Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä häissä tylsää?

Vierailija
07.07.2015 |

Noin yleensä ottaen: noloja leikkejä, joku kumminserkunkaima laulaa epävireisesti, odotellaan.. yritetään pitää pirteä ilme kun joku koko ajan kuvaa. Jne. Vai onko ihmisiä joilla on oikeasti hauskaa muiden ihmisten häissä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei..

Vierailija
2/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä häissä koska siellä on aina niin paljon ihmisiä joita en tunne, joudun hillitsemään puheitani lasten ja vanhusten kuullen, tylsiä puheita, leikit niin so last season, ja oikeastaan se että yksissäkään häissä ei ole ollut mitään omaperäistä. Kaikki samalla kaavalla alusta loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsää. Aluksi ehkä hieman jäykkää, mutta hyvä ruoka ja juoma rentouttaa tunnelmaa. Harmi kun häitä on niin harvoin. Tietysti se, kuinka hyvin tuntee morsiusparin/vieraita ratkaisee jonkin verran omaa fiilistä.

Vierailija
4/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki ahdistavia tilaisuuksia. Ja se, että niihin leikkeihin pakotetaan tai täytyy esittää että kiinnostaa. Evvk. Lähettiin viime lauantainakin häistä vähin äänin syömisen jälkeen.

Vierailija
5/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekä tylsissä häissä että sellaisissa, joissa on ollut erinomaisen hauskaa ja mukavaa.

Vierailija
6/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu häistä, vihkiparista, ohjelmasta ja muista kutsutuista. Parhaimmillaan hauskaa riittää aamuun asti, pahimmillaan on kuolla tylsyyteen jo maljapuheen aikana.

Vierailija
7/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ahdistaa sellaiset häät. jossa en tunne juuri ketään. Miehen työn puolesta on ollut tällaisia pönötysjuhlia ihan liikaa. Oman sukulaisen tai kaverin häät on sitten ihan eri asia ja tällaisia juhlia yleisesti ottaen rakastan. 

Kaikki leikit on yleensä kamalia varsinkin, jos niihin pakotetaan porukkaa. Tällasissakin on tullu oltua. 

Vierailija
8/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen häissä hiipinyt tylsien leikkien ajaksi yleensä "tarkistamaan takaluukun ilmanpainetta" tai jonkun seuraksi tupakalle, en itse polta. 

Vierailija
9/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:53"]yksissäkään häissä ei ole ollut mitään omaperäistä. Kaikki samalla kaavalla alusta loppuun.

[/quote]

Tiesitkö tuon heti ensimmäisistä häistä alkaen? Ohhoh. Ehkä sinun ei olisi pitänyt lukea hääjuttuja niin paljon siitä asti kun lukemaan opit.

Vierailija
10/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on.

Vierailija
11/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ahdistavia tilaisuuksia. Vähintään puolet vieraista tuiki tuntemattomia. Noloja leikkejä ja huonoa ohjelmaa. En pahoita mieltäni jos ei kutsuta.

Vierailija
12/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsää. En tarvitse kuin viiniä ja seuraa niin on mukavaa!

Vierailija
13/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsää. Kannattaa pitää pienet häät.

Vierailija
14/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. En ole 40 ikävuoteen mennessä ollut vielä muissa häissä kuin omissani.

Vierailija
15/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on läheisen ihmisen häät niin mukavaa koska yleensä siellä on muitakin tuttuja ihmisiä. Muussa tapauksessa häät ovat tylsiä. Kiusallista kuunnella jaaritteluja ja odottaa,odottaa niin sitä että kehtää lähteä pois.

Vierailija
16/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeisen 10 vuoden aikana 9 kertaa häissä. Vain kaksissa oli tylsää. Omissa joissa olin paksuna ja häissä joissa llin kaasona. Viimeksi mainituissa piti olla koko ajan hoitamassa kaikenlaista niin ei päässyt nauttimaan.
Muissa häissä on ollut varsin mukavaa. Sukuni on laaja ja läheinen, varsinkin oman sukuni häät ovat mukavia kun tapaa ihanaa ja hauskaa sukua. Joillain näinkin :D

Vierailija
17/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksissa mukavissa häissä, ja lukemattomissa toooodella tylsissä ja pitkäveteisissä häissä. Hauskoissa häissä ei ollut mitään pakollista ohjelmaa, paitsi vihkiminen kirkossa. Molemmissa oli tilaa mukavasti ja paljon tuttuja ihmisiä.

Tylsissä häissä on ne pakolliset ohjelmanumerot, leikit ja puheet. Ja paljon vieraita ihmisiä, odottelua, ahdasta ja jäykkä tunnelma.

Vierailija
18/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut parissakin todella ihanissa alkoholittomissa häissä. Molemmissa tapauksissa esiintyjät oli valittu huolella ja olivat taitavia, vaikka olivatkin parin omasta suvusta. Mutta mikäpäs siinä, jos suvussa on ammattilaisia tai pitkälle opinnoissa ehtineitä. Yhdessä oli myös komediallien teatteri, ei liian pitkä, oli tosi hauskaa. Puuttui leikit, tanssi ja kukkapuskien heittely, mitä en todellakaan kaivannutkaan. Kummassakaan ei oltu puolille öin, vaan toisessa  tapauksissa parit sitten lähtivät jatkoille kaveriporukkansa kanssa, hyvä näin ja toisessa koko juhlakin alkoi niin aikaisin, että menimme illalla hyvissä ajoin kotiin. 

Vierailija
19/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan tylsää. Tekee mieli vetää ranteet auki

Vierailija
20/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista. Ihan mielenkiintoisia tilaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi