**KESÄKUUN KULLANMURUT-TIISTAINA**
Huomenta.Ehdin taas koneelle heti aamutuimaan.
Täällä se tuhruvuoto loppui onneksi eilen aamupaivällä ja toivottavasti pysyykin poissa.Muita oireita tällä hetkellä: etova olo, kuumuus: tuntuu että olisi oma termostaatti vääränlainen, nuhaisa olo ja väsymys. Jos näillä oireilla ei olla raskaana niin aika hyvin osaan kuvitella.Mitäs muilta löytyy?
Onnea plussanneille ja tädin vieraaksi saaneille pahoittelut, osaan kuvitella pettymyksen määrän.
Kommentit (29)
Piipaa00, taapero74 ja sofia27: Pahoitteluni tädistä, harmittaa teidän puolestanne. Tosin täälläkin tuhruttaa, että voipi olla, että heinäkuisissa taas tavataan.
pikku2planeetalle suuren suuret onnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!
Oma napa: Aamulla tuli heti pyyhkiessä pieni tummanpunainen veriklimppa. Sidettä piti työpäivän ajan pitää ja koko ajan valui runsaasti ja olin ihan varma, että menkat alkoi, mutta valkovuotoa se taitaa olla, runsasta olisiko hieman kuitenkin beessiä en tiedä. Vas. nivusta, sama puoli jossa oviskivutkin särkee koko ajan ja alaselässä menkkasärkyä. Aamulla tosiaikainen herätys ja nyt lämmötkin alhaalla, ei nyt ihan vielä menkkatasoa, mutta voi siis olla tuosta aikaisesta aamusta, mutta vähän huonolta näyttää. Mulla ei koskaan ole oikein ollut mitään tuhrua raskauskierroissa, muuten kyllä tätiä edeltävänä päivänä. ja huomiseksihan sitä tätiä on odoteltu, että taitaa olla kun se on niin supertehokas ollut, että huonosti käy. Huomenaamuna ollaan sitten paljon viisaampia, ei ole aikaista herätystä, joten sitä ei voi ainakaan syyttää ja kyllä huomenna pitäisi sitten jo kunnon vuotokin alkaa. Eli mieliala on vähän sellainen luovuttanut... joku kysy testailusta niin varmaan vasta sitten loppuviikosta jos se täti ei saavu riehumaan.
plussaonnea kaikille kovasti toivottelen...
Onnittelut plussanneille!!!!
Itselläni piina jatkuu... ei näy vieläkään plussaa raskaustestissä eikä täti ole tullut käymään. Mulla on menossa kp 37/28 enkä voi vieläkään käsittää mitä tämä tarkoittaa. Mulla on aikaisemmin ollut säännölliset kuukautiset. Soitin tänään neuvolaan ja kyselin ohjeita. Minun pitää viikon päästä testata uudelleen ja sen jälkeen soittaa, jos edelleen näyttää negaa. Onko kenelläkään plussa näyttäytynyt vasta todella myöhään?
Heinäkuuhun tippuneille pahoittelut sekä paljon onnea seuraavaan yritykseen.
Hippomamma: Onpas sulla tosiaan piinaa!
Mulla ei oo henkilökohtaista kokemusta myöhäisestä plussauksesta, mutta ystävälläni oli pari vuotta sitten käynyt niin, että raskaustesti näytti positiivista vasta noin kolme viikkoa kuukautisten pois jäämisestä. Että tsemppiä sun piinailuun ja pidetään peukkuja, että kohta alkaa testissä plussa näkymään!!!
(.) edelleen kp 28/26-29 ja toiveet on korkealla. Voi kun se täti ei tänne löytäiskään...
-S-
töiden lomassa oon lueskellut päivän pinoa. mutta en oo kerennyt kirjoittaan mitään. ja toisaalta eilinen koneentilttaus oli niin ärsyttävää että taidan tolla kotikoneella jatkossa enää vastailla.
mutta sen verran tulin piipahtamaan, että pahoittelut tädin kiusaamille välitän. *voimahaleja*
ja tietysti onnittelut ja tsempitykset muille piinailijoille ja plussanneille.
ON: ei mitään uutta. kp23/25-?. valkkari edelleen runsasta muuten olo ihan tavallinen. odotellaan mitä tulevan pitää.
eli voipi poistaa listoilta. Parempaa plussaonnea teille muille!
Onnitellut pikkuplaneetalle ja varoivaiset onnittelut hasselillekin!!!!!!!
Täti on tehnyt tepposiaan. pahoittelut sen uhreille. :(
MUlla vihlonut ja juilinut mahaa koko päivän, öklö olo ollut ja illalla rupesi särkemään lantiota. Normaalisti en kärsi menkka kivuista.. saapa nähä mitä nämä nyt ovat.
pitää mennä tilaamaan raskaustestejä vaikkei niitä vält mättä nyt tarviikaan, mutta jos vaikka.
valkkaria tulee edelleen, mutta aamulla lämpö oli alentunut, liekö johtunut eri ajankohdasta kun eilen. nyt kuitenkin 0,3 alempi..eli aikas paljon. saa nähä mitenkä huomenna.
plussa tuulia vielä kaikille.. toivotaan että huominen on parempi plussa päivä..olikos joku huomenna testaamassa?
kp 25/25-32
No jaa, myöhäisiltaa ja myöhäisiltaa, mut kuitenkin. =) Ehdin sentäs tähän pinoon vielä.
VOIEI!!! Aivan liikaa tippuneita!!! *sniff*
*megasuperhyperhaliruts* PIIPAA, SOFIA, TAAPERO, JEANEL, AJOUSIMIES Hurjasti tsemppiä tädin selätykseen ja uuteen kiertoon!!!
Plussanneitakin oli!! Ihanaa ihanaa!!
Mielettömästi onnea PIKKUPLANEETTA, ANANA, HASSELille varovaiset haamuonskut.
WINTERGIRL toivotaan ettei mitään sen kummempaa tuo vuodahdus ole. TARRASUKKIA pienelle!!!
Upeita oireitakin on, pikaista plussausta toivotaan teille MARICA, VOMPATTI, JOOSU, EMIK, SANNA-P, HIPPOMAMMA, LIIPE.
Kaikille muille piinailuun jaksamista, ovistenbongausonnea ja innokkaita pöllyttelyjä.
Omaan napaan kuuluu turvonnut olo alamasulla.
Ovista mietin, pitää kattoo mitä oireita oli viime kierrossa oviksen aikaan. Ei ainakaan varmaan ohi oo kun valkkaria tulee kuitenkin, ei mitään kuivaa kautta ainakaan oo menossa.
Simppoja on lähetelty ahkerasti. Odotellaan ja katsellaan.
Jotenkin mieli on nyt rauhallisempi kuin ekasta kierrosta. Tietty tää kaikki oli niin uutta, nyt se on jo " vanha juttu" . =)
PLUSSAONNEA JA TÄRPPIONNEA KANS!!
Jushka yk2, kp15/?-43
Pyydän jo valmiiks etten kommentoi nyt muiden viestejä - oon ollut pari päivää niin kipeenä, että hyvä kun jaksan pinoja seurailla *pahoittelee*
Tään oli vielä naapurista yks lapsi hoidossa (ja sekin uuvuttaa), huomenna sit meen hoitaa kummipoikaa... voimia siis keräilen.
Kävin tänään ostaa testin ja aattelin huomenna aamulla sen tehdä - tuun sit pikaseen ilmottaa mitä näyttää. Vaikka tiedänkin että nega sieltä tulla tupsahtaa.. Ja myöhemmin päivemmällä tuun sit ihan ajan ja voimien kanssa kirjottelee.
nekku flunssaisena kp 28/27-34
On niin hassuja oireita, et pakko huomenna testailla mitä näyttää..
Piipaa00, taapero74 ja sofia27: Pahoitteluni tädistä, harmittaa teidän puolestanne. Tosin täälläkin tuhruttaa, että voipi olla, että heinäkuisissa taas tavataan.
pikku2planeetalle suuren suuret onnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!
Oma napa: Aamulla tuli heti pyyhkiessä pieni tummanpunainen veriklimppa. Sidettä piti työpäivän ajan pitää ja koko ajan valui runsaasti ja olin ihan varma, että menkat alkoi, mutta valkovuotoa se taitaa olla, runsasta olisiko hieman kuitenkin beessiä en tiedä. Vas. nivusta, sama puoli jossa oviskivutkin särkee koko ajan ja alaselässä menkkasärkyä. Aamulla tosiaikainen herätys ja nyt lämmötkin alhaalla, ei nyt ihan vielä menkkatasoa, mutta voi siis olla tuosta aikaisesta aamusta, mutta vähän huonolta näyttää. Mulla ei koskaan ole oikein ollut mitään tuhrua raskauskierroissa, muuten kyllä tätiä edeltävänä päivänä. ja huomiseksihan sitä tätiä on odoteltu, että taitaa olla kun se on niin supertehokas ollut, että huonosti käy. Huomenaamuna ollaan sitten paljon viisaampia, ei ole aikaista herätystä, joten sitä ei voi ainakaan syyttää ja kyllä huomenna pitäisi sitten jo kunnon vuotokin alkaa. Eli mieliala on vähän sellainen luovuttanut... joku kysy testailusta niin varmaan vasta sitten loppuviikosta jos se täti ei saavu riehumaan.
plussaonnea kaikille kovasti toivottelen...