"Ystävä" kutsui häihin ja perui kutsun
Kuulema ei mahdukaan. Polttareihin toki saa osallistua jakamaan kustannuksia. Menisittekö?
Kommentit (49)
Jättäisin väliin. Jos on tuollaisia ystäviä, ei tarvitse vihollisia.
En varmana menis ja ois kyllä entinen kaveri..
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:11"]en menisi kortin lähettäisin
[/quote]
Minä en lähettäisi edes korttia,
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:07"]
Jättäisin väliin. Jos on tuollaisia ystäviä, ei tarvitse vihollisia.
[/quote]
Hyvin sanottu. AP pidät pintasi ja ylpeytesi - ystävät ei kohtele noin!
En todellakaan menisi polttareihin, kun hääkutsukin peruttiin. Törkeää käytöstä! Et kelpaa häävieraaksi,mutta maksajaksi polttareihin kyllä.
Voisin kortin lähettää ja kirjoittaa siihen, että "isompaa lahjaa ei nyt tule, kun se ei varmaan mahdu teille"
Ystävä? Hyväksikäyttäjä ennemmin ja paljosta lyödään vetoa, että pyytää sua vielä tekemään töitä sinne häihin tai vähintään avustamaan koristeluissa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:24"]Voisin kortin lähettää ja kirjoittaa siihen, että "isompaa lahjaa ei nyt tule, kun se ei varmaan mahdu teille"
[/quote]
Hyvä idea. Tai euro häälahjatilile ja viestiksi, enempää ei taida mahtua?
Tollasen kohtelun jälkeen voisin mennä niihin polttareihin bilettämään, mutta jättää ne kulut maksamatta ;)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:29"]
Tollasen kohtelun jälkeen voisin mennä niihin polttareihin bilettämään, mutta jättää ne kulut maksamatta ;)
[/quote]
silloin summa jää sen maksettavaksi joka kerää rahat. Ja se vasta tyhmää olisikin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:29"]
[/quote]
silloin summa jää sen maksettavaksi joka kerää rahat. Ja se vasta tyhmää olisikin.
[/quote]
Ei oo mun ongelma, perikööt morsiolta sit :)
No, mut pyydettiin suunnittelemaan polttarit. Ja kesken suunnittelujen kävi ilmi että olen ainoa jota ei ole kutsuttu häihin.
kysyin morsiamelta onko todellakin näin, selitti ummet ja lammet. Sanoin mua ei sitten sun polttarit kiinnosta enää, kopin sai kaaso, joka työkiireiltään ei kerennyt polttareihin paneutua.
meillä oli fb.sdä oma ryhmä, sanoin heippa ja kerroin syyn.
polttareissa morsian yritti mollata mun ohareita, muut osallistujat puolustelivat ja sanoi olihan se tyhmää pyytää mua tekemään kaikki eikä häihin kutsuttu .
yksi syy, mitä en ole ikinä kuullut ennen oli kun asun lähellä, mua näkee niin usein. Muut asuu kaukana, häät on hyvä tapa pyytää. No, eipä olla pahemmin viime aikoina nähty.
Millon nää häät olisi sit ollut? Ettei olis ollu sama kaveri kun mulla :D koska sain myös hääkutsun perumisen
Tiedän että kateus on kamalan helposti usein heitetty selitys mutta voisiko morsian olla jostain sinulle kateellinen? Oletko hänestä kenties kauniimpi kuin hän eikä halua jäädä kenenkään varjoon omissa häissään? Ei kehtaa tietenkään myöntää sitä.
Joku syyhän tuohon on. En tarkoita että syy olisi sinussa vaan joku pelko tai alemmuus täytyy tällä mosiolla olla-
Siis kertokaa minkälaisella tavalla, millaisilla sanoilla joku peruuttaa lähettämänsä hääkutsun muuta kuin siinä tapauksessa että koko häät on peruttu?
Tää on hyvä että laittaa euron häälahjatilille ja viesti kohtaann että enempää ei varmaan mahdu. Kysy siltä että saako polttarit kustannuksiin osallistua vaikkei osallistu ite polttareihin.
En menisi.