Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mielisairaalassa polttaa tupakkaa?

Vierailija
20.02.2022 |

Mistä saa savukkeet jos ei käy vieraita. Kai sielä on jokin myymälä tms.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa ainakin on tupakkihuone

Vierailija
22/33 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee vaikka huoltoasemalle tupakkaostoksille. Sairaalan kanttiinista ei taida tupakkaa saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat vetää Oysissa samassa kopissa röökiä, eivätkä tosiaan omista kyseistä huonetta. Myös päivystyksessä on tupakkanurkka jos odottelee pääsyä lääkärille arvioon.

Suljettu ei välttämättä ole erityisen suljettu. Tarttee vaan tuuria että pääsee ulos luvalla.

Vierailija
24/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä pääsee kun osaa esittää tervettä

Vierailija
25/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Aurorassa psykoottisen masennuksen takia suljetulla. Melko pian sieltä hoputettiin ulkoilemaan, koska toipumaanhan sinne on menty eikä miksikään vangeiksi. En kiinnittänyt minkäänlaista huomiota kenenkään tupakointiin mutta olettaisin, että ulkona on tupakkapaikka. Sisällä ei missään tapauksessa polteta.

Vierailija
26/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avo:lla ulos tupakalle,suljetuilla on tupakkahuoneet.

Vierailija
27/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu Niuvanniemeen,  niin tupakoiden loppuminen taitaa olla aika pieni ongelma. Eikö tupakoinnin lopettaminen olisi jo askel parempaan suuntaan?

Vierailija
28/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin niissä osastoissa on saanut polttaa missä minä olen ollut. Sisällä oli tupakkahuoneet. Yksi sairaala haisi ihan tuhkakupille kun siellä poltettiin niin paljon.

Parissa paikassa myös monet hoitajat kävivät jatkuvasti tupakalla. Tosin he menivät kyllä ulos polttamaan.

Vierailija
29/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielisairas polttaa vuonna 2022

Vierailija
30/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa saa kanttiinikärrystä, joka kiertää aina tiettynä päivänä. Jos on suht hyvässä kunnossa, saa usein luvan käydä itse kaupoilla. Ne tyypit joilla lupa on, tuo usein niillekin jotka ei pääse osastolta liikkumaan :) Tupakoida voi ulkona tai kopissa, silloin saattaa kuulla melkoisia tarinoita.. Tupakkapaikalla on paljon helpompi tutustua muihin ihmisiin.

Vierailija
31/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu Niuvanniemeen,  niin tupakoiden loppuminen taitaa olla aika pieni ongelma. Eikö tupakoinnin lopettaminen olisi jo askel parempaan suuntaan?

Huonossa kunnossa olevan ei kannata lopettaa. Yleensä polttavat ketjussaa, jos saavat. Itselläni meni kaksi putkeen tunnin välein avo-osastolla ollessani.

Vierailija
32/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonossa kunnossa olevan ei kannata lopettaa. Yleensä polttavat ketjussaa, jos saavat. Itselläni meni kaksi putkeen tunnin välein avo-osastolla ollessani.

Lisään vielä, että nyt olen ilman tupakkaa ollut jo reilu vuosi. Osastolla olin kolme vuotta sitten, mutta silloin tupakka piti päässä ne vähäisetkin järjen rippeet.

Vierailija
33/33 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttiinit ne on mielisairaaloissakin ja ainakin Helsingissä niissä aikanaan myytiin tupakkaa. Mielisairaaloissa ei haluta kieltää polttamista, koska hoitajatkin polttavat ja potilaat hyppii seinille jos ei saa nikotiinia. Pienempi vaiva se että saavat kessutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi