Kuinka monta kertaa/vko käyt ruokakaupassa?
Kuinka monta perheenjäsentä perheeseesi kuuluu? Paljon maksaa yleensä yksi kaupassakäyntikerta?
Meillä on 3 hengen perhe. Mä, mies ja lapsi. Käydään yleensä n.2 kertaa viikossa kaupassa. Yhden ostoskerran ruuat maksaa n. +-50€ ja ne riittää 3-4 päiväksi.
Kommentit (25)
Suunnilleen kerran viikossa käyn Prismassa. Menee 15-25 euroa. Täydennystä haen viikolla jostain lähempää, menee 5-10 euroa. Yksin asun.
Se on niin kausiluontoista. Perheeseen kuuluu 5 henkilöä ja ruokakaupassa käyn 1-4 kertaa kuukaudessa, joskus useammin. Jos useammin käyn niin silloin joku ihan erityinen syy. Rahaa ruokakauppaan menee kuukaudessa kaudesta riippuen kympeistä satasiin.
Yksin asustelen. Käyn 4-7 krt viikossa. Joskus haen vaan kahvin töihin mennessä. Rahaa menee 5-80 euroa kerralla.
Minä, mies ja vauva. Kaupassa käydään 2-5 kertaa viikossa ja kerrallaan menee noin 15-100 e. Kuukaudessa noin 600 euroa (sisältää myös satunnaisesti jonkun vaatteen, elektroniikka tai kosmetiikkaa yms.)
Ehkä kuutena tai ainakin viitenä päivänä viikossa. Joskus käyn kahdessa eri kaupassa samana päivänä ostamassa tarjoustuotteet.
Yleensä käyn kerran alepassa hakemassa kauramaidot ja -kermat, kerran lidlissä hakemassa loput ja sitten pari kertaa lähikaupasta unohtuneita/täydennystä/mielitekoja. Rahaa menee viikossa 50-100€, perheessä kaksi aikuista ja 1-vuotias.
Minä itse, sinkkuopiskelija. Käyn aina joka toinen tai kolmas päivä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:47"]
Ehkä kuutena tai ainakin viitenä päivänä viikossa. Joskus käyn kahdessa eri kaupassa samana päivänä ostamassa tarjoustuotteet.
[/quote]
Enkä tiedä, paljonko kauppaan menee rahaa. En koskaan kuuntele summaa, jonka kassa sanoo. Näpyttelen vain tunnusluvun :))
Ei välttämättä kertaakaan. Ruoat tulee kotiin ja muutaman kerran viikossa haetaan tuoretta leipomosta, hallista tai torilta.
Käyn hakemassa joka päivä kahvin, en tykkää työpaikan kahvikoneen kahvista :p.
Eli käyn joka päivä ainakin kahdesti. Ellen ota termosmukiin kotoa.. mutta rahaa menee kerralla n. 15 euroa.
Kaksi kertaa viikossa käyn. Maanantaina maksan 40 e, torstaina 80 e. Viikolla meitä on 3, viikon loppuisin 5.
Eletään miehen kanssa kahdestaan, kaksi kauppareissua viikossa riittää. Rahaa menee noin 40-60 euroa per kerta.
Kolmehenkinen perhe. Kaksi kertaa viikossa prismassa. Kerralla menee 50 euroa.
Asun yksin. Tänään kaupassa meni 10e. Se on jo liikaa. En käsitä näitä vakio käyttäjiä.
Pari kertaa viikossa käydään ruokaostokset ja sitten joskus niitä herkkuja käydään lisäksi, kun tulee mielitekoja. Ostokset tekee n. 60-100 euroa/ kerta. Kaksi aikuista ja kolme koululaista.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:06"]Asun yksin. Tänään kaupassa meni 10e. Se on jo liikaa. En käsitä näitä vakio käyttäjiä.
[/quote]
Käyttäjiä?
Arkena parikin kertaa päivässä, sunnuntaina yleensä vain kerran, ellei illalla ala tekemään mieli namia tai sidukkaa. Yleensä parikymppiä menee per kerta.
Luulin käyväni pari kertaa viikossa kunnes aloin seuraamaan ostoksiani. Todellisuudessa kävin 4-6 kertaa viikossa.
Perheeseen kuuluu 3henkeä.Minä,mies ja teini-ikäinen poika.1-2krt/ vko.Rahaamenee noin.70euroa.