Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko golfarit hyvätuloisia

Vierailija
08.07.2015 |

olen pohtinut, onko golfarit hyvätuloisia. Monella esim klubilla hilfigerin paita tai gantin neule

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista tutuistani ainakin ovat. Muita golfareita en tunne.

Vierailija
2/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kun kattoo klubin parkkipaikkaa, lähinnä Mersuja ja Audeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin perusduunari itkee aina kun ei rahat riitä, mutta käy golfaamassa. Itsekin ennen pelanneena sanoisin, että eipä valtaosa mitenkään hirveän kovatuloisia ole (pk-seudulla vaikutan).

Vierailija
4/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan keskituloinen olen. Kaikki harrastukset maksaa. Ei golf ole mitenkään erityisen kallista. 

Vierailija
5/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Luottokortti vinkuu ja statusta nostetaan merkkituotteilla. Ajaahan moni kalliilla autolla joka on ostettu velaksi jota ei sitten koskaan makseta kokonaan vaan vaihdetaan taas uuteen ja velaksi. Moni tässä maassa elää velaksi. Tilillä ei ole koskaan rahaa vaan luottokortti vinkuu. Eletään ja tasapainoillaan velan kanssa, mutta ulospäin näyttää että kyllä menee hyvin ja varmaan on rikas.

Vierailija
6/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, mutta nykyään yhä enemmän "rahvaatkin" käyvät pelaamassa. Itse en ainakaan ole hyvätuloinen, mutta eihän golfin pelaaminen ihan mahdottoman kallista ole.

Vierailija
7/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä.. Luuleeko joku, että hilfigerin neule merkkaa hyvätuloisuutta/rikkautta. Huhhuh.

Golffareita on suomessa ihan laidasta laitaan. Ei ole enää mitenkään superkallis laji, varsinkin pk-seudun ulkopuolella kenttämaksut ovat edullisempia ja käytettyjä mailoja & bägejä saa netistä tosi halvalla. Tottakai lajista löytyy hyvätuloisia harrastajiakin - ihan samoin kuin muistakin lajeista kuten jääkiekosta, tenniksestä, squashista, kuntosalilla käymisestä.

Jenkeissä golf on nykyään melko lailla koko kansan laji, siellä golfia seurataan tv:stä paljon ja samoin harrastaakin voi käytännössä kuka vain tavallinen ihminen, eikä häntä arvostella, että höhhöh onpa rikkaiden laji.

Vierailija
8/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole. ihan perus duunareita sielläki on paljo. rahoituksella voi hommata sen mersun sinne parkkikselle. Miks tääl mainitaa aina AUDI jonain laatuautona?

Vierailija
9/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:16"]Miks tääl mainitaa aina AUDI jonain laatuautona?

[/quote]

Koska se on näkyvimmin merkki niille, joilla on liikaa rahaa. Saman auton saa halvemmalla kun ottaa eri merkin nokkaan. Poikkeuksena RS-mallit ja muut tykit, mutta kovasti täällä näkyy noita karvalakki-A4:sia.

Vierailija
10/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri golfaa ja ihan vuorotyössä tehtaassa käy. tosin, en tiiä miten hirmupalkat siellä on :D

mutta ei se mitään muuta harrastakaan.

Hilfiger ei ole kallis merkki. Kalliita merkkejä on Gucci, Valentino ja D&G.

mulla on mersu, ei nekään oo kalliita. hienoja kyllä mutta tommonen neljävuotias mersu ei oo kallis. mäkin oon tavistöissä ja ajan mersulla. en mä muuta harrastakaan :D :D 

Vierailija
11/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin olen tuntitolkulla pohtinut juuri tuota ja kysellyt sitä ihan palstoilla. Ja sitä että ovatko tenniksen pelaajat kutenkin hiukan keskimääräistä paprempituloisia. Luulisin että jalkapalloilija jäävät keskituloisiin. Kuntosalilla käyvät ovat varmaan aika pienituloisia kun ovat niin nuoria ja kaunisvartaloisia, mutta uskoisin että samat ihmiset myöhemmin ovat vähän keskituloisia parempituloisia kun jaksavat töissä..

Mikä tässä oli se pointti ? Tee ap töitä ja liiku niin et ehdi niin paljoa pohtia muiden tuloja.

Vierailija
12/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin alle 21-vuotiaat golfklubin jäsenet saavat harrastaa todella halvalla. Kasvuikäiset joutuvat uusimaan mailoja ja vaatteita jatkuvasti ja suurin osa niistä ostetaan meillä käytettyinä.

Vierailija
13/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko heillä kaikilla paljon rahaa - mutta ainakin paljon (ylimääräistä?) aikaa pitää olla. En ole oikein koskaan käsittänyt sitä, mistä paljon pelaavat tekevät niin paljon aikaa harrastukselle. Vai ehtiikö joku teistä esimerkiksi käymään jumpassa 15 h per viikko? 

Vierailija
14/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan ole mitenkään rikas, tuskin edes mitenkään keskivertotuloinen ja minulla on varaa harrastaa golffia. Ihan normaaleilla varusteilla pärjää, kengät kannattaa olla hyvät. Golfkentällekin karautan 15 vuotta vanhalla autollani.

Harjoittelu ei välttämättä maksa mitään tai pallokorin verran.

Itse kierrokset eivät ole kovin kalliita jos ostaa esim. kausikortin ja pelaa paljon. Minä käyn joskus ihan par 3-kentällä kiertämässä mikä maksaa lähikentällä 12 e.

Toki golffiin saa menemään mielipuolisesti rahaa jos kiertää vain kalleimpia kenttiä, on osakas jossain ja hankkii aina kaikkein uusimmat välineet (ja ne vaatteet).

Vierailija
15/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ehtii vkonloppuna kiertää 2kierrodta ja vielä jää aikaa muullekin

Vierailija
16/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kait se siihen golfaamiseen vaikuta, millä autolla sinne ajaa tai minkämerkkinen paita on päällä?? Mieheni harrastaa golfia, koska pitää siitä, eikä varmasti perusta pätkääkään siitä, minkälaisella audilla joku toinen pelaaja sinne kentälle tulee. Omasta mielestäni täysin turhaa hommaa tuo golfaus, mutta jos tykkää niin ei ksit diinä mitään...