Näkijä paikalla!
Kommentit (49)
Minkäkokoisen anustapin voin ostaa? Kyse on siis paksuudesta, kuinka paksun anustapin pystyn työntämään pyllyyni?
Jos et vastaa et selvästikään ole näkijä
Mitä näet minulle? Uusi haasteeni elämässä, kuinka selviän siitä?
Olen nelikymppinen, perheellinen härkänainen :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:17"]Mitä näet minulle? Uusi haasteeni elämässä, kuinka selviän siitä?
[/quote]
Tulet selviämään hyvin, jos vain muistat pitää huolta myös omasta hyvinvoinnistasi etkä anna uuden haasteen imeä kaikkea aikaasi ja enengiaasi. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:09"]Minkäkokoisen anustapin voin ostaa? Kyse on siis paksuudesta, kuinka paksun anustapin pystyn työntämään pyllyyni?
[/quote]
Olen näkijä, en seksikaupan välineasiantuntija.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:21"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:17"]Mitä näet minulle? Uusi haasteeni elämässä, kuinka selviän siitä?
[/quote]
Tulet selviämään hyvin, jos vain muistat pitää huolta myös omasta hyvinvoinnistasi etkä anna uuden haasteen imeä kaikkea aikaasi ja enengiaasi. :)
Ap
[/quote]
Osu ja uppos! Kiitos Sinulle, yritän muistaa :)
Ketjun nelonen
Tuleeko kohta uusi hypoglykemiakohtaus?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:27"]Tuleeko kohta uusi hypoglykemiakohtaus?
[/quote]
Ei, jos muistat pitää huolta säännöllisesti syömisestä. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:23"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:09"]Minkäkokoisen anustapin voin ostaa? Kyse on siis paksuudesta, kuinka paksun anustapin pystyn työntämään pyllyyni?
[/quote]
Olen näkijä, en seksikaupan välineasiantuntija.
Ap
[/quote]oletpas huono, ei sinun tarvitse olla seksivälineasiantuntija. KÄYTÄ NÄKIJÄN TAITOASI JA KERRO MINULLE MINKÄPAKSUISEN ANUSTAPIN VOIN OSTAA?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:27"]Mitä näet minulle?
[/quote]
Jonkun pienen/keskisuuren haasteen lähitulevaisuudessa, mutta sen jälkeen pitkään rauhallista elämää. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:30"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:27"]Tuleeko kohta uusi hypoglykemiakohtaus?
[/quote]
Ap
[/quote]
Kenellä meidän perheenjäsenellä oli kyseinen kohtaus?
Olen N43. Kala. Tapasin tummatukkaisen miehen, mutta en uskalla ottaa uudelleen yhteyttä, koska pelkään mokaavani. Mitä teen? Unohdanko?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:34"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:30"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:27"]Tuleeko kohta uusi hypoglykemiakohtaus?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Nuorella tytöllä.
Ap
Jaahas joku treenaa Astral teeveen uudeksi kasvoksi.
Kyllä susta vielä Maylis tulee, tsemppiä vaan!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:35"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:34"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:30"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:27"]Tuleeko kohta uusi hypoglykemiakohtaus?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Nuorella tytöllä.
Ap
[/quote]
Aikuisella miehellä, oli oikea vastaus.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:33"]Entä mitä näet minulle?
[/quote]
Hmm... lähitulevaisuudessa elämäntilanteesi tulee muuttumaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 05:34"]Olen N43. Kala. Tapasin tummatukkaisen miehen, mutta en uskalla ottaa uudelleen yhteyttä, koska pelkään mokaavani. Mitä teen? Unohdanko?
[/quote]
Ota yhteyttä.
Ap
Mitä näet minulle? Ja löydänkö koskaan miestä, jos löydän niin milloin?
Seuraavat lottonumerot?