Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuisitko iskemään miehesi jos nyt tapaisitte

Vierailija
07.07.2015 |

Ajatusleikki: olisit sinkku ja nykyinen miehesi olisi sinkku ja tässä ajatusleikissä haluaisit miehesi itsellesi. Vieläkö onnistuisit saamaan hänet. Miksi uskot että pystyisit tai et pystyisi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kysyä. Hän vastasi että onnistuisin siinä. Olen kuulemma paremman näköinen ja hyvässä kunnossa. Minun huumorin taju on kuulemma parasta ja saan hänet nauramaan. Tämä 16 vuoden avioliiton jälkeen. Ja on pakko sano että tulin onnelliseksi kun hän niin sanoi.

Vierailija
22/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takana on pitkä suhde, todennäköisyys on että nainen ei enää onnistuisi nykyistä miestä iskemään. Mutta tässä ketjussa on ollut paljon poikkeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Hieman olen lihonut 8 vuodessa (5kg) mutta muutoin vain kaunistunut kun ikää tullut lisää. Näin on miehenikin sanonut. :)

Rehellinen mies. Nainen lihoo ja vanhenee silti kokoajan paranee :)

Vierailija
24/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki: olisit sinkku ja nykyinen miehesi olisi sinkku ja tässä ajatusleikissä haluaisit miehesi itsellesi. Vieläkö onnistuisit saamaan hänet. Miksi uskot että pystyisit tai et pystyisi.

Kyllä mä varmaankin tuon vielä itelleni saisin. Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, ja tällä hetkellä olen päästäni fiksummassa kunnossa kuin silloin kun tapasimme. Tavattiin mun kohdalta vähän huonossa saumassa; oli kaikenlaista sekasotkua työpaikalla ja ystävien elämässä ja ne rassas mieltä. Ja silti tuo mies vaan halusi tavata uudelleen ja uudelleen. 

Vierailija
25/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos takana on pitkä suhde, todennäköisyys on että nainen ei enää onnistuisi nykyistä miestä iskemään. Mutta tässä ketjussa on ollut paljon poikkeuksia.

AV-mammat ei ole tavallisia mammoja!!

Vierailija
26/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitsi. Naiset ei iske miehiä. Miehet iskee naisia.

Vierailija
27/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Mieheni on sitä mieltä, ettei hänen iässään enää kuulu olla seksuaalisesti aktiivinen. Siksi hänellä tuskin olisi minulle mitään akuuttia käyttöä. Sinkkuushan tarkoittaisi, että hän hoitaisi talouttaan itse. Ystäväksi voisin kyllä päästä ja sitä kautta osoittaa hyödyllisyyteni esim. matkakumppanina ja ruokailuseurana. Mieheni on nimittäin sitä mieltä, ettei tiedä ketään muuta naista, jota jaksaisi kuunnella puoli tuntia.

*puistatus*

Vierailija
28/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
29/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:00"]Onko teistä useimmilla noin pinnalliset miehet, että pelkän ulkonäön perusteella valitsevat kumppanin? Kun korostatte sitä, miltä näytätte ja missä kunnossa olette?

Kyllä se ulkonäkö on se joka ensimmäisenä kiinnittää huomion, sanotte mitä sanotte. Ja ainakin minun mieheni ihastui minun ulkonäkööni koska oli katsellut minua pitkään ennen kuin sattumalta sitten tavattiin ravintolassa ja uskaltautui juttelemaan. Siitä se sitten alkoi. Ja todellakin ihastui ulkonäkööni. Olin kaunis, pitkä ja hoikka blondi. Ja mikä parasta, olin sitten muutoinkin ihana. ;)

Vakat ja kannet jne.

Vierailija
30/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 20 vuotta. Jos miettisi, et olisimme eläneet omia elämiä noin pitkän ajan ja kasvaneet omiin suuntiin... Kauhean vaikea sanoa, minkälaisia olisimme. Haluaisinko häntä enää?

Vierailija
31/36 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisin, mutta en ehkä iskisi uudelleen, jos nyt tavattaisiin.

Vierailija
32/36 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni olevien 40 - 50-vuotiaiden miesten kohdalla jokaisen osalta voin sanoa että nykyinen vaimo ei enää saisi miestään. Kyse on tosin koulutetuista ja työelämässä menestyneistä miehistä. Tavisduunarien kohdalla asia on erilainen.

Vierailija
33/36 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, kun uskotte miehienne kohteliaisuuksia. Että vanhetessa akka vain kaunistuu, jopa joo.

Vierailija
34/36 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:00"]Onko teistä useimmilla noin pinnalliset miehet, että pelkän ulkonäön perusteella valitsevat kumppanin? Kun korostatte sitä, miltä näytätte ja missä kunnossa olette?

Kyllä se ulkonäkö on se joka ensimmäisenä kiinnittää huomion, sanotte mitä sanotte. Ja ainakin minun mieheni ihastui minun ulkonäkööni koska oli katsellut minua pitkään ennen kuin sattumalta sitten tavattiin ravintolassa ja uskaltautui juttelemaan. Siitä se sitten alkoi. Ja todellakin ihastui ulkonäkööni. Olin kaunis, pitkä ja hoikka blondi. Ja mikä parasta, olin sitten muutoinkin ihana. ;)

Vakat ja kannet jne.

Kaikki katsovat ulkonäön ensin, luonnollisesti kun muuta ei voi nähdä. Mutta joo, vakat ja kannet siinä mielessä että yleensä ulkonäöllisesti samantasoiset päätyvät yhteen. Harvemmin näkee suurta epäsuhtaa, kun pareja katselee.

Vierailija
35/36 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ollut eikä ole iskettävissä. Hän oli päättänyt ottavansa minut ja saikin. 

Vierailija
36/36 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viimesilläni raskaana lähtis iskemään ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme