Miksi miehet saavat olla itsekkäitä?
Naurettavaa miten naisetkin ovat leimaamassa muita naisia pirttihirmuiksi, tyrkyiksi jne. jos nämä ottavat itselleen valtaa perheessä. Mies saa haluta 150 vaimoa, lapsivamoja, pakotettua seksiä. Mies on tyranni jonka tahtoon naisen on pitänyt aina suostua. Ei saa miehet tästä suden leimaa, ehei.
Mies saa aina nimensä perheelle. Miehet ovat pakottaneet tähän lailla. Ei saa naisia älähtämään, päinvastoin. Raivokas puolustelu miehiä kohtaan, siinä missä naiset pillastuvat heti jos naiset yrittävät edes keskustelemalla ajaa oman nimensä valtaa. Miehet saavat myös patronyymit perheelle useissa maissa. Monissa kulttuureissa akka nimetään poikansa mukaan, kas kun se on AINA mieheltä? :D Miksei miehet koskaan nimeä itseään naisten ja tyttöjen mukaan? No siksi, koska nimi on hierarkia. Nainen on arvoton ja suvuissa naiset ovat heikkoja, siksi te vaihdatte nimeä.
Naiset on heti perheen kimpussa ja valinnan toitotus loppuu siihen paikkaan, kun valitaankin naisen nimi. Sitten saa tulla kertomaan miten noloa, alistavaa ja hankalaa se on. Todellista vapautta. Miehet saavat myös usein oman etunimensä lapsille, tyyliin John toinen. Tiedän lukuisia lapsia joilla on isän sukunimen lisäksi vielä patronyymi Suomessakin. Tiedän tyttöjä jotka on nimetty isänsä mukaan, tyyliin Akuliina.
Ei toki itsekästä?
Kommentit (8)
Millä tavalla minä tavallisena suomalaismiehenä, joka ei ole syyllistynyt yhteenkään mainitsemistasi asioista, olen tähän kaikkeen syyllinen? Minkä minä sille voin, mitä muut miehet ovat tehneet?
Olet raikas tuulahdus 1800-luvulta.
Otapas nyt ne lääkkeet ja käy vaikka kävelyllä.
Vanhemmat naiset on opetettu passaamaan miehiä. Onneksi nykyään moinen ei enää aina mene läpi. Kehotankin kaikkia naisia pysymään sinkkuna. Elämä on ihanaa vapaana.
Terveellistä on sopiva välinpitämättömyys muiden ihmisten tekemisiin ja muiden ihmisten mielipiteeseen minun tekemisistä.
Jaaha. Jokainen saa olla niin itsekäs kun on pokkaa olla ja jos porukka ympärillä sen mahdollistaa. Ei se jalkoväliä katso.
Sellaiset miesvihat tulilla tänään.