Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa että vain leijonien kansanjuhla

Vierailija
21.02.2022 |

Sellainen ohjelma sitten tulossa tänään tv5:deltä. Aika mielenkiintoinen valinta, että vain jääkiekkoilijoita juhlitaan, ihan kuin muita olympamitalisteja ei olisi olemassakaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jiihaa...kultaa tuli ja nyt on tietyllä porukalla paha mieli.

Ei minulla ainakaan, kultamitali on aina hieno juttu. Minulla on ongelma ainoastaan näiden "fanien" kanssa. Mahtavatko nämä kultamitalistit edes tietää, miten juntteja tämä pieni osa heidän yleisöstään on? Siis nämä riekkujat, ei tavalliset jääkiekkokatsojat.

Vierailija
42/44 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jiihaa...kultaa tuli ja nyt on tietyllä porukalla paha mieli.

Ei minulla ainakaan, kultamitali on aina hieno juttu. Minulla on ongelma ainoastaan näiden "fanien" kanssa. Mahtavatko nämä kultamitalistit edes tietää, miten juntteja tämä pieni osa heidän yleisöstään on? Siis nämä riekkujat, ei tavalliset jääkiekkokatsojat.

Voittobileiden perusteella suuri osa pelaajista on ihan samanlaisia juntteja kuin osa yleisöstä. Ja mitä sitten? Ei junttius ole mitenkään väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne, että vanhemmille jääkiekkofaneille esiintyy Paula V ja Ellinoora. Pistäkää tulpat korviin & silmät kii kun JVG räppää(ellette kestä).

Vierailija
44/44 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että artistilistalla ei näy Vesa-Matti Loiria. Hänen tulkintansa Lapin kesä -kappaleesta kuuluisi ehdottomasti tähän traditioon.

En kaipaa sitä laulutyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi