G:Paljonko tililläsi on juuri nyt rahaa?
Kommentit (103)
Miten ihmiset pystyy laskemaan tilin noin nollille.? Mulla on säästäväinen luonne ja lapsena jo oli 1000 mk tilillä. En ikinä nostanut, laitoin vain. Vanhemmat ylläpiti.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:30"]2257€. Työtön.
[/quote]
Te alapeukuttajat! Työttömälläkö ei saisi olla rahaa ollenkaan? Hieman inhimillisyyttä nyt.
Käyttötilillä n. tonni ja säästötilillä n. 3500.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:30"]2257€. Työtön.
[/quote]
Mistä työtön saa tuollaiset rahat?
[/quote]
Ei varmaan kuulu sinulle! En ole tämä työtön, mutta sinäkään et varmaan eläessäsi ole niin paljoa veroja maksanut että niistä jäisi sinun omien lääkäri ym veronmaksajien kattamien palvelujen jälkeen tämän työttömän tilille rahaa. Osta peili.
Palkkatilillä vähän päälle 15 000 eur ja sijoitettuna noin 90 000 eur
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:57"]213 297 euroa.
[/quote]
Voisitko eritellä jos kaikki ei ole samalla tilillä? :)
1976€ käyttötilillä, ~8000€ säästötilillä. Opiskelija
126e, saan toimeentulotukea ja kaikki tämän kuun hankinnat on tehty, muutama kymppi menee vielä ruokaan ja sähköön. Säästöjä ei ole paitsi muutamia satasia käteistä. N21
Aika isoja summia on porukalla tileillä ottaen huomioon uutisoinnit ihmisten lisääntyvästä velkaantumisesta ja maksuhäiriöiden lisääntymisestä sekä ainaisen lapsiperheiden valituksen, miten ei rahaa ole mihinkään.. liekö puoletkaan totta tämän ketjun kommenteista. Saman ilmiön olen havainnut täällä joskus ansiotulokeskustelussa - harva av-foorumilla tuntuu alle 5keur/kk tienaavan (vaikka suomalaisen keskiansio on tilastojen mukaan reippaat 3keur/kk) :)
5000€. Opiskelija. Sisko sai lapsen ja tuuppasi oman tiineenä olleen koiransa mun hoiviin, kun se on niin iso että pelkäsi jotain tapahtuvan ja antoi mulle valtuudet myydä pennut.
Kuutisentoista tuhatta eri tileillä ja rahastoissa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:25"]
Aika isoja summia on porukalla tileillä ottaen huomioon uutisoinnit ihmisten lisääntyvästä velkaantumisesta ja maksuhäiriöiden lisääntymisestä sekä ainaisen lapsiperheiden valituksen, miten ei rahaa ole mihinkään.. liekö puoletkaan totta tämän ketjun kommenteista. Saman ilmiön olen havainnut täällä joskus ansiotulokeskustelussa - harva av-foorumilla tuntuu alle 5keur/kk tienaavan (vaikka suomalaisen keskiansio on tilastojen mukaan reippaat 3keur/kk) :)
[/quote]
mikä on sun mielestä paljon? muutama tonni on mun mielestä ihan perusrahaa. sitten jo on esim. 200 000 euroa tilillä, se on alkaa olla paljon jo.
70000 suunnilleen, aika heikosti tuottavissa strukturoiduissa sijoituksissa. Parikymmentä tonnia pankkitileillä.
Käyttötilillä 780 €, säästötilillä 3200€. Olen siivooja.
Mulla näin:
- käyttötilillä 2000
- suomalaisessa pankissa 2x nettopalkka
- ruotsalaisessa pankissa 4x nettopalkka + autovararaha + veromätkyrahat
4000 e käyttötilillä ja 1000 säästötilillä