuisena hiihtänyt menetettyjen vuosienkin puolesta. Paras urheilulaji toimistotyöntekijälle.
Innostuin hiihtämisestä uudelleen tänä talvena. Ostin uudet sukset, niissä on karvapohja. Aivan mahtavaa mennä hiihtämään, kun ei tarvitse värkätä voiteiden kanssa. Tuli heti uutta intoa hiihtämiseen. Lisäksi vanhat sukseni eivät olleet tältä vuosituhannelta.
Inhoan juoksua, laskettelua ja monia muita mutta RAKASTAN hiihtää! Mikään ei ole parempi fiilis kun mono on syönnillä ja loikka päällä ja keuhkot skulaa. Se Flow on mahtava ja en saa sitä missään muussa lajissa.
Vierailija kirjoitti:
Minultakin! Mutta n. 60 vuotiaana miniäni sai minut mukaansa hiihtämään, kun olimme Lapissa. Hänellä oli kahdet sukset ja monot mukana. Innostuin ja ostin sukset ja siitä asti olen hiihdellyt. Nyt 75 vuotiaana en enää laske kilometrejä vaan korkeintaan kertoja, kun tulee lähdetyksi. Uudet karvapohjatkin hankin pari vuotta sitten, ovat kyllä hyvät.
Hyi. Olen aina inhonnut hiihtämistä. Todella kömpelöä liikkua jotkut laudanpalat jaloissa kiinni.
Luistelusta sen sijaan tykkää
Olen aina hiihtänyt, lapseni hiihtää myös, vedettiin viimeksi 30km lenkki. Hyvää liikuntaa.
Kun olosuhteet hyvät, tykkään. Mutta en huonolla säällä tai ruuhkaisella ladulla.
Hiihto on loistavaa liikuntaa, jota voi tehdä myös matalalla intensiteetillä. Ja pitkään tehdessäkään ei paikat hajoa kuten juostessa.
Nimim. Eilen 4,5h/30km umpimetsässä lykkineenä
Vierailija kirjoitti:
Mulla vei myös pitkäksi aikaa. Aikuisena uskaltauduin suksille sitten vihdoin ja opin tykkäämään hiihtämisestä.
En. Kouluhiihtämiset vei mielenkiinnon.
Normaalit ihmiset pitävät hiihtämisestä.