Onko teille mustelmat alkaneet koskaan VIHERTÄÄ?
Mulla on kädessä mustelma. Ensin se oli tummanharmaa/sinertävä. Sitten se alkoi muuttumaan keltaiseksi ja nyt siinä on jo vihreää! Onko tää ihan normaalia? :D
Kommentit (9)
Hämmentävää. En oo koskaan ennen nähnyt vihreää mustelmaa! Säikähin jo, että mitä ihmettä mun kädelle tapahtuu.
Sellanen vihertävänkeltainen, joskus näyttää ihan vihreältä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 03:54"]Sellanen vihertävänkeltainen, joskus näyttää ihan vihreältä.
[/quote]
Joo, mun kämmenselkä näyttää ihan limenvihreältä. Karseen näkönen. :D
Johtuu veren bilirubiinista ja kuuluu verenpurkauman paranemisprosessiin. Bilirubiini antaa muuten ulosteellekin ruskean värinsä :))
Joo. Mullakin on näin käynyt viime aikoina. Ei ennen mutta nyt on. Voisko olla kyse siitä, että on huono hb? Mulla ainakin on huono.
Onko sulla kellertävä tai sellainen oliivi-iho? Se saa sinisen näyttämään vihreältä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:22"]
Joo. Mullakin on näin käynyt viime aikoina. Ei ennen mutta nyt on. Voisko olla kyse siitä, että on huono hb? Mulla ainakin on huono.
[/quote]
Minulla hemoglobiini on siellä viitearvojen yläpäässä ja aika usein ylikin 155 ja mustelmani muuttuvat tummanvioleteista punaruskeiksi, sitten vihreiksi ja lopulta vaaleankeltaisiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:22"]
[/quote]
Minulla hemoglobiini on siellä viitearvojen yläpäässä ja aika usein ylikin 155 ja mustelmani muuttuvat tummanvioleteista punaruskeiksi, sitten vihreiksi ja lopulta vaaleankeltaisiksi.
[/quote]
Sitten kyse ei ole siitä. Mutta ei mulle ennen noin ole käynyt.
On. :D Se kuuluu paranemiseen.