Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kissanne herättää teidät?

Vierailija
20.02.2022 |

Minun kisssni ensin naukuu ja jos en herää siihen niin hyppää vauhdilla tasajalkaa naamani päälle ja sitten äkkiä karkuun. Vähän ajan päästä hyppää uudelleen naamani päälle kunnes herään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa "herätys muru ;)" ja käärii minut vahvoilla käsivarsillaan aamuhalaukseen <3

Vierailija
2/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, jatkaa vaan nukkumista mun tyynyn vieressä, kun mun pitää nousta ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaan kissat herätä, mitä joskus yöllä kolistelemalla

Vierailija
4/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee istumaan pääni viereen ja tuijottaa. Jos en herää siihen, alkaa taputella kasvoja tassulla. Joskus keskellä yötä myös kävelee poikittain ylitseni edestakaisin, tuo tassulla taputtelu on enemmän aamurituaali.

Vierailija
5/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapii ovia tai ovenpieliä.

Vierailija
6/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä, vaikka nukkuisin kuinka myöhään. Toki on silloin jo kovin nälkäinen ja hinkkaa tavallista enemmän sääriä, kun laitan kuppiinsa ruokaa. Jos tiedän, että aamulla tulen nukkumaan pitkään, laitan yön pissakäyntini yhteydessä vähän raksuja tarjolle.

Vierailija
7/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönäisee hellästi nenällään, alkaa kehräämään ja odottaa, että oikaisen peiton vierelläni, jotta voi tulla siihen kerälle nukkumaan.

Vierailija
8/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuudenkodissa joskus kissa, joka tuli jopa näykkimään.

Ensin toki oli ollut jonkin verran maukumista tai äänekästä kehräämistä vieressä.

Seuraavaksi näykki tai suorastaan kiskoi vähän hiuksista ja sitten ihan paljasta ihoa. Semmoista just niin hellävaraista, ettei mitään jälkee tullut, mutta tottakai se tuntui vähän ikävältä (vaikka samalla söpösti kehräsi ja teki purr- äänähdyksiä) ja toki siinä vaiheessa olikin jo nukuttu yli puolen päivän, että todellakin oli jo aikakin mennä keittiöön ruokkimaan kissat :D

Vierailija
9/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 23.45 hiekkalaatikon kuoputus

0.00 raksukipon kuovinta

02.30 yöralli

03.30 hiekkalaatikon kuopiminen+raksukipon piilotus

05.00 serenadi

06.30 tullaan jo sänkyyn määkymään

06.40 pompitaan mun päältä

06.57 herätyskello soi 😴

Vierailija
10/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkää peiton alta pilkottavien varpaiden tai käsien kimppuun koettaen surmata ne. Välillä tulee istumaan tyynesti naamani päälle koettaen tähystää uutta saalista

Vierailija
11/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kissani huomaa minun heränneen niin se juoksee luokseni ja työntää molemmat tassunsa peiton alle alken leipomaan minua tyytyväisenä kehräten.

Vierailija
12/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi tulee kovan pörinän kera pesemään naamaa ja hiuksia, nuorempi taas tamppaa mahan & rinnan päällä ja naukaisee välillä. Vanhempieni edesmennyt kissavanhus tuli mouruamaan suoraan korvaan.

Vierailija
13/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maukuu oven takana:). Kissa nukkuu olohuoneessa ja ite makkarissa. Noin klo 5-7 välillä kun jo 23.00 mentiin petille.

Edellinen kissa ei mitenkään, odotti että herään 8-9 maissa ja sitten toki halusi ruokaa.

Vierailija
14/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa "herätys muru ;)" ja käärii minut vahvoilla käsivarsillaan aamuhalaukseen <3

Mitä mä just luin :D miten pystyin nauramaan tälle 5 min putkeen

Vierailija
15/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tulee tänne sänkyyni, kun kello soi (ellei ole nukkunut vieressäni) ja kävelee päältäni. Sitten se menee lakanan sisään ja yrittää leikkiä varpaillani. Kissani nukkuu koko yön ja herää vain, jos käyn vessassa. Se seuraa mukaan sinne.

Vierailija
16/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaisena naukuu perse pystyssä.

Vierailija
17/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kissoja teillä😻

Vierailija
18/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu viereen ja etutassullaan äärimmäisen hitaasti ja varovasti koskettaa kasvojani. Sen jälkeen tarkkailee silmiäni, että avautuvatko. Toistaa tätä, kunnes herään. :3

Vierailija
19/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa makuhuoneen varhot ja tulee sängylle istumaan ja odottamaan, että nousen ylös.

Vierailija
20/25 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa makuhuoneen varhot ja tulee sängylle istumaan ja odottamaan, että nousen ylös.

verhot*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan