"Rillipäät älkää vaivautuko"
Miten kukaan kehtasi kirjoittaa tuollaista ennenvanhaan johonkin kirjeenvaihtoilmoitukseen?
Kommentit (12)
Mitään ei saa enää sanoa nykyään 😭
Hyvä kun on rehellinen, niin tietää karttaa tuollaiset tyypit.
Kovasti on kysyntää kyllä itsellä riittänyt silmälaseista huolimatta (enkä ole edes vaalea tai isotissinen). Makuja on kai monia.
Se lause oli vähän pidempi. Se alkoi kirjaimella L ja siinä oli sana ja.
Kävin kaihileikaus.En tarvitse enää rillejä.Saanko vastata,entisenä rilleijen käytäjänä? Mikä sinua oikeasti vaivaa? Menisit lääkärin saisit lääkesi reali aikaan ja voisti paremmin.
Vielä astetta rumemmin sanottiin: rillipirut älköön vaivautuko!
Yksi minun silmälasipäinen kaveri vie kyllä kaiken huomion miehiltä. Ei vain itse nauti huomiosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Yksi minun silmälasipäinen kaveri vie kyllä kaiken huomion miehiltä. Ei vain itse nauti huomiosta. :D
Niin, ei ne lasit mitään haittaa jos on muuten sexy...
Ajat ovat muuttuneet! Kyllä vielä ainakin 60-luvulla tuo oli ihan totta. Ihan päin naamaakin haukuttiin rillipiruksi. Nuorelle, ujolle ihmiselle jäi ikuiset traumat!
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaihileikaus.En tarvitse enää rillejä.Saanko vastata,entisenä rilleijen käytäjänä? Mikä sinua oikeasti vaivaa? Menisit lääkärin saisit lääkesi reali aikaan ja voisti paremmin.
Ai aloittajaa vaivaa joku, koska sen mielestä oli typerää rajata rillipäät pois kirjekavereista? Ok.
Ai hitto mutta rillipäiset naiset ovat kyllä aika hottiksia minusta.