Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet siitä että nainen työntää sormen miehen peppuun?

Vierailija
26.09.2006 |

Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn, kuinka moni mies on puolesta ja vastaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI VITTU OOT PERVERSSI

Vierailija
2/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Stimuloi ihan selkeesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä osa siitä kiihotuksesta tulee nimenomaan siitä, että on vähän niin kuin kielletty juttu.

Vierailija
4/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on heteromies eikä mikään hobofoobikko, mutta kun ekaa kertaa suihinottaessa laitoin sormea sisään, niin ei hän ehtinyt sanoa kuin " aaaaah... en halua tulla vielä!!!" kun jo lähti räjähtävä lasti. Aivan mahtavan orkun sai :-)

Hän sitä muistaakseni itse ehdotti ennen tätä. Meillä on tapana puhua seksistä sängyn ulkopuolella ja sitten kokeilla aina välillä uusia juttuja. Tästä on jo vuosia, mutta muistan sen riemun tunteen itsellä, kun näin, ja aistin, että melkein lähti mieheltä taju :-)

Dildoa en laita sisään, se on liian iso. Joskus leikin kyllä peppuaukolla tärisevällä dildolla ja mies tykkää. Ja sormea laitan sisään, ja on kuulemma " taivaallista" .

Vierailija
5/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici-

Vierailija
6/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai homofoobikko.. ja kokee tämän jotenkin homomaiseksi toiminnaksi. Musta siinä ei tietenkään oo mitään homomaista. Tahtoisin vaan antaa hänelle paremman nautinnon, koska olen kuullut, että siihen se vaikuttaa.

Vierailija
7/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laittaisi sormea mieheni peppuun vaikka pyytäisi.

Mamma33

Vierailija
8/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei ole innostunut ajatuksesta, vaikka olen sanonut, että voisin tehdä noin. Niinpä en tee tuota, vaikka haluaisin - tarkoitushan on kuitenkin tuottaa miehelle nautintoa ja jos ajatus sormesta peräaukossa tuntuu miehestä vastenmieliseltä, niin ei sitten tehdä noin.

Mutta jos mies joskus tahtoo, olen heti valmis toteuttamaan miehen pyynnön ;)

Vierailija
9/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun on runkattu. Homostelua tai ei, minulla meinasi ainakin lähteä järki kun tulin.

Vierailija
10/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin haluaa, että vetelen sormella pyllyyn, samalla kun annan suuhoitoa. Hän myös tykkää samalla haistella välillä sormea, joka on ollut pyllyssä. Samalla lykin tietysti toisen käden sormella pyllyyn. En koe tätä mitenkään omituiseksi. Eikä mies ole mikään " hintahtava" mies, vaan tosi miehekäs mielestäni.

Vierailija
11/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. Onneks olen löytänyt tyttöystävän joka toteuttaa toiveeni enemmän kuin mielellään. Toi haistelujuttu menee kyllä minultakin vähän yli... Mutta kullekin makunsa mukaan.

Vierailija
12/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset dildoilija miehet olla niitä jotka lehtien palstoilla hakevat niitä haalarimiesten seuraa

Vierailija
13/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään mun reppuun sisään kiitos :D

-M31

Vierailija
14/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki ovat tykänneet pepun sormeilusta suihin oton yhetydessä. Mielelläni suon sen nautinnon.

N30

Vierailija
15/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies suoraan kehdannut pyytää, eleillä vaan antoi ymmärtää että JOO! ... Tämä tapaus on kyllä todella miehekäs kaikin puolin, mutta ei onneksi ahdasmielinen. Seksi miehen kanssa olisi kuulemma vastenmielistä. Mä en ymmärräkään että miten se homoseksiin liittyy, jos minä, nainen, laitan sormen mun oman miehen pyllyyn.

Vierailija
16/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on, mutta en pitänyt tunteesta.

mies

Vierailija
17/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei sinne mitään työnnetä! Hyi saatana! Haalarimiesten hommaa!"

Heh, kertoo jotain ihmisestä joka sanoo noin vaikka ei ole koskaan kokeillut :D

Eri asia kokonaan, jos on kokemusta mutta ei vaan tykkää.

Vierailija
18/25 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasten tuloa maailmaan vaimo hemmoitteli välillä sormittelun lisäksi nuolemalla peräaukkoa samalla kun runkkasin. Kun tulin, vaimo halusi minun ruiskivan mällit kasvoilleen. Teki muuten gutaa!

Vierailija
19/25 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kaikenlaisista pyllyjutuista, mut ei se ole kaikkien juttu...

Vierailija
20/25 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle kiitti nam.

Harmi ettei tosiaan kaikkien juttu, en saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme