Lue keskustelun säännöt.
Olenko lihava? 169 cm 95 kg
Kommentit (23)
40 kiloa painoa pois niin alat näyttää hyvältä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:42"]
40 kiloa painoa pois niin alat näyttää hyvältä.
[/quote]
En mä mitenkään saa sellasta määrää, mut hoikimmillaan aikuisiässä olin 72 kg. Olin jopa hoikka. Se ois kiva
ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:17"]
Hiton hyvä kysymys! Siis mulla on semmonen kroppatyyppi, että olen todella alakroppapainoinen. Rasva ja paino kertyy alavatsaan, reisiin ja peppuun. Lisäksi oon aina urheillut ja tuolloin noinkin isona mulla näkyi ylimmät vatsalihakset joten olin suht hoikka sieltä - uskomatonta kyllä. Ja siis puhuin trikoopaidoista, jotka joustaa hyvin. Mut kyllä kuvista huomaa, että tiukkaa teki :D huvittavinta, että nykyään ostan mielummin m-kokoa kuin s:ää.
[/quote]
Heh, mulla sama! Oon myös noin 20-30 kiloa ylipainoinen (165/88) ja vaikka joo, tiedän kyllä että olen lihava, niin mulla on vaikeuksia ymmärtää, kuinka paljon ylikiloja on. Ja toisaalta myös kukaan ei usko, kun kerron, kuinka paljon painan. Oon päärynä ja mulla on kapeat hartiat ja suht pieni vyötärö suhteessa lantioon ja reisiin, ja ilmeisesti ne kilot jakaantuu tasaisemmin sinne alavartaloon. Kuin jos taas olisin päärynämallia ja jalat olisi tikut, niin varmaan se 20-30 kiloa keskivartalossa näkyisi paljon enemmän.
Oon aloittanut elämäntaparemontin joten toivottavasti tässä seuraavan vuoden-kahden aikana nuo liikakilot lähtee. Tsemppiä myös sulle ap laihdutukseen!