Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on todistettu: laihtuminen/lihominen

Vierailija
08.07.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1432007590163.html

Toiset todellakin voivat syödä "mitä vaan" lihomatta, ja toisille laihtuminen/hoikkana pysyminen on äärimmäisen vaikeaa. Tasan ei käy onnen lahjat!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt kaikki fysiikanlaki- ja "valehtelija!" -tyypit kommentoimaan!

Vierailija
2/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta tajusit? :DD
Mun veli ja äiti on aina ollut tosi laihoja eikä niiden oo tarvinu kattoa yhtään mitä syö. Veliki söi kerran parin viikon ajan lähes pelkästän kebabia ja pizzaa, eikä ees lihonu, vaikka ei liiku juuri yhtään.
Minä, siskot ja isä taas ollaan sellasia että lihotaan tosi helposti, että saa olla tarkkana mitä suuhun laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:07"]

[/quote]

Mikä asia ei mielestäsi noudattanut fysiikan lakeja?

Vierailija
4/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lienee. Mä voin syödä mitä vaan mutta pärjään aika vähällä ruualla tai syön aika vähän. Monet lihavat on jatkuvasti syömässä jotain.

Vierailija
5/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:07"]

[/quote]

Mikä asia ei mielestäsi noudattanut fysiikan lakeja?

[/quote]

Tyyppi tarkoittanee, että joo toimii fysiikan lakeihin perustuen, mutta asia ei siis ole suoraviivaista "tällä kalorivajeella laihdut xx, piste", vaan pohjalla on yksilöllinen ero energian varastoimisessa ja aineenvaihdunnassa.

Vierailija
6/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mä lihon helposti, mutta myös laihdun helposti. Olen nyt laihtunut 10 kg 3 kuukaudessa, ja tänään just kävin vaa'alla ja katsoin että hitto, lähtenyt yli kilo viikossa taas... mietin että onko vähän liiankin nopea tahti kun se nyt on nopeutunut vielä koko ajan.. ja nyt olen siis jo normaalipainolukemissa, yläpäässä tosin. En haluais kuitenkaan menettää lihasta vaan läskiä, ja tällöin hitaampi laihtuminen olisi parempi.

Mutta ei vaan oikein oo nälkä eikä ruokahalua, syön n. 1300-1500 kcal päivässä ja tosiaan, nälkä ei ole vaivannut yhtään koko laihdutuksen aikana, ei siis kertaakaan.. ja liikuntaa harrastan sen verran että 3 kertaa viikossa käyn reippaalla 45 min lenkillä, ja pari kertaa viikossa teen muutamia lihaskuntoliikkeitä kotona. Eli eipä mikään hurja ole tuo liikunnan määräkään..

Vierailija
7/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1426565250166

Laihduttaminen on vaikeaa. Erityisen vaikeaa se on kun yritetään "laihduttaa oikein". Pohjimmiltaan raaka miinuskaloreilla vetäminen johtaa väistämättä laihtumiseen, mutta se ei välttämättä toimi, että hienosäädetään ja yritetään muodikkaasti pudottaa puoli kiloa viikossa koska se on muka terveellisempää. Todennäköisyys epäonnistumiselle on valtavan suuri.

Vierailija
8/8 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:47"]

http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1426565250166 Laihduttaminen on vaikeaa. Erityisen vaikeaa se on kun yritetään "laihduttaa oikein". Pohjimmiltaan raaka miinuskaloreilla vetäminen johtaa väistämättä laihtumiseen, mutta se ei välttämättä toimi, että hienosäädetään ja yritetään muodikkaasti pudottaa puoli kiloa viikossa koska se on muka terveellisempää. Todennäköisyys epäonnistumiselle on valtavan suuri.

[/quote]

Tämä. Ottaa päähän nämä jotak tulevat säännöllisesti laihdutusketjuihin jankkaamaan, että pitää laihduttaa 1700 cal ruokavaliolla ym. KUN TÄMÄ EI TOIMI! minä ainakin unohdan koko projektin tuollaisella etanavauhdilla tai sitten syön viikonloppuna -hups vaan kalorit täyteen, koska en ole robotti joka pystyy pitämään millintarkasti juuri tietyn tyyppisen ruokavalion.

Siksi, on niin paljon helpompaa, nopeampaa ja motivoivampaa laihduttaa 1000 cal ruokavaliolla, josta näkee tuloksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi