Siis MITEN te saatte miehiä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Vinkkaan etusormella kiinnostavalle miehelle, että tule tänne. Lähes aina ne tulee. Sit jos on kiva tyyppi niin annan ja saan.
Esimerkiksi minä en tulisi koska ei kiinnosta. Olen hetero mutta haluan olla yksin enkä tarvitse naista mihinkään.
Olemalla sosiaalinen ja viriili. Ehkä omistan hyvän tuoksuiset feromonit.
etsin netistä ja sitten aloimme kirjoitella ja nyt olemme pari. taviksia molemmat
No miehiä saadaan niin, että ollaan mukavia niitä kohtaan ja vähän flirttaillaankin. Katsotaan ettei olla ihan seinästä repäistyn näköisiä. Se auttaa jos on semmoista ns perinteistä feminiinisyyttä ulkomuodossa ja olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkaan etusormella kiinnostavalle miehelle, että tule tänne. Lähes aina ne tulee. Sit jos on kiva tyyppi niin annan ja saan.
Vaikka kommentti onkin vitsi, niin totuus on se, etteivät miehet kaikkien naisten mukaan lähde, toisin kuin naiset saattavat luulla.
No tietty sen "tavaran" takia voi lähteä monikin mies, mutta se onkin sitten siinä. Fiksut kaverit eivät jakorasia naisista piittaa, noilta naisilta voi sitäpaitsi saada vaikka minkäläisen taudinkin.
Vierailija kirjoitti:
etsin netistä ja sitten aloimme kirjoitella ja nyt olemme pari. taviksia molemmat
lisäyksenä että olen sairraalloisen ujo en olisi tosielämässä uskoltanutpuhua miehille
Ihan omana itsenäni hänet sain 20 vuotta sitten ja edelleen näyttää olevan hulluna minuun ja minä häneen.
Huonosti. Panoseuraa kyllä löytyy, mut elämänkumppanista haaveilu on turhaa.
Jalkajousella ja kiväärillä yleensä, pumppuhaulikkokin käy.
Minua ei ainakaan saa. Kova linja pitää 😬🙃