Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mut lenkille

Vierailija
07.07.2015 |

Ennen tykkäsin liikkua, mutta vaikean raskauden, vaikean lapsen, toisen raskauden, lapsen ja kunnon laskun jälkeen lenkkeily yms. on ihan tervan juontia. Mikään ei oo nykyisin niin vastenmielistä kuin liikunta. Silti mun nyt pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni kun puntari alkaa lähennellä 60kg. Nyt siis haukkukaa, tsempatkaa ja kannustakaa mut tuonne lenkille taas kerran vaikka sataakin. Omaa aikaa mulla on, koska mies pärjää paremmin kuin hyvin ja sen puolesta pääsisin lenkille vaikka joka päivä, mutta kun mä en _halua_, vaikka tiedän että näin ei voi pitemmän päälle jatkaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin päin, että ansaitset elää terveessä ja hyvinvoivassa kropassa, et kelpaa vähempään. Joten hopi hopi lenkille!

Vierailija
2/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:14"]Ajattele niin päin, että ansaitset elää terveessä ja hyvinvoivassa kropassa, et kelpaa vähempään. Joten hopi hopi lenkille!
[/quote]
Kiitos. Sain jo lenkkarit esiin kaapista. Jos edes pikku mutkan sais käytyä. Eihä. Mun maratoonia tarvi juosta.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4km kävelylenkille sain itseni. Jee!
Ap

Vierailija
4/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa jotai rytmikästä musiikkia puhelimeen ja kuuntele täysillä! Ite en n.1vuosi sitten olisi mitenkää jaksanu mennä mutta nyt kölkyttelen 10 km lenkkikertana ja lenkillä käyn 3-4 kertaa viikossa :)
Tuo 4km on jo hyvä alku!!:) tsempit

Vierailija
5/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite päätän joskus kun laiskottaa, että lähden lenkille ja sitten hetken päästä voin kääntyä takaisin, jos ei nappaa juosta. Kerran olen tainnu kääntyä takaisin. Mua tsemppaa myös juoksutapahtumiin ilmoittautuminen. Niissä ei halua puolikuolleena ja huonokuntoisena lössykkänä raahustaa...

Vierailija
6/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele  miten hyvä olo tulee sen lenkin jälkeen! ja esim. 30-40 min hölkkä ok tosi lyhyt aika päivästä, aikaa kyllä jää paljon  muuhunkin.

Vierailija
7/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa älypuhelimeen sportstracker. Se motivoi, kun laskee kilsat yhteen. Hyvä musa myös.

Vierailija
8/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? 60kg kuulostaa mielestäni aika kevyeltä!

Kannattaa tehdä aerobisen (lenkkeilyn) lisäksi myös lihaskuntoa. Lihakset ovat niitä, jotka sitä rasvaa polttavat, ja pelkkä aerobinen taas syö lihasta. Saatat pudottaa lenkkeilemällä painoa muutamia kiloja, mutta kohta huomaat ettei paino putoa enää ollenkaan koska sulla ei ole lihaksia jotka kuluttaisivat energiaa.

Itse teen tällä hetkellä lenkin jälkeen joka toinen päivä tämän 

ja joka toinen päivä tämän  . Joskus jos kyllästyttää, etsin erilaisia videoita.

Vierailija
9/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski

Vierailija
10/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. 

Vierailija
11/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä harjoitusohjelmaa (esim Porin juoksukoulu) ja teippaa se jääkaapin oveen. Rasti päivän päälle, kun on tehty. Ei tarvitse itse miettiä lähteekö vai ei

Sportstracker ym

Rytmikästä musaa korville

Lue liikunta-aiheisia blogeja

Vierailija
12/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:12"]Lataa älypuhelimeen sportstracker. Se motivoi, kun laskee kilsat yhteen. Hyvä musa myös.
[/quote]
Hei kiitti vinkistä. Latasin. :)

Vierailija
13/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:28"]Kuinka pitkä olet? 60kg kuulostaa mielestäni aika kevyeltä!

Kannattaa tehdä aerobisen (lenkkeilyn) lisäksi myös lihaskuntoa. Lihakset ovat niitä, jotka sitä rasvaa polttavat, ja pelkkä aerobinen taas syö lihasta. Saatat pudottaa lenkkeilemällä painoa muutamia kiloja, mutta kohta huomaat ettei paino putoa enää ollenkaan koska sulla ei ole lihaksia jotka kuluttaisivat energiaa.

ja joka toinen päivä tämän  . Joskus jos kyllästyttää, etsin erilaisia videoita.
[/quote]
Oon 152cm. Normaalipainoinen olen, mutta en enää tällä menolla kovin pitkään.

Vierailija
14/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:30"]Hanki koira. 
[/quote]
Mun koira kuoli vajaa kuukausi sitten. Ainoat liikunnat mulla olikin tähän asti kävelylenkit koirapuistoon ja takaisin tätä ennen. Vielä ei pysty uutta hankkimaan, kun entinenkin on vielä tuhkaamossa.
Ap

Vierailija
15/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:28"]Kuinka pitkä olet? 60kg kuulostaa mielestäni aika kevyeltä!

[/quote]
Oon 152cm. Normaalipainoinen olen, mutta en enää tällä menolla kovin pitkään.
[/quote]
Tämä siis Ap

Vierailija
16/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä. Nyt on sportstracker puhelimessa ja spotifyhyn tehty soittolista sopivan menevästä musiikista. Sen verran aloin välineurheilijaksi ja materialistiksi, että kävin ostamassa paremmat housut. Mun colleget on niin paksut, että ne vain hiosti ja lahkeet turhan pitkät ja koko ajan sai olla käärimässä niitä, eli niistä ei tullut kuin pahalle tuulelle. Kohta uudestaan, nyt en suostu luovuttamaan kun oon kerran jo itseni sinne lenkkipolulle saanut!
Ap

Vierailija
17/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ensin kotona jumppaamalla ettei käy niinku meikälle.. puntari lähenteli 60kg, aloin lenkkeilee ja minä rapakuntoinen sain juoksijan polven!!! Liian huono lihaskunto...

Vierailija
18/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:23"]Aloita ensin kotona jumppaamalla ettei käy niinku meikälle.. puntari lähenteli 60kg, aloin lenkkeilee ja minä rapakuntoinen sain juoksijan polven!!! Liian huono lihaskunto...
[/quote]
Auts. Se on tympeä vaiva, veljeni kärsii siitä myös eikä vaikuta yhtään kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi