ostatteko ulkomaisia naistenlehtiä?
ne on tosi kalliita, lähemmäs kympin saa maksaa. raaskitteko ostaa? onko ne mielestänne hintansa arvoisia? mulla olis kyllä varaa mutta jotenkin hirvittää toi hinta..
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:07"]Ostan kyllä välillä. Mielestäni parempia kuin suomalaiset. On kyllä hintavia joo, en tiedä onko juuri kympin arvoisia.
[/quote] Mä aina ajattelen, että sillä kympillä voi ostaa viinin tai lehden.
EN. OSTAN MIESTENLEHTIÄ JA KUTEN ARVATA SAATTAA, SPERMA LENTÄÄ KAARESSA KUN SARJARUNKKAAN. SUOSIKKINI ON ANAALI, JA TUPLAPANOT, KAIKEN KRUUNAA SPERMAINEN NAINEN
Ostan, tosin nykyään vähemmän kuin aikaisemmin. Tykkään brittilehdistä, britti-Vogue on kestosuosikkini ja salaisena paheena ostan Heatia, Closeria ja vastaavia aina silloin, kun aivojen pitää antaa lomailla. Laadukkaammissa lehdissä kuvat, artikkelit ja muu sisältö on sata kertaa parempaa kuin suomalaisissa, vaikka mielelläni tukisin kotimaisia lehtiäkin. Brittiläiset juorulehdet vastaaavasti peittoavat kotimaiset vastaavat 100-0 omassa generessään.
Olen myös alkanut ostaa ruotsalaisia lehtiä, koska se on hyvä tapa ylläpitää ja kehittää kielitaitoa huomaamattaan.
lataan netistä, yleensä sisältää liikaa mainoksia
ostan, ovat parempia kuin suomalaiset
Satunnaisesti kyllä. Samoin sisustuslehtiä.
Ostan kyllä välillä. Mielestäni parempia kuin suomalaiset. On kyllä hintavia joo, en tiedä onko juuri kympin arvoisia.
Teininä ja parikymppisenä ostin niitä jatkuvasti -- nykyään harvoin.
Ostin niitä muutama vuosi sitten tosi usein. Muotilehtiä ja naistenlehtiä myös. Jotenkin se into laantui, eikä nykyään ole aikaa lukea niin paljon. Mutta kyllä ne on sellaista kivaa hemmottelua välillä.
Kyllä. Paheeni. Britti Elle tai Britti Vogue yleensä. En heitä koskaan vanhoja ehjiä Vogueita ja Ellejä pois. En ole rikas, olen esteetikko, rakastan hienoja kuvia ja inspiraatiota.