Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskauden ensioireita :-)

Vierailija
07.07.2015 |

Kertokaas mulle millaisia raskauden ensioireita teillä on ollut? Itse panikoin täällä että olenko raskaana vai en, ja tulen pian hulluksi, kun ei jaksaisi millään oottaa lauantaihin että alkaako menkat vai eikö ala :( itselläni on ollut lievää lämpöä nyt jo 3 päivää ja rinnat arat. Sekoan kohta :D olen niin malttamaton... Ihanaa tiistaipäivän jatkoa teille kaikille :-)

Terv. Maailman malttamattomin

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain sit odottelen jos nuo testit ovatkin ihan huuhaata :D odottavan aika on vaan nii pirskatin pitkä... No ehkä luen vaan täältä av-palstalta kaikkia hömppä juttuja lauantaihin asti nii aika kuluu :D

Ap

Vierailija
22/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen digitesti on yksi herkimpiä ja selkeä varsinkin, suosittelen! Sitä ei tosin saa kuin apteekeista. Noissa markettitesteissä herkkyys 25 yksikköä ja clearbluessa 10 muistaakseni.
.
Mulla pitäisi menkat alkaa torstaina ja jotenkin vain tuntuu että olisin raskaana... Monta päivää tullut ihan selkeää veristä kiinnittymisvuotoa, tai en ainakaan keksi mitä muutakaan se voisi olla. Tänään nippaillut vatsasta ja selästä. Tein päivällä pregcheck halpistestinkin mutta se oli ainakin vielä selkeä nega. Esikoisesta tein herkällä testillä plussan vasta 4+5, silloinkin viikkoa aiemmin selkeä nega joten ei se auta kuin odottaa joko menkkoja tai sitten perjantaina ajattelin koittaa uutta testausta. Kamalaa piinaa tämä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täytyy lisätä että meillä tämä raskaus olisi melkoinen ylläri eikä parhaimpaan mahdolliseen aikaan sijoittuva kun syksyllä aloitan taas opiskelun. Silti jo raskauden mahdollisuus saa minut ihan sekaisin onnesta :) -23

Vierailija
24/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu että piinaa tämä on, niin on :D mullaki tuntuu että pääsekoaa onnesta kun pelkästään ajattelen mahdollista raskautta :) minullakin opiskelut jatkuu syksyllä mutta onneksi ei ole jäljellä enää kuin parikuukautta opiskelua. Toivottavasti aika kuluisi nopeasti ja sinäkin saisit selvyyden asiaan :) hyvää loppukesää sinulle!

Ap

Vierailija
25/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut myöskään odottaa ja tein testin jotakuinkin 3+4 ja plussaahan se näytti. Ihan tavallinen apteekin raskaustesti (niminen) oli. Mitään oireita ei luonnollisestikaan ollut vielä tuossa vaiheessa, mutta jotenkin "tiesin" olevani raskaana jo ennen testiä. Kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli reilun viikon verran kovaa menkkamaista kipua, ja kovasti pelkäsinkin että vuoto alkaa. Onneksi ei alkanut :) Muita oireita en varhain huomannut. Jossain vaiheessa alkoi sitten oksentelu ja rintatuntemukset (kivut). Oisko ollu siinä 7+ tienoilla. Nyt 33+ menossa :)

Vierailija
26/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, nappaan kyllä kauppareissulla mukaan testin eipä siinä mitään menetä :D onnea sinulle raskauteen, kohta saatkin tuoskutella ihanaa vauvaasi :) vauvan tuoksu on paras tuoksu maailmassa <3

Ap

Vierailija
27/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksutella tarkoitin :D hemmetin tekstinsyöttö....

Ap

Vierailija
28/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa

Vierailija
29/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
30/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viime viikolla testin 4+3. Oireet ennen sitä kosketusarat ja turvonneet rinnat, viiltävät alavatsakivut ja pari pahoinvointikohtausta iltaisin. Viikko ennen kuin menkkojen olis edes pitänyt alkaa, tiesin aika vahvasti et ne ei muuten nyt alakkaan. Niinhän siinä kävi sitten.

Vierailija
31/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oireet ennen testiä

-järkyttävä turvotus
-väsymys
-vihikoiran hajuaisti
- kivikova ja pullea alavatsa
-viini maistui etikalta

Tosin tein testin vasta viikolla 5 kun luulin kiinnitysvuotoa menkoiksi enkä tajunnut olevani raskaana

Vierailija
32/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tää naisen mieli kun useimmat aavistaa :) itselläni ei ole semmoinen olo et nyt tärppäs ku jotenkin haluan suojella itseäni että en vain taas pettyis :(

Vierailija
33/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon toi joka osti sen halpistestin ja kertoi että joku näyttäs 6 pv ennen menkkoja - se halpistesti näytti positiivista. Voi apua. Ei todellakaan suunniteltu, en haluaisi toista lasta.... Olen 41, ehdin täyttää 42 ennenku tää syntyy (ellei joku mee pieleen). Esikoinen kohta 5, elämä kovin mukavaa ja koen vahvasti olevani tämän yhden ainoan pojan äiti.
No, hain uuden testin ja mulle suositeltiin first signalia, on kuulemma herkin. Nyt oottelen että aikaa kuluu se 4h että voin tehä uuden testin. Voi ap mä toivon sulle kaikkea parasta!!!

Vierailija
34/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Sinullekkin kaikkea parasta, eiköhän ne asiat jotenkin loksahda paikoilleen :) hyvää kesää!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme