Mistä nopeasti 30 euroa?
Aina olen vuokrani tunnollisesti maksanut, mutta nyt kävi näin, tuo summa puuttuu. Niin pieni, mutta niin suuri summa! Pari päivää aikaa. Nyt kaikki neuvot kehiin! Eihän tässä ehdi mitään myymäänkään, ketään ei ole keltä lainata. :(
Kommentit (11)
Mä ottaisin mun lompakosta, ja nopeesti!
No jos ottaisit yhteyttä vuokranantajaan ja sanoisit että voisko sen 30 maksaa vähän myöhemmin.
Keksin pantattavaa, toivottavasti se onnistuu.
Ap.
Itse pistäisin oman paikkakuntani facekirpparille pari muumimukia myyntiin huokeaan hintaan. Tai huutikseen osta heti hinnalla.
Kuinka nopea olet keräämään pulloja ja tölkkejä? Yhtä nopeasti tulet saamaan rahat kokoon. Riippuu itsestäsi ja omasta motivaatiosta. Säkki kainaloon ja keräämään!
Vuokranmaksusta vielä. Et sinnä siitä asunnosta lennä pihalle, jos maksat vähän myöhässä, kunhan et ota tavaksi. Eli sulla on enemmän kuin kaksi päivää kehitellä se puuttuva 30 euroa. Mutta todennäköisesti tämä nyt vaan on tällainen tyypillinen kerjäysketju, jossa joku pikkulikka yrittää huijata itselleen käteistä. Ei ole ketään jolta lainata? Kyllä valtaosa ihmisistä tuntee muutaman ihmisen (koulu, työ, harrastukset) ja kaikilla on yleensä vanhemmat, monilla sisaruksia, vauva-palstalaisilla yleensä lapsia, joilla jonkinnäköinen isä, niin että give me a break.
Vie kaniin , myy osto-ja myyntiliikkeiseen tai kerää pulloja.