Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa abortista

Vierailija
07.07.2015 |

Olen 18v ja luultavimmin teen abortin lähiaikoina. Oisin tosi kiitollinen jos kertoisitte jotain siitä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrataan ensin ja valmistetaan raskausviikot. Yhen tabletin saat polilla. Loput otat 2pv päästä kotona. Yleensä siis lääk.tyhjennys joka hoidetaan kotona. Supustukset ja kivut alkaa ja se tulee pois.

Vierailija
2/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-toivottu tunkeilija kiinnittyy kehoosi ja alkaa käyttää kehosi energiavaroja itsensä kasvattamiseen. Kuin punkki. Lääkäri antaa sinulle yhden pillerin suun kautta ja muutaman muun pillerin alapään kautta. Tunkeutuja poistuu kehostasi ja näin olet taas vapaa ja itsenäinen. Niin yksinkertaista se on. Suosittelen aborttia oikein lämpimästi! Itsellä 2 aborttia takana (eka 18-vuotiaana ja toinen 25-vuotiaana) ja päivääkään en ole katunut. Huokaisen helpotyksesta joka kerta kun facebookissa lapseutuneet ystäväni jakavat kuolaavien toukkiensa kuvia ja totean lähes ääneen että onneksi minä en joudu tuohon!

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lääkäriin, siellä ultrataan ja keskustellaan. Hoitaja tuo sulle ensimmäisen kohduntuhjennyspillerin jonka syöt heti. Sitten kahden päivän päästä, joko kotona tai sairaalassa ,saat samoja lääkkeitä, mutta vain enemmän, jolloin kohtusi tyhjenee. Ne supistukset ovat kivuliaita mutta mulla yks panacod auttoi niin paljon että sain nukuttua pahimman yli, loppupäivä meni rennosti kotona lukiessa, enkä enää ottanut kuin vähän buranaa. Vuosin verta ihan todella paljon! Kuuluu asiaan, älä pelästy.

Vierailija
4/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Minäkin tein 18 ikäisenä abortin. Tosiaan just noin että yksi pilleri suun kautta joka keskeytti kiinnittyneen alkion kasvun etenemisen, ja.parin päivän päästä sairaalassa sain useamman tabletin emättimeen ja ne aloitti sen vuodon. Ihan tavallisilta menkoilta näytti ja tuntui, ei edes kipuja. Sairaalassa piti vain oleskella sen aikaa että vuoto alkaa. Sitten pääsin kotiin. Ja minäkään en ooe katunut/muistellut asiaa sen koommin tuon jälkeen, vaikka sairaalassa jotkut vanhemmat lääkärinaiset yritti peloitella ja syyllistää, että traumaannun ja masennun tuosta muka vielä myöhemmin ja tarjosivat minulle jotakin keskusteluapua jostakin ihmeen ryhmästä että voisin muka siellä purkaa tuntojani abortista. :D Naurahdin vain hämmentyneenä, kiitin esitteestä ja nakkasin sen roskiin kotiin päästyäni. Ei minulla ole mitään syytä masentua ja harmitella tekoani ja romantisoida mitään alkiota sisälläni kun en vain halua lapsia ja olen tiennyt sen jo 8-vuotiaasta asti. Älä sinäkään AP siis anna muiden syyllistää sinua.

N31

Vierailija
5/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin?

Vierailija
6/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti palat helvetissä. Senkin syntinen.

Vierailija
7/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisempää!

Vierailija
8/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:31"]Toivottavasti palat helvetissä. Senkin syntinen.
[/quote]

Itse olet syntinen. Mielummin hankin lapsen sen jälkeen, kun opiskelut on ohi. /ap

Vierailija
9/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:31"]Toivottavasti palat helvetissä. Senkin syntinen.
[/quote]

Itse olet syntinen. Mielummin hankin lapsen sen jälkeen, kun opiskelut on ohi. /ap
[/quote]

Oikein!

Vierailija
10/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:31"]Toivottavasti palat helvetissä. Senkin syntinen.
[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi