Painosi 18-vuotiaana vs. nyt?
Tajusin, että ikää nyt tuplasti, eli 36, mutta paino sama 55 kg.
Kommentit (151)
18-vuotiaana painoin noin 60kg. Nyt 29-vuotiaana painan 55kg :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samahan se . En ole koskaan ollut lihoavaa tyyppiä, varmaan kun olen niin pitkä.
180/62
Sama paino mullakin, varmaankin kun olen niin sirorakenteinen ja lyhyt. 47/155 ja N49
Tiesit varmaan että pitkät voi syödä enemmän lihoamatta...
Vierailija kirjoitti:
Lähtöpituus: 173cm
Paino 18 vuotiaana: alle 63kg (kamppailulajin harrastaja)
Nyt 38 vuotiaana: 68kg (noin 10 vuotta kestävyysurheilua omaksi iloksi sekä yleisen hyvinvoinnin ja työkyvyn ylläpitämiseksi).Painoa oleellisemmat on muut arvot sekä yleinen terveydentila, joka edellisten labrojen jälkeen pysyy arvoissaan. Seuraan panoa enemmän vaatekokoa ja vyötärönympärystä.
painoa ;)
Painoin silloin 45kg, olin alipainoinen. Nyt ikää 30v ja painoa lähemmäs 60kg. Pitäisi laihduttaa hiukan, en tunne oloani hyväksi tämän painoisena.
18 ikävuodesta jo 40 vuotta aikaa ja painoa on tullut 10 kiloa lisää. Olin silloin aivan kuivan kesän orava ja painoindeksi siinä 20 huitteissa. Nyt painoindeksi 23 ja pysynyt siinä jo vuosikaudet. Olen täysin tyytynäinen painooni.
m58
Kun olin 18 vuotta, ei painoja mittailtu eikä kiinnitetty huomiota. Ei meillä ainakaan ollut vaakaa. Kaikki olivat luisevia ja laihoja koulussakin. Terveystarkastuksissa joskus kehotettiin syömään enemmän ravintoa. Nyt yli kuusikymppinen ja normaalipainoinen normaalia sekaruokaa nauttiva.
Painoin silloin 100 kg (paino nousi kyllä tuon jälkeen vielä paaaljon), nyt 70kg.
18v: n.60kg
31v: 61kg(vaihtelee edelleen välillä 58-63kg, mutta tää oli tän aamun paino.)
pituus 170cm.
49 ja 60. Pituus 163, ikä 49.
Nykyään hyvinvointipaino tai ehkä jokusen kilon vois ottaa. Nuorena olin syömishäiriöinen ja alin paino 42. Hormoneilla piti kk:tiset aloittaa.
Ikään liittyvää lihomista en ole vielä havainnut mutta voi sekin vielä yllättää.
Enin paino oli joskus parikypäsenä 68kg ja en tykännyt yhtään siitä olosta.
18v iässä 48 kg
49v iässä 63 kg
Pituutta 159cm
Toivepaino olis noin 59kg.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 18 vuotta, ei painoja mittailtu eikä kiinnitetty huomiota. Ei meillä ainakaan ollut vaakaa. Kaikki olivat luisevia ja laihoja koulussakin. Terveystarkastuksissa joskus kehotettiin syömään enemmän ravintoa. Nyt yli kuusikymppinen ja normaalipainoinen normaalia sekaruokaa nauttiva.
En tiedä minä aikana ja missäpäin maailmaa näin, mutta omassa nuoruudessani 70-80-luvulla meilläpäin vaaka kyllä löytyi käytännössä joka kodista ja koulussakin paino ja pituus säännöllisesti mitattiin. Myöhemmin taas vaakoja on alkanut näkymään vähemmän ja omassa kodissani sellaista ei ole ollut vuosikymmeniin. Vanhemmillani sen sijaan henkilävaaka yhä edelleen on ja siellä tuleekin satunnaisesti vaa'alle astuttua, vaikka tiedänkin ettei painoni ole vuosikymmeniin mihinkään muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samahan se . En ole koskaan ollut lihoavaa tyyppiä, varmaan kun olen niin pitkä.
180/62
Sama paino mullakin, varmaankin kun olen niin sirorakenteinen ja lyhyt. 47/155 ja N49
Tiesit varmaan että pitkät voi syödä enemmän lihoamatta...
Olen sitten poikkeus, syön kuin kaksi hevosta ja olen edelleen siro, se 47/155/N49, enkä harrasta mitään liikuntaa. Kaikki kymmenen tätiänikin olivat eläissään siroja, taitaa olla geeneissä.
+18 vuotta ja 30 kg
18-vuotiaana olin sairaalloisen laiha, nyt ehkä pikkuisen ylipainon puolella.
18 v 50kg
39 v 58kg
Pituus 173cm
Suunnilleen sama nyt ja 17 vuotiaana. 163cm/54kg. Kaksi lasta on ja kolmas tulossa.
Moni mamma tuplannut painonsa 15 vuodessa 🥴
18 v. 68 kg -> 36 v. 60 kg. Pituus 175 cm. Nuorena sairastin syömishäiriötä, siitä toipumisen jälkeen paino on asettanut tuohon kuuteenkymppiin.