Ällöttääkö muita keskusteleva mies?
Onko täällä muita, joita ällöttää keskusteleva mies? Siis mies, joka kertoo tunteistaan, kyselee päivittäin, mitä kuuluu ja miltä tuntuu, kertoo näkemyksiään uutisten aikaan ja järjestää jokaisesta käytännön asian sopimisesta palaverin, jossa kaikkien näkökulmien on tultava esiin.
Minulla on tällainen ja menee takaisin kiertoon. Parempi sittenkin sohvalla kyhjöttävä juntti kuin mies, johon täytyy koko ajan reagoida. Ei vain jaksa. Lapsissa on jo ihan tarpeeksi kestämistä, miestä ei enää jaksa.
Kommentit (16)
No ei todellakaan, puhumaton juntti ällöttää
häähhää ..ottaa koville kun mies on fiksumpi hihiiiiiiii. Ei voi enää valittaa että kun mies on sellainen ja sellainen eikä puhu mitään kiäh kiä hihiii.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:30"]Onko täällä muita, joita ällöttää keskusteleva mies? [/quote]
On. Ensiksikin se on rasittavaa, koska täytyy olla koko ajan valmiina kuuntelemaan ja vastailemaan. Teen sitä jo työpäivän aikana, enkä tahtoisi enää työpäivän jälkeen olla miehelle korvana ja kommentoijana.
Toiseksi olen huomannut, että minusta keskusteleva ja tunneavoin mies on ruvennut tuntumaan jotenkin naiselliselta. Jotenkin kuitenkin sisimmässäni kaipaan sellaista miestä, johon voi ripustautua ja joka ei itse ripustaudu.
Ymmärrän sua hyvin. Lymyilisi vaan siellä autotallissaan, vai mitä.
Ei todellakaan ällötä. Sinussa on jotain vikaa.
Vaihda vaikka siivoustyöhön, perheen parasta ajattelin.
Minä toivon miehen puhuvan asiaa enkä puhuvan muuten vain. Todellakin rasittava sellainen mies, joka raportoi, kuvailee, maalailee ja suunnittelee ääneen. Sellainen mies on vähän kuin yksi ylimääräinen lapsi perheeseen.
Ei ällötä keskusteleva ja kuunteleva mies, kunhan se keskusteleminen ja kuunteleminen on tavanomaisella tasolla. Päivittäin ei tarvitse kaikkea pohtia perin juurin, mutta joskus on hyvä puhua suoraan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:55"]
Minä toivon miehen puhuvan asiaa enkä puhuvan muuten vain. Todellakin rasittava sellainen mies, joka raportoi, kuvailee, maalailee ja suunnittelee ääneen. Sellainen mies on vähän kuin yksi ylimääräinen lapsi perheeseen.
[/quote]
Mutta naisistahan suurin osa on tuollaisia, kaameita suunnittelijoita ja kalenteriin piirtelijöitä, ihan helvetin rasittavia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:50"]
Ota naisista nyt selvää ...
[/quote]
Älä viitsi yleistää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:50"]
Ota naisista nyt selvää ...
[/quote]
Älä viitsi yleistää.
[/quote]
Ei tuo ole yleistys. Kyseessä on vuosituhantinen dilemma.
NO EI ÄLLÖTÄ!!!!!!!!!!!