Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet joilla 1 alle kouluikäinen lapsi,miten sujuu seksielämänne?

Vierailija
26.09.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon halut kadonneet. Seksielämä vilkastui hetkiseksi kun piti nopeasti siittää, mutta siihen jäi. Harrastamme nykyään kerran kuussa suurinpiirtein väkisin. Joskus saattaa toimiakin ja silloin se tuntuu palkitsevalle. Totta puhuen, en minäkään kiihottuisi kaltaisestani mätisäkistä. No, käsi käy kerran päivässä, joskus kahdestikin.

T ruma runkkari

Vierailija
2/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, taitaa olla itsetunto kohdillaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itsetuntoa oikeasti löytyy, mutta joskus sarkastisesti esitettynä se voi kuulostaa olemattomalta.

Olen päässyt sinuiksi tilanteen kanssa ja siinä määrin saanut positiivista huomiota muilta naisilta etten oikeasti ajattele iseäni ihan niin rumana. Ihmettelempä vaan miten oma parisuhde ja vaimo on mennyt niin kiihkottomaksi. Runkkaaminenhan on oikeasti antoisa harrastus enkä epäröi sitä sanoa. Vaihtoehdothan ovat oikeasti vähissä.

pusi pusi

Vierailija
4/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen on aliarvostettua. Kyllä se itsellekin on osa arkipäivää kun seksiä on noin kerran viikossa muuten. Seksin laatukin on hyvä. Silti pitää käyttää kättä apuna.

M32

Vierailija
5/18 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan luvan " vuodattaa" , kun kerta tuo kysymys koskee mm. juuri minua ja vaimoani.

Meille syntyi puoli vuotta sitten toinen lapsemme. Sen jälkeen ei ole ollut seksiä kertaakaan. Vaimo sanoo, että ei halua, että ei ole mitään seksuaalisia tunteita, vaan olo on kuin 10 vuotiaalla tytöllä. Hän kuitenkin kehuu ulkonäköäni silloin tällöin ihan aidosti. Olen aika lihaksikas, mistä hän pitää, ennen se on jopa saanut hänet haluamaan seksiä kanssani.

Arvatkaa, miltä tuntuu miehenä kun ei ole saanut seksiä puoleen vuoteen omalta vaimoltaan! Voisin kyllä olla ilman seksiä vaikka loppuelämäni, mutta silloin valitsisin olla naimisiin menemättä/avosuhteeseen menemättä.

Rakastamme toisiamme, mutta seksuaalinen himo on tällä hetkellä täysin yksipuolista. Vaimo sanoo, että jos hän nyt suostuisi seksiin, olisi se verrattavissa raiskaukseen...

Kunnioitan hänen oikeutta mielipiteeseensä, enkä tietenkään halua seksiä hänen kanssaan, jos hän todella on tuota mieltä.

Mielessä on kuitenkin kieltämättä käynyt, että kuinka kauan kestän tätä. Jos seksiä ei ala tulla vuoden sisällä, niin lienee parasta ruveta hakemaan seksuaalista tyydytystä muualta. Ehkäpä ero olisis silloin paras vaihtoehto, vaikka lapsien vuoksi olisi ehkä parasta jäädä yhteen.

Tiedän tämän johtuvan hormonaalisista muutoksista, mutta jotenkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että eikö hän kuitenkin voisi suostua seksiin minun tähteni? Itse luulisin olevani valmis, ja olen aina ollutkin, myös silloin kun ei itse tee hirveästi mieli, jotta tyydyttäisin vaimoni seksihalut.

En edes muista, milloin meillä oli viimeksi seksiä. Ei siis ainakaan lapsen syntymän jälkeen. Muistaakseni ei myöskään raskauden aikana kuin kerran pari.

Vierailija
6/18 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei ole ratkaisu eikä myöskään odottaminen. Ala puhua puolisosi kanssa, se on ainoa mahdollisuus ulos pattitilanteesta. PUHUKAA PUHUKAA PUHUKAA.

Oletteko naimisissa? Aviolliset velvollisuudet ovat olemassa ja ne koskevat myös ruumista. Pihtaaminen oli uskonpuhdistaja Martti Lutherin mielestä riittävä syy avioeroon.

Ennen eroa on kuitenkin tehtävä kaikkensa suhteen säilyttämiseksi. Vieraissa käyminen ei ole mikään ratkaisu ja jos on, se on ratkaisu kohti eroa, huonompaan suuntaan. Sitä ei voi kenellekään suositella, tai jos joku sitä sulle joskus suositteleekin, se henkilö ei tiedä kuinka vakavasta asiasta on puhumassa.

Uskon että kaikki tulee menee viel hienosti!!!

tällasia ajatuksia mulla...

Vierailija
7/18 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaiseen hormoneista johtuvaan haluttomuuteen ole lääkettä? Tasoittaisiko e-pillerit tai vastaavat tilannetta?

Varmaan olette yhtä mieltä siitä, että ongelma on todellinen. Eli vaimo suostuisi lähtemään lääkäriin? Menkää yhdessä!

Vierailija
8/18 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaappa aviollisista velvollisuuksista kerro sitten meille et miten meni... Jos kykenet. Hullu saa olla, muttei tyhmä!

Minäkin olen sitä mieltä että vaihtamalla ei parane, se on aina kahden kauppa. Jos et osaa tai oot vaan ruma niin on vaan kestettävä, alkuhuuman jälkeen se on taitolaji. Jos nainen ei halua seksiä niin se on miehen syy, ja jos mies ei jaksa aina kun nainen haluaa niin se on katastrofi. Nimittäin miehen ei tarvi kieltäytyä kun kerran. Tasa-arvoa.

Syrjähypyistä päättää jokainen itse.

Vierailija
9/18 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:th

Vierailija
10/18 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todellinen legenda " Ei se vaihtamalla parane" .

Huono parisuhde

ei välttämättä

parane vaihtamalla, usein kuitenkin paranee.

Huono kumppani

paranee aina

vaihtamalla. Milläs helvetillä se sitten paranis?

Vähän realismia hei!

Vierailija
11/18 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista!

En ole harkitsemassa mitään syrjähyppyä, koska mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen. Olemme naimisissa. Uskon itse, että kun vaimoni lopettaa imetyksen (tarkoitus on imettää noin vuoden ikäiseksi, eli vielä puoli vuotta ilman seksia, jos kaikki jatkuu samaan tyyliin) niin seksihalutkin palaavat. Olemme avoimesti puhuneet, mutta vaimoni aina vain sanoo, että nyt ei ollenkaan tee mieli ja että kyllä ne seksihalut varmaan sitten joskus palaavat. SIKSI olen valmis odottamaan ainakin siihen asti, kun imetys loppuu. Mahdollisesti vähän myöhempään, koska ehkä hormoonit eivät ihan heti imetyksen jälkeen muutu/palaa ennalleen.

Mietin vain, että toivottavasti asiat palaavat entiselleen imetyksen jälkeen!

Olin itse asiassa tietoinen Martti Lutherin mielipiteestä, mielenkiintoista! Olen tutkinut muidenkin uskontojen käsityksiä seksistä ja tullut siihen johtotulokseen, että ihmiset ilman hyviä syitä syyttävät " uskovia" seksihaluttomuudesta ja realistisuudesta.

Kiitos!

Vierailija
12/18 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että olen sanonut vaimolleni aika suoraan, lempeällä äänensävyllä, että olemme mielestäni velvollisia antamaan toisillemme seksiä, kun kerta olemme naimisissa. Näin sitäpaitse jopa pappi sanoi hääpuheessansa! MUTTA, hän vastasi, että JOS hän suostuisi seksiin tässä tilanteessa, olisi se verrattavissa raiskaukseen. Perusteluna oli se, että hän ei tunne mitään seksuaalista kiihoitusta minua kohtaan. TÄMÄ siis on ongelman ydin. Kuinka kauan kannattaa olla NAIMISISSA jos tämä jatkuu?

Kuten sanoin, olen valmis odottamaan ainakin imetyksen lopetukseen asti, mutta entäs sitten? Toivottavasti asiat paranevat, koska en aio jäädä liittoon, jossa ei ole yhtään seksiä.

Kiitos kaikille kommenteistanne!

Vierailija
13/18 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä siis täsmennykseksi, että en aio hankkia itselleni irtosuhteita tai rakastajatarta sen tähden, että vaimoni kanssa ei seksi suju. Mieluummin otan eron ja hankin toisen kumppanin, mutta lasten tähden en toivoisi eroakaan. Toisaalta en myöskään seksitöntä liittoa loppuelämälleni.

Vierailija
14/18 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avioliitossa ei todellakaan ole velvollisuutta seksiin. MUTTA iso kysymysmerkki minusta on se miksei vaimo ole kiinnostunut sinun hyvinvoinnistasi. Täytyyhän hänen tietää että kärsit tilanteesta.

Toisaalta: enpä väitä että hän voi tehdä loppujen lopuksi asialle paljoa: jos ei halua, ei halua... ja jos yhden kerran vaikka ottaisi suihin eipä se pitkälle auta, saattaisi vain innostaa sinua himoitsemaan lisää (juuri näin hän varmaan päätteleekin). Jotain osittaisia ja tilapäisiä ratkaisuja on silti varmasti olemassa.

Loppupäätelmänä, (ja anteeksi, älä ota tätä vakavasti, koska voin olla ihan täysin hakoteillä): vaimosi on helvetin tyhmä antaessaan tilanteen mennä tuollaiseksi.

Vierailija
15/18 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei oo ollu 7:n viime vuoteen... (vanhin aloitti just koulun syksyllä) no siitettiin kyllä toinen lapsi välissä,muuten aika hiljasta sillä rintamalla. Nyt onneks alkaa jo tottua, rupee omatkin halut jo loppumaan... kyllä tähän tottuu, näköjään -ei ois kyllä nuorempana uskonu ;-)

Vierailija
16/18 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä voi perustella, ettei avioliitossa ole velvollisuutta antaa toiselle seksiä? Onko sitten velvollisuuksia ollenkaan? Voiko toisen pakottaa tekemään kotitöitä? Onko pakko sanoa huomenta aamuisin, nauraa kun naurattaa, lohduttaa kun itkettää?

Voi jumaliste tätä itsekkyyttä! Miksi sitten pitää olla naimisissa??!!

(no lasten takia joo, mutta lapsetkin voi paljon paremmin kun vanhemmat ovat onnellisia.)

Vierailija
17/18 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tuo herra 8:n kirjoitus. Tämä sama on/on ollut pelkona monilla meistä isäksi tulleista, myös itselläni. Vaatii todella lujaa pohjaa suhteelta, että tuollaisen tilanteen kestää. Meillä on ollut tuota samaa paljon lievemmässä muodossa lasten tulemisen jälkeen ja sekin otti minulla ajoittain erittäin lujille.

Kaikkein vähiten tässä tilanteessa kukaan mies haluaa kuulla naisen neuvoja siitä miten " ilmankin pärjää" " ei ole pakko suostua jos ei halua" " ei siihen puutteeseen kuole" " vedä käteen" tai vastaavaa.

Ainoa keino päästä tuosta tilanteesta kuiville on se että molemmat yrittävät tosissaan ja HALUAVAT korjata tuon tilanteen.

Sen tekemiseksi on pakko ymmärtää se, että seksin puuten on HELVETTI sille joka sen ongelmaksi kokee.

Tuossa tilanteessa ei ole kyseessä pelkkä yhdynnän tarve. Mies tuntee itsensä muutenkin aivan riittävän ulkopuoliseksi perheessä lapsen syntymän jälkeen kun äidin huomio on täysin lapsessa (mikä varmaan on ihan luonnon järjestämä asia). Kuvittele nyt. Menet naimisiin rakastamasi naisen kanssa. Kaiken pitäisi olla täydellistä, lapsikin tehtiin YHDESSÄ. Yhtäkkiä talossa on vain valvomisesta väsynyt ja kiukkuinen nainen joka keskittyy täysin lapseensa, eikä halua edes seksiä kanssasi.. Niinpä tämä kaikki lisättynä omien isäksi tulemiseen liittyvien tunnemyrskyjen (miehilläkin on tunteet) kanssa ja seksi pois elämästä niin hohheijaa. Miehelle kasvaa seksin puutteen lisäksi tunne että hän ei kiinnosta muutenkaan. Sitten nämä tunteet alkavat ruokkia toisiaan ja katastrofi on kohta valmis.

Ei ole tarkoitus syyllistää naista tai vaatia niiltä mitään ihmeellisyyksiä. Äidiksi tuleminen on taatusti rankka juttu monella tavalla. Mutta YRITTÄÄ pitää tosissaan, myös sen miehen kanssa, jos sen haluaa pitää. En osaa tätä tämän paremmin miehen kannalta selittää. Viisastelkaa ämmät tähän mitä lystäätte. Jaksamista 8:lle.

Vierailija
18/18 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hurjalta, jos seksissä on puolen vuoden tauko ihan vain sen takia kun ei huvita. Mä olen nainen ja meillä on myös kaksi pientä lasta, joista toinen vielä imetettävä vauva. Seksielämämme on hiljaista, noin kerta viikkoon, kun mua ei huvita/jaksa/ei ole tilaisuuksia.

Mutta se, että taukoa on puoli vuotta, kuulostaa hurjalta! Miten puolisot voivat pysyä toisilleen läheisinä, kun seksiä ei ole, kun muutenkin pieni vauva verottaa parisuhdetta.

Neuvo: Kissa pöydälle. Ota asia puheeksi. Vaimosi ei välttämättä tajua, kuinka isosta asiasta on kyse. Hän saattaa luulla, että myös sinulle seksittömyys on yhdentekevää tai hän ei ajattele asiaa sen tarkemmin.