Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blogien surkea suomen kieli: Searching for the LBD

Vierailija
07.07.2015 |

http://searchingforlbd.blogspot.fi/2015/07/bank.html

Kaiken lisäksi tuo enkku ei ole yhtään sen parempaa. :D

"Minulla on ollut pientä vaikeutta nettiyhteyden kanssa mutta sain sen vihdoinkin toimimaan! Hullua miten yksi nettiyhteys voi välillä aiheuttaa ahdistusta. Hmm..ehkä siksi että viime artikkelissa lupasin jakaa enemmän täällä blogissa ja tehdä postauksia tiheämmin. Ja jakamisesta puheenollen, haluan kertoa että sain mahdollisuuden lomaan joten päätin tulla Suomeen. Toki olisin voinut lähteä Pariisiin tai muualle, mutta ystävät ja perhe on mulle se mikä merkitsee eniten. Kesä ilman hyvää seuraa olisi masentavaa joten täällä oleminen tuntuu mahtavalta. Kerkesin jo viikonlopun aikana lähteä käymään ulkona ja olihan mahtava päästä lempityttöjeni kanssa tanssimaan yön yli. Toki tuntuu oudolta olla Suomessa sillä Lontoosta on tullut mulle koti, mutta en voisi olla onnellisempi että saan olla täällä.

Kävin vähän aikaa sitten uuden tuttavani kanssa Bank alueella nauttimassa lounasta ja ihastuin kyseiseen alueeseen heti. Vaikka paikka koostuu eniten työpaikoista ja ihmisistä juoksemassa paikasta A, paikkaan B, tuntui todella vaikuttavalta olla Lontoon ytimessä. Mulla oli asu joka minun mielestä sopi paikan henkeen saumattomasti. Frontrowshop.comin jumpsuit culottes-housuilla on uusin tulokas vaatekaapissa ja näyttää sopivan verran ihoa, arjessa tai juhlassa. Koska tuona päivänä raahasin kameraani, otin Almani kävelylle sillä sinne mahtuu todella paljon tavaraa. "

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan naurettavaa kutsua blogipostauksia artikkeleiksi. O tempora o mores...

Vierailija
2/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli menee tuo tekstien teennäisyys... :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuust.

Vierailija
4/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta tämä muiden bloggaajien dissaus. ihan kuin me ei tiedettäis kuka näitä aloituksia tekee.

Vierailija
5/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bank alueella.

Vierailija
6/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:10"]Uskomatonta tämä muiden bloggaajien dissaus. ihan kuin me ei tiedettäis kuka näitä aloituksia tekee.
[/quote]

Me? :D Ettepä TE taida tietää, sori vaan. :) Ja ehkä siihen kieliasuun voisi panostaa, kun kuvienkin on oltava niin viimeisen päälle muotikuvamaisia.

Vierailija
7/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blogi olisi ihan kiva, jos tekstit eivät olisi niin teennäisen makeilevia ja jos niissä olisi noudatettu edes ihan perusasioita kieliopista.

Vierailija
8/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi käsittää miksi ihmiset haluaa lukea tämänkaltaista roskaa. Ketä tämä kiinnostaa??? Millainen ihminen lukee näitä "blogeja"?? Joo, selittäkää vain että saatte hyviä ostosvinkkejä, ei kukaan jaksa kahlata tuollaisen kaltaista soopaa sen takia. Tähän täytyy olla jokin syy, mitä mä en vain tajua. Ihmiset eivät voi olla näin pimeitä päästään! Eivät voi, eiväthän??

Vierailija
9/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:21"]Siis en voi käsittää miksi ihmiset haluaa lukea tämänkaltaista roskaa. Ketä tämä kiinnostaa??? Millainen ihminen lukee näitä "blogeja"?? Joo, selittäkää vain että saatte hyviä ostosvinkkejä, ei kukaan jaksa kahlata tuollaisen kaltaista soopaa sen takia. Tähän täytyy olla jokin syy, mitä mä en vain tajua. Ihmiset eivät voi olla näin pimeitä päästään! Eivät voi, eiväthän??
[/quote]

Tykkään tytön tyylistä, mutta tekstit ovatkin sitten aikamoinen brainfreeze...

Vierailija
10/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:21"]Siis en voi käsittää miksi ihmiset haluaa lukea tämänkaltaista roskaa. Ketä tämä kiinnostaa??? Millainen ihminen lukee näitä "blogeja"?? Joo, selittäkää vain että saatte hyviä ostosvinkkejä, ei kukaan jaksa kahlata tuollaisen kaltaista soopaa sen takia. Tähän täytyy olla jokin syy, mitä mä en vain tajua. Ihmiset eivät voi olla näin pimeitä päästään! Eivät voi, eiväthän??
[/quote]

Tykkään tytön tyylistä, mutta tekstit ovatkin sitten aikamoinen brainfreeze...
[/quote]

Vähän kuin Didemin ja Merenhelmenkin blogeissakin. Nätit ja kauniisti pukeutuvat bloggaajat, jotka eivät kerta kaikkiaan osaa kirjoittaa...

Vierailija
11/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:21"]Siis en voi käsittää miksi ihmiset haluaa lukea tämänkaltaista roskaa. Ketä tämä kiinnostaa??? Millainen ihminen lukee näitä "blogeja"?? Joo, selittäkää vain että saatte hyviä ostosvinkkejä, ei kukaan jaksa kahlata tuollaisen kaltaista soopaa sen takia. Tähän täytyy olla jokin syy, mitä mä en vain tajua. Ihmiset eivät voi olla näin pimeitä päästään! Eivät voi, eiväthän?? [/quote] Tykkään tytön tyylistä, mutta tekstit ovatkin sitten aikamoinen brainfreeze... [/quote] Vähän kuin Didemin ja Merenhelmenkin blogeissakin. Nätit ja kauniisti pukeutuvat bloggaajat, jotka eivät kerta kaikkiaan osaa kirjoittaa...

[/quote]

Onko sitten parempi jos on epäviehättävä ja tyylitajuton, mutta taitava kirjoittaja tyyliin chicagoiida

Vierailija
12/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Vähän kuin Didemin ja Merenhelmenkin blogeissakin. Nätit ja kauniisti pukeutuvat bloggaajat, jotka eivät kerta kaikkiaan osaa kirjoittaa...

[/quote]

Onko sitten parempi jos on epäviehättävä ja tyylitajuton, mutta taitava kirjoittaja tyyliin chicagoiida

[/quote]

En ole ennen lukenut hänen (CI) blogiaan ja nyt kävin vilkaisemassa. Oli ilo lukea kunnolla kirjoitettua ja kiinnostavaa tekstiä.

Martina Aitolehti sai uusimpaan blogiinsa vetoapua, kun lukijat valittivat surkeasti kirjoitetun blogin olevan (kirjoittajan lisäksi) häpeäksi siihen liitetylle lehdelle. Nyt joku kirjoittamisen ammattilainen oikolukee ja korjaa tekstin virheet jättäen sentään lukijoiden hämäämiseksi tekstiin pari martinamaista kirjoitusvirhettä.

Vierailija
13/13 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:21"]Siis en voi käsittää miksi ihmiset haluaa lukea tämänkaltaista roskaa. Ketä tämä kiinnostaa??? Millainen ihminen lukee näitä "blogeja"?? Joo, selittäkää vain että saatte hyviä ostosvinkkejä, ei kukaan jaksa kahlata tuollaisen kaltaista soopaa sen takia. Tähän täytyy olla jokin syy, mitä mä en vain tajua. Ihmiset eivät voi olla näin pimeitä päästään! Eivät voi, eiväthän?? [/quote] Tykkään tytön tyylistä, mutta tekstit ovatkin sitten aikamoinen brainfreeze... [/quote] Vähän kuin Didemin ja Merenhelmenkin blogeissakin. Nätit ja kauniisti pukeutuvat bloggaajat, jotka eivät kerta kaikkiaan osaa kirjoittaa...

[/quote]

[/quote]

Eikai kukaan nyt Tsikaako-Iidaa voi edes vitsillä väittää hyväksi kirjoittajaksi? :D