Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni käytti rajusti huumeita

Vierailija
07.07.2015 |

Vielä pari vuotta sitten mm ekstaasia, piriä, subua lääkkeitä, kannabista ja testikemikaaleja. Nyt on lopettanut ja ollut kuivilla käyttäen enään kannabista. Olen huolissani kun olen huomannut että jotkin normaalit asiat mitä 11 vuotiaskin tietäisi, ovat miehelleni täyttä utopiaa ja häbellä on isoja aukkoja sivistyksessä ja nornaalitiedossa. Ovatkohan hänen aivot jotenkin vauroituneet, vai voiko vika olla vaan jotain ohimenevää, onko muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika, ei se siitä kummene enää koskaan.

Vierailija
2/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elänyt niin tiukasti huumemaailmassa, ettei ole yleissivistys ehtinyt tarttua. Kyllä se siitä karttuu pikkuhiljaa. Voi toki olla että huumeidenkäyttö on vaurioittanut esim. muistia niin ettei oppiminen ole enää niin helppoa. Toivottavasti miehesi pysyy kuivilla ja lopettaa myös kannabiksen käytön.

Vierailija
4/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Etkö saisi parempaakin? Sukulaiseni on entinen alkoholisti ja on saanut juotua päänsä niin pehmeäksi, että normaali keskustelu/aiheessa pysyminen/päättelylyky/uuden oppiminen ei onnistu. On siis kuin vanhus, vaikka ikää vähän yli 50v. Ei tule kovin usein nähtyä kun se kommunikaatio on niin turhauttavaa... En jaksaisi asua moisen kanssa.

Vierailija
5/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän aloitti käytön aika nuorena, kehitys on loppunut siihen. Päihteet on kiinnostanut kaikkea muuta enemmän.

Vierailija
6/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt ikää 35 ja muutama lapsuudenystävä käytti rajusti huumeita n.10 vuotta. Niitä nähny kaupungilla muutaman kerran ja huomaan kyllä ettei oo kaikki ihan hyvin vaikka käyttö on lopetettu muutama vuosi sitten (kuulemma).
Yksi vanha luokkakaveri on taantunut huumeista ihan pikkutytöksi. Lähettelee muille kirjeitä missä tykkää hepoista ym.
Että kyllä niitä huumeita vaan kannattaa vetää...

Vierailija
7/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä. Joku tollanen ex-narkki saa naisen ja mä en, vaikka voitan trivial pursuitissa yleensä