Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin äsken että Simpsoneiden bussikuski on kannabisnisti.

Vierailija
07.07.2015 |

Järkyttävää huumoria. Kuinka vaarallinen kuski tuo Otto Mann onkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:46"]

Oletko kuinka kauan katsonut Simpsoneita? Siis ennen tätä valaistumista?

[/quote]

Lapsesta asti. Olen nyt 35 vuotias.

[/quote]

Oletko jollain tapaa jälkeenjäänyt vai muutenvaan tyhmä, kun nyt vasta välähti?

[/quote]

Minulla on lievä kehitysvamma, koska 14 vuotta sitten eräs mies löi minua yllättäen ravintolassa ja löin pääni pahasti. Olen nyt eläkkeellä. 

t. ap

[/quote]

Kannabiksen sekä psilosybiinisienien nauttimisen on todettu tuottavan ja korjaavan hermosoluja/neuroneita. Oletko miettinyt hoitavasi itseäsi näillä lääkkeillä? Päähän kohdistunut isku on luultavasti hermosoluille ja niiden impulsseille aiheuttanut vahinkoa. Esimerkiksi alkoholin rappeuttamia hermoja kannabis korjaa tehokkaasti. Lisäksi kannabis suojelee aivoja alkoholin haittavaikutuksilta 6-7/8 aivolohkoissa, kun molempia aineita on nautittu samaan aikaan. Eri tutkimusten tulosten perusteella kannabiksen on EHKÄ todettu aiheuttavan haittaa 1/8 aivolohkossa. Alkoholin taas on säännöstään osoitettu aiheuttavan vahinkoa 8/8 aivolohkoissa.

Vierailija
42/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

37 on yläpeukuttanut tämän koulukiusaajan kommenttia. Ja vain kolme alapeukkua. Järkkyä.

[/quote] Itse teet (luultavasti) perättömiä oletuksia kanssaihmisistäsi. Jos jotakuta kiinnostaa, mikä ihme on saanut jonkun ihmisen sivuuttamaan päivänselvän asian 35-vuoden ajan, niin sinun mielestäsi hän on automaattisesti koulukiusaaja. Taidat itse olla kova nimittelemään ja tuomitsemaan ihmisiä. Järkkyä kun on näitä av-kiusaajia täällä niin paljon :( Itse veikkaan, että kysymyksen esittäjä on 15-vuotias. Koulukiusaajaan en ota kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minulla on lievä kehitysvamma, koska 14 vuotta sitten eräs mies löi minua yllättäen ravintolassa ja löin pääni pahasti. Olen nyt eläkkeellä. 

t. ap

[/quote]Kehitysvamma syntyy vaurioista ennen syntymää tai syntymässä yhteydessä, tai lapsuusiässä sairauden tai tapaturman aiheuttamana. 20-vuotiaana aivovamman saanut ei ole kehitysvammainen. 

[/quote]

Minulla on aivovamma ja olen kongnitiivisesti alemmalla tasolla vaurion takia eli vammainen.

Miksi sinä yrität kertoa minulle sitä mitä minä oikein olen?

Vihaatko vammaisia niin paljon että haluat työntää minut auton alle ja pilkata kun en pärjää koulussa tai osaa katsoa Simpsoneita haluamallasi tavalla??!!

Ap

[/quote] Vihaatko itseäsi niin paljon, että toivoisit jonkun tekevän sinulle noin? Vai mistä tuon keksit? Jos ap väittää täällä, että lehmä on sammakkoeläin, ja joku tulee korjaamaan tämän disinformaation puuttumatta mitenkään elämääsi, niin flippaat ja alat riehumaan ja syyttelemään toisia ympärilläsi? Ei kukaan ole sinulle tullut mitään sanomaan mitä olet tai mitä et ole! Sinulta on kysytty oletko hidasälyinen tjsp., mutta kukaan ei ole sinua varsinaisesti väittänyt hidasälyiseksi. Paitsi itse kutsut itseäsi disinformatiivisesti kehitysvammaiseksi. Ja seuraavassa postissasi vaihdat termin ja rupeat riehumaan ja syyttelemään. Kyllä tämä nyt vaikuttaa, että teet omia johtopäätöksiä täysin arvaamattomasti ja kenties sen takia et ole ennen huomannut Otton käyttäytymistä. 

Vierailija
44/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

t. ap

[/quote]Kehitysvamma syntyy vaurioista ennen syntymää tai syntymässä yhteydessä, tai lapsuusiässä sairauden tai tapaturman aiheuttamana. 20-vuotiaana aivovamman saanut ei ole kehitysvammainen. 

[/quote]

Minulla on aivovamma ja olen kongnitiivisesti alemmalla tasolla vaurion takia eli vammainen.

Miksi sinä yrität kertoa minulle sitä mitä minä oikein olen?

Vihaatko vammaisia niin paljon että haluat työntää minut auton alle ja pilkata kun en pärjää koulussa tai osaa katsoa Simpsoneita haluamallasi tavalla??!!

Ap

[/quote]Tottakai sinulla on aivovamma, mutta et ole kehitysvammainen. Onko joku uskotellut sinulle niin?

[/quote]

Ööö minä käsitin että ap olisi ollut aijemmin tuota kamalaa tapaturmaa jo lievästi kehitysvammainen. Tuskin olen ainoa joka ymmärsi asian niin.

[/quote]No saattaa olla, mutta veikkaan kuitenkin, että suurin osa osaa lukea suomenkielistä tekstiä ja ymmärtää pilkun merkityksen. Jolloinka kirjoittaja selvästi kertoo saaneensa kehitysvammansa neljätoista vuotta sitten päähän kohdistuneesta iskusta.

Vierailija
45/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asiattomasti tätä ap:ta kohdeltiin tässäkin keskustelussa. Lyötyä oikein lyödään ja puolustellaan sitä että käytiin joukolla kimppuun ja murskattiin heikko ihminen.

Vierailija
46/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:58"]

Aika asiattomasti tätä ap:ta kohdeltiin tässäkin keskustelussa. Lyötyä oikein lyödään ja puolustellaan sitä että käytiin joukolla kimppuun ja murskattiin heikko ihminen.

[/quote]Ei vaan puolusteltiin Ottoa ja simpsoneita sekä kannabista. Av-nisti on ruma sanan av-foorumin käyttäjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän